Forum kategorier

Tinker i avl og brug

Tinker i avl og brug

Medlemmer: 285
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Grønt pas til føl?? Hey, jeg er ved at kigge på et hoppeføl som jeg kunne være rimelig intra i.. jeg har så spurgt sælger om den er registr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2014
Visninger:
1.035
lort i halen Hej min tinker har tit lort i halen, er det meget normalt for racen pga den tunge race? Hvad gør i ved problemet ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2014
Visninger:
421
er det her muligt? så lille en tinker 0.0 jeg var til kårring her i sidste, sidste weekend, og der en var enkelt svensk hingst med. han var 1.33 høj og 7år!!! je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2014
Visninger:
845
Den bedste start på et nyt liv - hjælp? Hej koldblodsmennesker :o) Nu fik jeg en dejlig Irish Cob vallak på snart 4 hjem igår. Og jeg tænkte på hvad i laved...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. apr 2014
Visninger:
794
Kan hun kåres med cushing's? Hej allesammen. Min mor og jeg har lige haft dyrlæge hos vores nye hest Tinka. Dyrlægen sagde at hun højst sandsynligt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2014
Visninger:
476
foder Hej hvad får jeres Tinker at spise af foder og hvor meget.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2014
Visninger:
1.011
hvordan får man sin tinker til at skinne til kåring? som overskriften lyder, hvordan får jeg hende til at skinne? så som at få halen helt hvid og hovskæget også? det er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. dec 2013
Visninger:
693
Fremvisning af hest og huskeliste til kåring Hej koldblodstosser :) Jeg har hørt at der er kåring i Ringsted (hvis jeg husker rigtigt) til marts. Jeg havde tænkt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2013
Visninger:
812
Hoppemave søges Hoppemave søges til bedækning ved Kenzo's DaLuca!! Vi søger en dejlig racetypisk hoppe med max mål på ca.148cm med godt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
343
Hoppemave søges Hoppemave søges til bedækning ved Kenzo's DaLuca!! Vi søger en dejlig racetypisk hoppe med max mål på ca.148cm med godt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
320
Nedslagtning af sunde og raske dyr hvis i vil gøre noget for vores race så gå ind og skriv under for de er i gang med at fjerne hele vores avls-grundlag b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
821
Spørgsmål omkring kåring Hej allesammen. Min mor og jeg har lige købt vores første hest, nemlig min hoppe Tinka. Hun er 16 år, har født før ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. dec 2013
Visninger:
318
Fletning Nogen som kan fortælle mig/vise hvordan man fletter en hests man, så det ligner et net ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2013
Visninger:
1.345
Foderforedrag for koldblodsheste ejere DANSK KOLDBLOD AFHOLDER FODERKURSUS FODRING AF KOLDBLODSRACER v/Søren Knudsen Tirsdag den 22. oktober 201...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2013
Visninger:
674
Intro Clinic til Cowboy Dressage på Fyn "Er din stil jeans og cowboyhat men dit hjerte er til dressur så er Cowboy Dressage måske noget for dig? Intro til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. okt 2013
Visninger:
867
Tinkerbrok - Fyn? Nogen der kender til forhandler af tinkerbrok på Fyn? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
626
Hvad giver i jeres ungheste at spise? Hej kloge hestemennesker Jeg skal til at have flyttet min unghest (1½ år) nu og skal selv tiil at købe foder, hun har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2013
Visninger:
578
Træningsvideo med Ice :). Hej Tinker folk! :). Håber det er ok. at jeg deler denne video i gruppen. Det er en "opdateret" træningsvideo fra m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2013
Visninger:
371
Køb af tinker, Irish cob Hej alle. Min mor og jeg har kigget på en masse heste, men Tinkere er ligesom dem vi går efter. Så kan i anbefale nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2013
Visninger:
1.153
bidløs hejsa overvejer at købe en bidløs trense til min tinker så tænkte på om i har nogle mærker i kan anbefale til vores typ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2013
Visninger:
909

Annonce