Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Mash Hej piger :) Er der nogle af jer der giver jeres heste mash? Eller kan det være at i kender til noget godt mash, der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2013
Visninger:
878
worldtølt 2014 Hej alle! Er der nogle som ved om man kan købe en billet til kun om fredagen, til worldtølt? Jeg kan nemlig ikke finde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2013
Visninger:
417
Dansk Islandshesteforening Hvis jeg skal være medlem af Dansk Islandshesteforening, og melder mig ind nu - koster det så stadig 840 kr? For så g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2013
Visninger:
748
Udklædning istølt Jeg mangler lidt inspiration til udklædning til istølt. Er der nogle der har nogen gode ideer til hvad det kunne være?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2013
Visninger:
575
Klipning Hej alle islænderryttere Jeg står med en islænder som ikke må stå stille vinteren over (siger dyrlægen). Hun er impor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
926
Aquatræning af islænder :) ? Halløj folkens. Jeg har lige siddet og læst lidt forskelligt (både godt og ondt) omkring aquatræning af heste. Jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. nov 2013
Visninger:
1.043
Byd Gloey velkommen :-) http://www.hestegalleri.dk/galleri/270748-islaender_gloey_fra_skaney Hej alle sammen! Vil i ikke være sød at byde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2013
Visninger:
394
Klipper Jeg skal have købt en klipper, vores budget er på omkring de 1500-2000 kr. Den skal kunne klare vinterpelsen og skal h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2013
Visninger:
823
Bid Er der nogle herinde der lender til det her bid.. Golden Wings - Stübben så vil jeg rigtig gerne høre hvad du synes ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2013
Visninger:
651
Foder Hej. Hvilke foder bruger i? Jeg har en vallak som har haft forfangenhed for nogle år siden, han bliver holdt ved lig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2013
Visninger:
618
Jeg er SÅ stolt og glad! :D Endnu en gang har min "lille" dreng fået mit hjerte til at svulme af glæde og stolthed over min avl! <3 Forseti de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. nov 2013
Visninger:
546
Hvor købes et 3 i 1 dækken? Nogen som kender nogle gode hjemmesider, hvor de forhandler 3 i 1 dækner til fuldklippet hest Synes nemlig ikke at k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. nov 2013
Visninger:
912
Kan en islænder springe? Hej folkens :) Kender i det at der er mange der siger at islændere ikke kan springe? Jeg bliver faktisk drillet lidt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2013
Visninger:
4.381
Klipning Hej islændertosser :-) Jeg skal til at klippe mine konkurrenceheste, da de sveder meget. Sidste år klippede jeg G...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. okt 2013
Visninger:
562
Professionelt overgreb? Der går på diverse facebook gruppe lige nu en vældig diskution omkring en video af en dansk professionel islændertræner...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2013
Visninger:
1.806
Læsning af stædig islænder ;) Hej folkens :) Jeg står i den situation, at mine kære islændere er rigtig stædige, når de skal læsses. De er IKKE ban...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2013
Visninger:
2.149
Topreiter Start 16,5" eller Topreiter Junior 16"? Sidder og kigger på sadler, da jeg næste år skal finde en sadel til min hoppe. Har før redet i en topreiter junior og d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2013
Visninger:
1.106
småt gåenede som er småt gående i skridt og har været stok halt for 1½ mdr siden hun for sat småt gående men kun i skridt og er lidt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2013
Visninger:
644
Klipning og dækkener Hej alle i skønne Islændermennesker (: Jeg har et lille dilemma jeg lige ville bede om lidt hjælp til.. Jeg står...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2013
Visninger:
616
Hovedtøj hej, jeg går lidt og kigger efter hovedtøjer på nettet ville bare høre om i kender nogle gode hjemmesider eller butikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. okt 2013
Visninger:
396

Annonce