Forum kategorier

De frække ungheste/føl ;)

De frække ungheste/føl ;)

Medlemmer: 126
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Los er sluppet løs!!! en los er sluppet løs fra munkholm zoo på djursland den er blevet set nordvest for århus så pas på jeres børn heste hun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2011
Visninger:
437
Årgang 2007 hvor langt er jeres? Min årgang 2007 blev sat i ridning i oktober sidste år, og har her i maj startet sit første stævne lc2 med 64,3% så det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
264
Kan i se en forskel? for 5 måneder siden købte jeg en 1½ års fuldblods hoppe, hun var ikke et sted som ikke tog sig af hende, men hun var de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2011
Visninger:
293
Dit mål med DIN Plag :D årgang 2009 Yes folkens hvad er jeres mål med jeres 2009 barn? ;) Jeg har nu glæden af 2 stk piger <3 Caprice jeg selv har hjul...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
729
ER SÅ STOLT!!! Øvede trailer træning med min hoppe idag(: Når min hoppe skal op skal hun først bedøves med alt den bedøvelse hun ov...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
608
hjælp mig jeg har en hoppe på 6 år hun har aldrig rigtig være gode til det med at for onder hove eller står for længe når smed er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2010
Visninger:
469
skal flytte hej mangler et godt sted til min hest, skal flytte nær ølgod.. søger gerne noget privat stald. nogen der kan hjælpe......
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
782
får vi føl nu?:D. hej allesammen! okaey nu sidder jeg så her og er pisse nervøs og gik kun på computern for at spørge jer! min hest str ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2010
Visninger:
749
hej allesammen!:) Min 6 årig vallark har for tiden rigtig oppustet mave? Hvad kan give ham oppustet mave når han får hå og spiser almind...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2010
Visninger:
322
Udstyr hej alle sammen jeg har endlig fået mit føl og skal ud og købe udstyr:) så nu vil jeg gerne vide hvad udstyr i har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
362
Første stævne Her er nogen billeder fra mig og min 4 års første stævne. Den røde hest er min søsters 4 års. http://hestegalleri.dk/h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2010
Visninger:
362
Hvornår må jeg ride ordenligt/springe? Min pinto plag på fra d. 29/05-2006 var igang med tilridningen, men hendes gamle ejer brækkede sit skindben 3 steder e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
385
Status på jeres ungheste? :) Hvordan går det med jeres ungheste og hvor langt er i? efter et uheldigt sammentræf med en forkert underviser i apri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
442
De frække små <3 Da Joline blev sat ifol sommeren 2008 var det meningen af følet efter hende skulle sælges. Men da hun så kom til verden...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
464
Fik føl i nat, fik det hele på video Så kom dagen hvor Joline skulle fole, overvågning op. Min bror og hans kammerart har læse ferie så de fik lov til at ho...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
426
Gruppe gik :) hvis ikke jeg må have det emne herinde sletter jeg det self. med det samme! hej alle sammen!:P det ville være s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2009
Visninger:
716
Nye dejlige billeder Kig forbi min prins og prinsesse http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=70878 http://www.hestegalleri.dk/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
336
Hjemmesalg a brugt rideudstyr En veninde og jeg har en masse udstyr, nyt, næsten ikke brugt og gammelt som aldrig bliver brugt mere og har overvejet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
523
shooting star??? hej alle jeg har et lille problem, mit nye føl skal måske hedde: Lill-hedegaardens Shooting star. men er det er flot n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
183
HJÆLP-Min pony vil ikke være alene!! jeg har en pony på 4 år, og når jeg rider hende sammen med en eller flere andre heste, er hun super sød og dygtig, men ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
203

Annonce