Forum kategorier

Star stable gruppen

Star stable gruppen

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Mission Spionjagt Hej alle sammen. Ved ikke om der stadig er gang i gruppen, men prøver ;) Kan simpelthen ikke finde den sidste ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2019
Visninger:
305
hvor hej en der ved hvor mr. kembell er henne i star stabel
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2016
Visninger:
370
Når man bliver skrevet om bag ens ryg... Hej alle :) Jeg er medlem i en klub med nogle rigtig søde personer osv. Jeg var ridelære i klubben, men så kom der e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2016
Visninger:
295
Hjælp til en opgave Hej alle sammen En der kan hjælpe mig med at løse den her opgave
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2016
Visninger:
1.492
Lifetime Starrider Hej alle. Jeg har fået lov til at blive Lifetime Starrider, men det er resten af sit liv ikke. Altså foraltid. Ikke ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2016
Visninger:
260
Hvordan skriver man koden?? Hej Jeg spiller star stable men kan ikke komme videre hvis ikke jeg bliver Star rider. Jeg har derfor fundet lidt ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2016
Visninger:
2.838
Equestrain Vikings Army søger medlemmer :) Hejsa jeg er ejer af en nyere klub som søger nye medlemmer....vi er indtil videre kun mig og en anden men vi ville jo m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2016
Visninger:
170
Er der nogen der kan hjælpe med en opg? I den nye opdatering med Alex og Star stable jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal hen når jeg er færdi med opg kan i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2016
Visninger:
427
Søger medlemmer til min klub Hej :D Jeg søger medlemmer til min danske klub, håber virkelig nogle vil være med, bare skriv i kommentaren hvis ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2016
Visninger:
526
Dansk ny Foals klub søger medlemmer! :D Hej :D Den nye Foals klub, som er i familie med de andre Foals. (Steel Foals, Jupiter Foals, Turbo Foals og Nutty Foal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2016
Visninger:
721
Flaskeposten er der nogen der har fundet flaskeposten? hvis der er, vil i så hjælpe? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2015
Visninger:
1.295
Star rider kode + Klub spørgsmål :) Hej, jeg har en star rider kode til 7 dage, som jeg ikke skal bruge til noget og giver den derfor væk :) Derudover vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2015
Visninger:
371
Danske Clubs Hej.. Jeg sad lige og tænkte at det kunne være sjovt at mødes med en masse danske spillere en dag, så vi er så mange...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2015
Visninger:
373
Facebook gruppe for os danske spillere Hej Allesammen. Har netop oprettet en facebook gruppe for alle os danske spillere :) Håber i vil joine den, så vi kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2015
Visninger:
689
Sælge eller vacation? Hej alle. Jeg er efterhånden pænt stresset da jeg efterhånden har 10 heste at holde styr på. Så nu vil jeg gerne hav...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2015
Visninger:
395
Koder Nogen der har nogle gode koder ( DER VIRKER!) altså helst koder hvor man kan blive star rider, også bare koder med star...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2015
Visninger:
1.238
Hvilken Svensker skal jeg vælge? Hej alle. Jeg står i et lille dilemma som jeg altid plejer når jeg skal vælge en ny hest! Farve dilemmaet! Jeg er "f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2014
Visninger:
265
Stævne? Hej alle. Jeg kom på den ide at vi måske skulle afholde et stævne? Altså et stævne uden præmier og lignende da det v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2014
Visninger:
381
Svaret fra support! Hej alle. Som nogle af jer ved sendte jeg en mail afsted til support om en dansk version og hvad jeg forstod på det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. sep 2014
Visninger:
342
Skal man have mad til alle dage? Hej alle. Når man bruger det der Stable Care Help skal man så have mad til alle dagene på lager? Og starter det den ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. sep 2014
Visninger:
876

Annonce