Forum kategorier

Fjordheste forum

Fjordheste forum

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
stævne er nogen derved hvor man kan se klaase til 2-4maj og 16-18 maj
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
258
Hingst Thorup-Hjallerups Hingstecenter ha de hjemme side?¨ er nogen der kan sige nogen hingst der stå i nærdenhed af aalbor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
262
Birkens Kr Himmelfartsstævne Hey alle sammen... Så nærmere Birkens stævne sig igen, og jeg vil igen i år opfordre jer til at starte de Cup klasse d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
273
klippe er i mod elller for klippe af heste
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
242
HVornår skal eller kan man begynde at give min 1½ års plag trense på? Hvordan vender man den til bidet, jeg må erkende at jeg ingen idé har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2007
Visninger:
403
klokker hvad str buger i klokker? hvad slag burg i?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
297
foder hvad få jeres af spiser hvad er ca i kg få de og hvad vejre jeres?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2007
Visninger:
266
berider der bruger chambon Der er en berider der bruger chambon på alle de heste personen rider/underviser hvis de ik går til biddet. Hvad er d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2007
Visninger:
503
stævne jeg og min mor melder os til fjordheste stævne men min mor er kom til skad med arm hvor mange klasse må jeg stare om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
237
hjælp med at samle underskrifter.... hjælp med at samle underskrifter.... for dem der vil.... www.anti-rodeo.underskrifter.dk/index.php
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2007
Visninger:
245
Fjordhest eller Nordbagge ?? Hvad er forskellen på en fjordhest og en nordbagge?? Mange bliver sure hvis man siger Nordbagge om deres ''fjordhest''...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2007
Visninger:
2.143
føl jeg skal måske ifol kamille jeg har finde en hinten til 1500 men hvor maget hvad den få løbe op i ca hvad foder ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
246
hvad er start-ret-listen? hej jeg skulle melde til et stævne men så jeg det her start-ret-listen? hvad er det få noget
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2007
Visninger:
225
Sadler! Jeg står i den situation at jeg skal have ny sadel ( dressur) den jeg har i forvejen er en Kieffer Master og jeg er ikk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
343
Pandelok Hvad er jeres holding vedrørende klipning af Pandelok ?? Min mening : jeg kunne aldrig finde på og klippe en hest's ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2007
Visninger:
383
fjordheste stævne hvad er der karv med spor og pisk og hvid underlag og bangser?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2007
Visninger:
347
Kjøring Er det noen av dere som kjører med deres fjordhest? Selv har jeg stor glede av kjøringen, og det ser ut til at Piora (...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2007
Visninger:
278
dm og em jeg sid og tænkerp å dm og em da jeg så billede fra den i 06 hvor er kræver få at stare det og hvordan finde de fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2007
Visninger:
332
HIngste info? Nogle der kender til hingsten RASMUS FJH 608, Vidst fløjhingst? Nemlig faderen til min fjordhyp. (:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2007
Visninger:
335
galop er der andet der har sværet ved hjøre galop med fjordboller?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2007
Visninger:
251

Annonce