Forum kategorier

Forskællige Modelheste

Forskællige Modelheste

Medlemmer: 18
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Salg at ponyer og heste ( LEG ) Navn: Stella Race: Pinto Alder: 9 år 1 mdr. Køn: Hoppe Højde: 170 Bruges til: Hun kan både bruges til dressur og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
1.119
Salg af heste og ponyer Navn: Stella Race: Pinto Alder: 9 år 1 mdr. Køn: Hoppe Højde: 170 Bruges til: Hun kan både bruges til dressur...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
1.014
schleichgalleri STEM STEM STEM for at få et schleich galleri! http://www.bazoom.com/dk/afventendecommunities/100-schleichgalleri :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2013
Visninger:
205
Hjælp til problem hest? /LEG/ Hej Min datter og jeg er gået igang i et lille projekt om problemheste, så hvis i har en problem hest så kan i sætte de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. apr 2013
Visninger:
418
igang igen Syntes vi er gået lidt istå? og syntes vi skal komme igang igen! er det kun mig der syntes det eller er i enige? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2013
Visninger:
698
Søger part til en 9 og 14 årig!! (LEG) hej to af mine hjælper søger part til hest som de kan de også senere hen kan købe:-) info om Line Navn:Line Krøll ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2013
Visninger:
465
Ridelejre (LEG) hej vi holder ridelejre på Sandbygården:-) der må gerne komme flere også søskende Navn: Alder: Har egen hest/pony...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
324
Hingsye føl Sælges (LEG) hej. jeg sælger mit elskede føl Jack som er 2½år og hen sports hest Mvh Sandbygård:-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
159
Trailer træning SØGES (LEG) hej jeg søger en der kan trailer træne min hest Spirit info om ham: Navn:Spirit of Ice Alder:2½ Højde:145 (vokser...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2013
Visninger:
291
Søger part til min pony (LEG) hej jeg søger en part til min pony Lion. Navn: Lion Alder: 10 Race:Welsh Sec B Ejer:Annette Krøll Part:Søges
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2013
Visninger:
361
Søger hest/pony!:-) (*LEG*) Hejsa.. Jeg søger en pony, evt. lille hest, til min datter da hun er begyndt og ride. Det skal være en rolig hest/pony...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2012
Visninger:
526
-Sløjfestævne på skovgården- (leg) -hej nu er der slæjfe stævne på skovgården! der er både spring og dressur! - Dressur - La1 - La2 - La3 - La4 - La5 - L...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
833
Sløjfestævne LEG Stutteri kjølholm holde sløjfe stævne d. 3 og 4 marts. Dressur om lørdagen og spring om søndagen. Man får en sløjfe hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
964
fra Admin. læs! hej folkens! kom så lidt igang der sker stortset INDET!! det er næsten kun mig der laver stævner annoncer o.s.v ikke ta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
380
fasterlavn stænve(leg) så er der fasterlavn stænve på Højvest´s god nok lidt forsinket. men nu er det her. det er dressur,spring, katten af tø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
671
ridelejer (LEG) ridelejer ja vi afholder ridelejer i år. pris med ejen hest: 2500kr der er en boks, plas til udstyr, fold og hø,h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
678
Rideleger i uge 8 /LEG/ Hej vi holder rideleger i uge 8 her på skovgården, der sår på hygge i verdens klasse og rideture i skoven som ligger i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
433
Trailhorse Kombineret tren Rød sælges! /LEG/ Trailhorse Kombineret trense Rød sælges af Molly (rytter på redecentret skovgården) vi satte den her ind for hende! St...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
305
Søger pony til 9 årig og hest til 17 årig!/LEG/ Hej vi har 2 døtre som kunne tænke sig deres EGEN hest/pony de har redet på centrets heste/ponyer men det er de blevet ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
894
Dressur saddel sælges :) kig ind på hvores hjemmeside http://www.bricksite.com/index.php?id=663223
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
229

Annonce