Forum kategorier

Tinker i avl og brug

Tinker i avl og brug

Medlemmer: 285
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
hestetransport Hej alle Er der nogen der kender og kan anbefale en hestetransport fra nordjylland til sjælland?? Hvis der er noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
860
Ivrig efter galop Jeg har fået mig en dejlig Tinker, og hun er en dejlig hest med god fremdrift men jeg skal lige vænne mig til at ride T...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
1.256
irish cob forsikret ved firsthorse ? til jer der har forsikret jeres irish cob´s hos firsthorse, er jeres forsikret som alm ridehest eller som koldblod ? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2011
Visninger:
532
springer forkert an på venstre volte. Ja, som overskriften siger, så har jeg altså problemer med anspring til rigtig galop på venstre volte. Lige lidt om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
857
stævneklar Hej Jeg skal til stævne for første gang med min tinker. Hvordan anvenner jeg kartoffelmel, til evt hale og hovskæg....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
379
Fjordhestens farve ?? Hej Alle sammen :) nu hvor jeg ved der er flere af jer der udover Tinker har Fjordheste tænkte jeg at det var ok at s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
617
drumhorse??? jeg kunne rigtig godt tænke mig få af vide hvad forskellen på en drumhorse og en irish cob/tinker er:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
1.236
Avlsmateriale? Hej alle Jeg overvejer rigtig meget at kåre Giga og min drøm er, at avle lidt på hende. Evt med med en drumhorse pga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
480
Lille hingst Er der interesse for at bruge meget lille hingst i avlen?? Jeg har fået min lille Cormac Na Nog hjem igen. Han er nu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
656
Skab eller Muk??? Nå, Henning min tinker, stamper med bagbenene og klør sig på alt hvad han kan komme i nærheden af gennem de sidste 3 da...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2011
Visninger:
1.611
Så fik Wilma også føl Efter 4. uge over tid, kl 2 mandag nat kom et skønt hoppe føl til verden :o) Felicia skal hun hedde. Alt gik efter boge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2011
Visninger:
811
Så fik Katinka også føl! Hej. I nat kl 3 folede Katinka et stort hoppeføl efter Aodhan. Jeg havde sat folingsalarm på hende, men den nåede...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2011
Visninger:
480
Skal du fra sjælland til GF ? og har plads i din bil, vil jeg gerne køre med, da jeg ikke selv har køre mulighed, og da jeg aldrig har været med før,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2011
Visninger:
274
Han ved han er stærk... ja som overskriften siger, så har jeg en meget viljestærk tinker, han har fundet ud af at han er meget stærkere end mig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2011
Visninger:
975
Kløe i hovskæg hejsa. min tinkerplag har et stort problem med at det klør i hans hovskæg...han kan ligefrem stå og stampe i jorden, og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2011
Visninger:
1.086
Stereotyp adfærd Ja nu er det en smule offtopic, da det drejer sig om en shetter og ikke en tinker. Men tinker gruppen er nu den, hvor d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2011
Visninger:
560
Stævne . Dressur og springstævne. Haflinger/fjordheste/Irish Cob stævne Dansbjerg Rideklub d. 14. og 15. maj 2011 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. mar 2011
Visninger:
499
foder spørgsmål. jeg har utrolig svært ved at finde ud af om min dreng får for meget mad. Han står inde i stalden om natten fra klokke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2011
Visninger:
566
DTF Hingste kåring 9-10 April er lidt nysgerrig efter at høre hvem der komme denne weekend?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2011
Visninger:
642
DTF pas Hejsa.. Vil lige høre om jer der har fået nye pas i år til jeres DTF registreret føl/heste, har i fået røde eller grø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2011
Visninger:
414

Annonce