Forum kategorier

Freyja

Freyja

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
**stald grauff** .RIDELEJR 2010. stald grauff ridelejr er verdens bedste ridelejr ever, man lære en hel masse go' ridning som jeg ihver...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
654
Detbat om " dyremishandling" Efter nu at have siddet i rigtig lang tid, og prøvet at finde udsendelsen om den dabat på dr2, har jeg ikke fundet den....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
486
Opstaldning i Skive, HJÆLP Hejsa alle dejlige islænderfolk, jeg skal flytte til Skive til sommer og ved ikke om jeg har råd til at have Strokkur m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
683
Billeder fra Landsmót 2008 Jeps har lavet et fotalbum med de bedste billeder derfra. Så skynd jer at kigge forbi at de sindsygt lækre heste og smi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. sep 2008
Visninger:
398
kan det virkelig passe ? hej alle, <3 dette har ikke noget at gøre med min islænder. men jeg har lige fået et miniturføl 'super-star´ for to ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2008
Visninger:
251
wee ! ja, mig og klár er lige kommet hjem fra et totalt fedt kursus, med Rasmus Møller. vi læret en hel masse nye ting, bare ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2008
Visninger:
872
Fotokonkurence Så skal hestene være fine. Denne gang skal tages et billede af hesten iført det stiveste puds. Dvs. flot, ren, med sa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2008
Visninger:
250
Landsmót?? Hej alle islænderfreaks...er der nogen af jer der skal til Landsmot på Island her om nogle uger...jeg skal, og har bill...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
359
så lykkelig <3 jeg vil bare så gerne ud med min glæde. nu har jeg redet på min dejlige islænder i 3 et halvt år. og de år har ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
548
Alle dyrene i skoven... Hold op det er blevet forår... De to sidste gange jeg har været en tur i skoven med hesten, har vi set ekstremt mange d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
379
Ridestøvler købes og sælges jeg har to par ridestøvler tilsalg. det ene par er kunstlæder og det andet rigtig dejlig læder.. de er i mine annoncer ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
337
Nyt forsidebillede Så er vinderen fundet... Tillykke til jer :o)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
144
er hun bare lidt mobset eller hva? altså det startede me at vi var i skole, og miiq og min veninde sanne var lige lidt tid uden for.. så hoppede jeg op på...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
849
hva sys i? kig lii i mine video klip og hør den hvor der står "amanda synger" og skriv gerne en kommentar
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
184
Min EGEN sadel Så blev jeg endelig færdig med min hjemmelavede sadel. tag et kig forbi mit fotoalmum "hjemmelavet rideudstyr" og se d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
212
Afstemning om forsidebillede Så kan der stemmes Gå ind i mit fotoalbum og afgiv jeres stemme... I må kun stemme én gang. Afstemningen slutter 11 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
175
tower of london HLÆJP ! mig og en venidne har om tower of london, i engelsk, og vi skal snart fremlægge det. men vi kan ikke finde noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
298
hvad betyder det ? hej,,, jeg har min smukke dejlige ismule Bláfeldur, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvad hans navn bet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
295
Opstaldnings sted ved Esbjerg ? Hej alle. da vi muligvis står og skal flytte til Esbjerg næste sommer, Skal trold jo ha et nyt sted hvor han kan stå ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
695
Har du PorcelænsHeste, ? xD Hvis ikk du har det, så er gruppen her måske lige noget for dig, ? ;D http://www.hestegalleri.dk/html/grp_vis.asp?Gr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2008
Visninger:
549

Annonce