Forum kategorier

Star stable gruppen

Star stable gruppen

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Aftentræf Hej gruppe. Tænkte om vi skulle holde et aftentræf kl 20 i aften ved Steves farm? Jeg hedder Angelica Snowforce i s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2013
Visninger:
296
Hvad med at lave et kæmpe træf? Kunne det ikke være super hyggeligt, hvis vi lavede et kæmpe træf, for alle? Hvor vi evt. kunne mødes i Moorland stabl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
905
mødes hej er der nogen der vil ind på star stable og møde evt ride en tur jeg hedde julia slowbridge og min hest hedder gold ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
210
spil nede?? er jeres spil også nede når i går ind på star stable?? det er mit den siger de er ved at opdatere men er jeres nede??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
268
Hvor finder jeg den person?? Jeg skal finde en person som har lyst til at spille sammen med arbejderen ved nord lenka.....hvor finder jeg den person...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
506
hvor langt er i nået?? hvor langt er i nået i spillet??? jeg har lige afleveret numrene på maskinerne til baronessenXD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2013
Visninger:
398
Tidspunkter for Champs Hej gruppe. Er der enlig nogen der ved hvad tid diverse championships ligger? Har kun været så heldig at kunne delta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2013
Visninger:
155
Mødes/ridetur Hej. Det kunne være fedt at møde nogle Danskere i Star Stable engang i mellem. Så derfor synes jeg at vi skal mødes et ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2013
Visninger:
285
Party på Fort Pinta. Ja der er jo det der diskotek idag og i morgen på Fort Pinta. Tænkte om vi ikke skulle lave lidt fest, og samle lidt d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2013
Visninger:
297
Hvornår kommer nøglerne Hej allesammen jeg har er lille problem... Jeg er i level 6 og er Starrider men mit spørgsmål er hvornår kommer de nøgl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2013
Visninger:
630
ændre email hej noget er galt med min bruger jeg kan ikke komme på og jeg kan ikke lave en ny en da min email er brugt kan man ændr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
231
Goldenhills quest.. Okay, har hørt et eller andet om at man får en quest til goldenhills, hvor man skal forbi smeden er det rigtigt? Og, v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
250
Lost Concrete quest... Ja, jeg skal finde ham der manden der er forsvundet, fra North Link.. Jeg kan ikke finde ham.. :(
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2013
Visninger:
219
Firegrov championship, skal i med? Ja her kl. 20 går Firegrove championship igang, skal i være med? Jeg har ikke før haft chancen for at prøve firegrov, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2013
Visninger:
251
Sort udstyr? Hej nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en sort sadel ikke en af de grimme man begynder med men den der dress...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
129
Møg Påskeæg!! Hej gruppe. I kedsomhed har jeg været på påskeæg jagt, men kan ikke finde det sidste i Firegrove?! Har det ved stalden...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
303
Åh nej! Soultræning! Åh nej, nu starter min soulrider træning :-( gaab det er mærkelligt og kedeligt!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
227
Nu er hestene ankommet Hej Gruppe. Nu kan man endelig købe nye heste i spillet :) Dog er serveren ikke åbnet endnu, men bliver den forhåbentl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
519
Flaskeposten. Ja, er jeg den eneste der har fundet flaskeposten? - Hvis ja, kan i hjælpe mig med at finde det der graverede træ i Ho...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2013
Visninger:
3.133
Rødt udstyr/tøj? Hej, jeg leder efter - Røde Bandacher - Rødt Underlag Og - Røde ridebukser.. Men jeg kan simpelthen ikke finde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2013
Visninger:
259

Annonce