Forum kategorier

Konfirmation 2012:D

Konfirmation 2012:D

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Gaver Heey Allesammen :-) Hvad ønsker i jer i Konfi gave?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
614
Test: Er du klart til konfirmationen? Skal du konfirmeres, så læs med her! Nu nærmer den store konfirmationsdag sig. Men er du klar? Tag testen her og find u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
730
Konfirmations: penge Hvor mange penge fik i cirka til jeres konfirmation??? jeg har nemlig planer om købe en pony, for de penge jeg får:-) s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
1.471
Det skal du ha' i tasken - PÅ DEN STORE DAG Spejl, parfume og blush - det hele skal med i clutchen på din konfidag. - Mini-shinespray fra Nelly til 49 kroner -...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
345
FØRSTEHJÆLP - Slip for røde kinder Det er den helt store dag, og alles øjne er rettet mod dig. Men dig, de ikke var! For du bliver helt rød i hovedet ved ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
1.673
Find den perfekte PARFUME (TEST) 1. Er du god til at flirte? A. Nej det har jeg aldrig rigtig lært B. Jeg kan godt blive lidt genert C. Ja. Ingen ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
547
Bliv smuk på DIN dag! - NEDTÆLLINGEN ER STARTET... Selvfølgelig skal du være smukkere end smuk, når du skal konfirmeres, men har du egentlig styr på, hvornår du skal gå ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
2.003
10 TEGN PÅ, AT DU ER KONFIZILLA Dine forældre er alt for nærige, dine søskende arbejder for langsomt, og dine veninderer mere optaget af deres egen fes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
833
Konfirmations-kjole?:-) Hej alle sammen:-) Hvor har i købt jeres kjole, og hvilket mærke er den;-) Knus Katrine. (Min er en LILLY)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
573
SÅDAN LØSER DU DINE KONFI-KRISER (2) MIN VENINDE ER VILD MED SAMME KJOLE SOM MIG. HVAD GØR VI?: Du og din allerbedste veninde har forelsket jer i den samm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
1.224
SÅDAN LØSER DU DINE KONFI-KRISER Det er jo SÅ fedt at blive konfirmeret! Men der kan altså komme skår i glæden, hvis du bekymrer dig alt for meget. Derf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
1.101
TEST: Hvilken konfi-stil skal du ha´? 1. Hvordan ser dine invitationer ud? A: De er med et billede af mig og ellers ret enkle B: Den skal være med glimmer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
678
KÆMPE FEST GUIDE TIL DIG! - Sådan for du VERDENS BEDSTE konfirmationsfest. DER SKAL DU GØRE ET PAR MÅNEDER FØR DIN KONFI: SEND INVITAIONER...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2012
Visninger:
1.570

Annonce