Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Paso Peruano vs. Islænder Jeg har brugt dagen på at læse lidt om Paso Peruano, Aegidienberger, Rocky Mountain osv. Alle de forskellige gangheste....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2014
Visninger:
1.137
Stævne former Så er det i år at mig og min lille hyp skal på stævnebanerne, og efter et super kursus med Søren Madsen, her i weekende...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2014
Visninger:
496
Udvikling på 1år Hej Jeg syntes i skal høre hvor meget en islænder kan udvikle sig på et år. Jeg begyndte at ride Bardur for et år ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2014
Visninger:
779
ridevest/sele til ret ryg Hej.  Jeg så engang at der var en der slog noget op med sådan en sele/Vest man red med for at få ret ryg og sidde me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2014
Visninger:
2.770
Regndækkenet fra Topreiter Hejsa. Er der nogen af jer, som har erfaringer med regndækkenet fra Topreiter? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
425
hvor tit Hej islænderelsker Jeg vil gerne høre hvor tit i træner tølt uden tøjlekontakt, altså T2. Gør i det hver dag, hver ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
949
Tage dækken af igen? Hvornår? Hej folkens :) Jeg er ny indenfor dækkenverdenen, og det er mit første år med dækkenheste. Ja jeg går og tænker ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2014
Visninger:
947
Engelsk næsebånd m. lak Hej piger! Jeg leder efter et engelsk næsebånd i sort, med lak eller som skinner lidt.. og som også er bredt. Sådan e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2014
Visninger:
694
Rytterlicens Hejsa. Nu kan det godt være det her lyder lidt spøjst osv. Men det er sådan at jeg vil prøve at tilmelde mig til Be...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2014
Visninger:
886
Erfaring med bid til hest med lille mund Jeg er på udkig efter et ny bid til min hoppe, hun har indtil nu gået på et 3-delt med tungefrihed da hun tidligere har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2014
Visninger:
1.105
hvordan finder i hingsten? ja når i skal have ifolet jeres hopper, hvordan finder i så lige HINGSTEN? kigger i på stævnepladsen,surfer i på ne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2014
Visninger:
977
Gædingakeppni Er der nogle søde mennesker her inde, der kan fortælle mig hvilke slags stævne Gædingakeppni er og hvad kræver det af r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2014
Visninger:
1.047
Sadelunderlag?? Jeg har endelig efter lang tids søgen fundet en dejlig islændersadel der passer min hest :D Nu kommer spørgsmålet så, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2014
Visninger:
1.001
Nogle der har afkom efter Stjarni fra Dalsmynni ;) Hej alle sammen!! Jeg har selv et afkom af den flotte Stjarni fra Dalsmynni. Så jeg syntes det kunne være sjovt hvis...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2014
Visninger:
909
Foder til drægtig hoppe Hvilket foder vil i anbefale til en drægtig hoppe? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2014
Visninger:
924
Samsung galaxy s4 mini covers Ved i hvor man kan designe sit eget cover, altså til en Samsung galaxy s4 mini Ps. Jeg ved godt at det ikke har nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2014
Visninger:
691
Løft Hej Hvordan er min hest løft? vil gerne vide det:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2014
Visninger:
1.142
Rytterlicens? Hej er det rigtigt at man ikke kan købe c-licens, hvis man ikke er medlem af DI? Kan ikke finde den inde på SPORTI :) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2014
Visninger:
601
Farvegenetik - Hjælp Håber der er nogle som kan hjælpe. Min hoppe skal til hingst her til foråret, og jeg er lidt spændt på hvilke farves...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2014
Visninger:
405
trav Hej islænder folk Her på det sidste har jeg redet rigtig meget tølt men kun lidt trav men nu kan jeg bare ikke få ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2014
Visninger:
843

Annonce