Forum kategorier

Nordjyske islænderfans

Nordjyske islænderfans

Medlemmer: 118
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Bidløs tilridning? Jeg skal have tilredet min islænder til næste år, og begynder derfor nu stille og roligt at kigge efter steder, men kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. nov 2013
Visninger:
448
Dyrskue 2013 Hej alle HG´er Ja så har jeg meldt min hoppe til dyrskue her i slutningen af maj. Det er første gang, jeg skal u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2013
Visninger:
336
Bid der låser? Da jeg er ved at kigge på nyt bid, har jeg snakket med et par "erfarene" mennesker om det. Men jeg har fået forskellige...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2012
Visninger:
810
Str på round pen og bund Hvilken størrelse vil I anbefale og hvilken bund?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2012
Visninger:
597
Ferie på Island jeps..jeg skal til Island i september.. så jeg ville bare høre om der er nogen med gode erfaringer og råd i forhold ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2012
Visninger:
838
Navn- smukt brunt islænder hoppeføl?:) Hej vi har fået det smukkeste brune islænder hoppeføl, men hvad skal det hedde? Hendes mor, har de sidste par år f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2012
Visninger:
651
følshow regler.. Hej derude.. hvis man planlægger at have sit føl fra i år med til følshow her i efteråret skal de så have alle de de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2012
Visninger:
569
Rideruten i nordjylland Jeg har været så heldig og få en invitation over mail, jeg synes I andre også skal have. Ligger den ind her, da den ikk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2012
Visninger:
1.062
Heklas Jubilæumsstævne Var der nogen som red, eller bare var derhnne for at kigge? Så at der var en som stod og tog billeder, inde på banen....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2012
Visninger:
417
Endelig!!! Hej HG-venner! Jeg vil lige dele min glæde med jer. I går folede min islænderhoppe langt om lange. Ventetiden har væ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2012
Visninger:
325
Sadel? hvilken anbefaler I Hej..jeg vil gerne have en god tursadel som giver støtte min som ikke låser mig fast i sadelen. hvad kan I anbefale og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2012
Visninger:
378
Poulstrup sø Hej :) Jeg mangler nogen at ride med en gang i mellem, og bor forholdsvis tæt på poulstrup sø. Er der andre der gør de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2012
Visninger:
604
Heklas 40 års WRL/DRL Jubilæumsstævne Hvor mange herinde skal ride Heklas 40 års jubilæumsstævne??? Der er stadig få pladser tilbage, der kommer virkelig go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
1.049
bedste slankekur.. Hvis man skal have slanket en MEGET tyk ismule på så kort tid som muligt (hvor det self. stadig er sundt) hvad vil i kl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. feb 2012
Visninger:
392
Ordne tænder på hest - hvem? Hvem bruger I til at ordne hestens tænder? Jeg har en eller to gange fået raspet Neistis tænder, hvilket Poul Clausen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
1.004
Klippe islænder Sidste vinter døjede jeg rigtig meget med at min islænder svedte i den store vinterpels når hun blev redet. Derfor havd...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2011
Visninger:
924
Hvem var fotografen på årets Råbjerg Miletur? Er der nogen som ved, hvem fotografen på årets tur til Råbjerg Mile er? Han stod og tog billeder ved alleen til Gårdbog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. sep 2011
Visninger:
502
Gummiringe til baghove Hej HG :) Ved i hvor man kan købe sådan nogle sorte gummiringe med vægt (er i eller hvad man nu siger )eller hvide har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2011
Visninger:
349
Vinterfodring hvad fodre I med? Hvis I fodre med wrap/hø hvor meget regner I med pr hest. Får jeres heste også halm (tidsfordriv) ?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
729
Opstaldning nær Gistrup. Hej, nogle der mangler billig opstaldning nær gistrup, et lille sted med ikke så mange heste i flokken, løsdrift, gode ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
1.670

Annonce