Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Føl efter Dár? Hej :) Sidste år så jeg en herinde der skulle have føl efter Dár fra kjartansstödum. Selvfølgelig kan jeg ikke finde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2014
Visninger:
517
stævner Nogen der kender stævner i efteråret gerne i midt og østjylland :) C stævner :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2014
Visninger:
438
Vaske hest Jeg vil rigtig gerne snart have vasket min hest. Men jeg tænkte på om man kan vaske en hest i andet end det shampoo til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2014
Visninger:
842
Følnavn godkendt Så er det officielt. Mit hingsteføl efter Teigur hedder Sjúss fra Hvergi. Der kan kigge-lures billeder her (der er k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2014
Visninger:
351
Jims sadelmageri erfaringer??? Nogen der har gode/dårlige erfaringer med Jims sadelmageri Ph sadler.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2014
Visninger:
2.354
Arbejde på island Hej tøser, er der nogen af jer der nogensinde har været på Island og arbejde, med heste? I så fald ville jeg meget ger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jun 2014
Visninger:
3.679
dressur eller töltsadel? [b]hej allesammen[/b] Jeg tænker det kunne være hyggeligt at starte en debat. Dressur eller töltsadel? hvad synte...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2014
Visninger:
394
Stævne start Hej alle sammen :-) Jeg har lige fået ny hest, som er så fin og måske kan komme til at gå DM, men det er en hel laden ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2014
Visninger:
963
Stævne Hej Nu var jeg til stævne i weekenden og red i finalen= 5 på banen Der var ikke så god afstand mellem mig og en a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2014
Visninger:
306
Nogen der skal til kåring på hedeland ? Hej :) Er der nogen der skal til hedeland og se kåring i weekenden, ville helt vildt gerne selv derover da min hoppe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2014
Visninger:
653
Draupnir vs. Forma nu har jeg redet med begge sadler, og de er dejlige begge to. MEN ... Hvilken en vil i anbefale, jeg personligt red b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2014
Visninger:
582
Tølt Hej Er der nogen der gider give mig en præcis beskrivelse af tølt på ryggen af hesten. Altså hvordan det føles for r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2014
Visninger:
1.161
blup en venlig sjæl er vil tjekke min hoppe Disa fra Bøgvad s blup? hvad er prisen for worldfengur?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2014
Visninger:
557
RIdeKurser i Nordjylland? Hej! Er der nogen som kan anbefale et godt kursus? Jeg er stævne rytter, men holder en kort pause fra stævnerne, så ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2014
Visninger:
332
En lille ny ;) Hvis jeres! Hej med jer! :D Jeg har, her i dag, fået min lille skønhed af en islænderhoppeplag hjem. Hun hedder Isafold fra Tro...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jun 2014
Visninger:
820
Springing hejhej folk, nu flytted jeg tilbage til Island for ca 4 år siden og har ikke sprunged siden for det bliver ikke gjort h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2014
Visninger:
514
Ridelejr 2014 Hej islænder folk - Jeg tænkte på om der er nogle der skal på ridelejrer ved stutteri Amhøj/ eller har været på ridele...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2014
Visninger:
502
Sadeltaske hvad anbefaler i? Hej :-) Her i næste måned smutter jeg på ride ferie i fjand med familien og venner af familien, vi har jo alle sammen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2014
Visninger:
515
Hvilket bid? Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg er nødt til at anskaffe mig et nyt bid til min hest Thor. Vi rider pt. med e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2014
Visninger:
928
DM Alrid 2013 - video Så blev jeg endelig færdig med filmen for Danmarks Mesterskabet i Alrid 2013. https://www.youtube.com/watch?v=XOOpC...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
1.177

Annonce