Forum kategorier

De kulsorte Skønheder <'33

De kulsorte Skønheder <'33

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Første LB1 Vil lige dele min glæde over min første LB1 i lørdags:) Lig gerne en kommentar til filmen :) http://www.hestegalleri....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2012
Visninger:
591
Marco i fotokonkurrence Jeg har tilmeldt maco en fotokonkurrence v. intershowhorse - hjælp os med din stemme til, at vinde konkurrencen. Det e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
307
hollandsk ? hej er der nogle af jer der kan snakke hollandsk eller kender en god oversættelse side , og ikke Google translate .
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2010
Visninger:
295
Tjek min lækre New Forest pony:D Hej alle <3 Ville blive rigtig glad hvis i gad og tjekke mine nye fotoalbums ud af min dejlige New Forest pony efte...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2010
Visninger:
368
SALGSHESTE Hej alle mennesker :) Hvis nogen af jer evt søger pony eller hest , så har jeg både en 4års hest, og en 6års 1pony ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2010
Visninger:
450
Dækkentid Ja det er desværre ved at lakke derhen ad :( Bruger i høj eller lav hals til jeres friesere? Kan ikke helt finde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
410
Smuk Man Hvad gør i for at holde jeres friseres dejlige man?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
230
mundkurv - hest jeg har nu valgt a give min hest mundkurv på da han er meget fed , og er begyndt være nervøs for han ligger lige på græ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
498
Midtjydsk ridelejr ?. Er der nogen der skal på midtjydskridelejr i uge 27 ? det skal jeg men jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der mere s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
467
NOGEN DER KAN KØRE Jeg mangler at få transporteret en pony fra norjylland til Sdr jylland inden for en rimelig tidsperiode, så hvis der er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
314
TIL ALLE OS DER HADER FISK xD Jaa, så har jeg oprettet en ny gruppe for alle os som ikke kan fordrage fisk.. Ad - Ad.. Bare rolig, det er ikke kun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
271
Stemme Er der ikk noglesom vil stemme på min pony Astrid?? Så skal jeg nok stemme på jeres =)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
266
BETYDER DIN HEST BARE ALT? SÅ KIG HER! Heej alle :o) Jeg har oprettet en gruppe; ~i'll do anything 4 U~ http://www.hestegalleri.dk/html/grp_vis.asp?Gro...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. okt 2008
Visninger:
231
Bid til ridning (hingst) Hej... vil lige høre hvilket bid i rider jeres hingst(e) med....... ?? også genneralt jeres friesere ? :) mvh G...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2008
Visninger:
338
SØGER DU WENDY ? Heej ALLE! Mangler du WENDY Blade? Eller WENDY Pockets? Eller WENDY Bøger? Så kig i min annonce, der er 122 Wendy...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
260
Silkeborg en uge ved "Tina Tornado" :) Hej alle sammen :D Jeg skal til Silkeborg(Gjern) i en uge fra i morgen af med en veninde.. :D Vi skal ride western ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
552
Nogen der vil stemme i mine udf? Ja.. Er der nogen der vil kigge forbi mine udfordringer og smide en stemme? :) Stemmer selvfølgelig igen, bare i sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
233
hoppe oplysninger Det er P.T gratis at hente hoppe oplysninger i FPS på deres hjemmeside, hvis man i forvejen har login.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2008
Visninger:
198
heej alle (udf: ikk stemme) hej mig og jumper keder os mega! og vi søger lidt ufd? er der nogle der tør? :p
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2008
Visninger:
270
vil du ikke ta et kig heej alle vil i ikke tage et kig på aladin og dream dancers profil?? og evt smide en bedømmelse/og/eller en komment...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
196

Annonce