Forum kategorier

Traver

Traver

Medlemmer: 90
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hvilke bogstav i år Nogle der ved hvad føl årgangen skal starte med I år?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2013
Visninger:
380
føl på travhest?? Ja, tænkte lidt på at få et føl på min travhest. Men hvad skal man kigge efter når man vælger hingst..? Skal jeg "bare"...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2012
Visninger:
663
Traver søges! da jeg desværre må aflive min dejlige traver, da hendes ben ikke rigtig vil mere søger jeg en ny hest. Så kender i nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2011
Visninger:
772
hjælp jeg står og skal kigge på kører sele til min traver nogen der kender nogen gode hjemmesider med seler og hovdetøj
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
310
Hjælp til info Jeg har et spørgsmål. Jeg er begybdet og ride denne traver som hedder Whinster. Han har gået en masse travløb men er nu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. nov 2010
Visninger:
1.066
en fundet, en tilbage. nu har vi fundet en ene af de to ponyer, der blev stjålet fra harriselvrideklub, nu mangler vi bare den sidste. hjæl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
391
Kan traver føl ikke galoperer..? Jeg har en travhest, som fik et skønt føl her i foråret. Faren er pony. Men så var der en ude og kigge på ham, og fakti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
638
hest kig min annoce har min traver til salg
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
389
Stutteri shadow - erfaring Er der nogen der har haft deres hoppe til bedækning på stutteri shadow i vrå og hvad er jeres erfaring med det?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2010
Visninger:
1.582
i lære som trav/galop træner nogen der kan hjælpe mig med hvem der gerne vil tage en ind der gerne vil i lære som dette?? :o) Gerne i Nordjylland
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2010
Visninger:
822
Ide'er til trav heste show Hvilke ting ville i så have med i shovet. og hvad ville i lave? Altså hvor mange travheste ville i tage med og h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
990
Billeder af travheste.. Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan min hests forældre ser ud.. Jeg har prøvet at google på navnet, men der kommer e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
688
Kan det have en betydning ? Jeg har fået Fenja af en jeg kender, nu har jeg kigget lidt på nettet og kan se hun står reg. under en helt anden ejer....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2009
Visninger:
680
Der er kan med seletøj :D ? Jeg har set på dette hvor jeg tænker; Hvad er dette for noget ? kan man høre med den eller hvad er det :) ?! http://ww...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
371
Ocean Crown (DK) Nogen som kender noget til denne hest?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2009
Visninger:
379
er traver en ensmandshest? hejsa.. jeg har den vildt søde hest, ja self en traver :) han er bare super som dagen er lang og tager alting meget c...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
1.044
Indtjening ? Er der en side på nettet hvor man kan se hvor meget en traver har indtjent i dens løbs tid ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2009
Visninger:
250
Spørgeskema som alle gerne må udfylde Hej, jeg er ved at lave en undersøgelse omkring travheste der bliver solgt som rideheste og håber at I alle sammen gide...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
412
Endelig "braketrough".... Wee, efter en lang og sej "kamp" om at vinde Highlanders tillid, er det lykkedes... Han har fået ro i blikket, er roli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
260
Erkendelse.... Ja, jeg har erkendt at vi aldrig kommer til at klikke, så nu håber jeg at der er nogen der kan bruge ham... Så hvis ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
253

Annonce