Forum kategorier

Photoshop

Photoshop

Medlemmer: 74
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Tutorial til at lave en måne Jeg har siddet hele aften i går og ledt efter en guide til at lave en måne uden held. Dog fandt jeg mange, men de ligne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. dec 2013
Visninger:
133
Nyt projekt færdigt Prøvede lige noget nyt, mht. brushes ovs. Hvad synes i? Konstruktiv kritik og ros modtages meget gerne :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2013
Visninger:
637
Redigerings programmer? Heeey :) Er der nogle der kender et godt nemt og gratis billeds redigerings program? kan ikke rigtig finde et der er g...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2013
Visninger:
1.017
Hjælp til billedredigering Hej alle :) Jeg er ret ny inden for billedredigering, og er igang med et projekt med en collageramme der skal fyldes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2013
Visninger:
596
Hvordan gemmer man billede?:) jeg har problemer med Photoshop. jeg ved nemlig ikke hvordan man gemmer de billeder jeg har lavet. så mit spørgsmål er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2013
Visninger:
498
Sjov med Photoshop! Hahhhaha :P https://www.youtube.com/watch?v=BRAM8MpqIeA Hvad synes i?? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2013
Visninger:
310
Video guides laves Er der noget du mangler hjælp til at redigere i Photoshop, og mangler en dansk guide video til det? :) Så laver jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2013
Visninger:
578
Redigering, billede sammen med kendt person hej mennesker er der en af jer der er gode til at redigere så det ligner at man selv står med den kendte og vil i så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
539
Nyt guide website Hej alle sammen :) Jeg har før lavet er par guides til hvordan man gjorde dit og dat i Photoshop og med kameraet og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2013
Visninger:
289
Tutorial til RAW-konvertering i Photoshop Hej, jeg har lavet en video-guide til hvordan man RAW-konverterer med Adobe Photoshop: http://youtu.be/wVbSn2BcApk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2013
Visninger:
195
At tegne i Photoshop Nogle som kender funktionerne i det og ved det med lag ovs? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2013
Visninger:
175
Hjælp til Photoshop! Hej jeg har Photoshop CS2, nå jeg har klippet et billede ud og har lavet en anden baggrund, er den tit for lille eller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2013
Visninger:
613
Nogen der har Photoshop elements 11? Jeg har lige downloadet en prøveversion. Nej hvor er det anderledes end mit Photoshop elements 6. Er der nogen der k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2013
Visninger:
165
Guides og tricks Her kan vi alle ligge gode guides og tricks ind, som vi finder, så vi kan enten sende et link til en hjemmeside hvor de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2013
Visninger:
215
Hjælp til Photoshop Hej Jeg vil høre om der er en photoshop-haj der kan hjælpe en photoshop-newbe, og måske kan afsætte lidt tid til at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jan 2013
Visninger:
656
Kan ikke installere Photoshop til Mac? Nogle der har macbook som heler ikke kan dowloade Photoshop CS2. Hvis i har og har dowloadet det så hjælp mig med hvord...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2013
Visninger:
378
Bare kom med indlæg til gruppen :-) I må meget gerne, selv lave indlæg/forums i gruppen, jo flere destro bedre! :D :) ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2013
Visninger:
481
Vis jeres bedste redigeringer frem! Så er det tid til at få lidt mere gang i denne gruppe! :) Derfor har jeg lavet dette indlæg, hvor man kan dele alle si...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2013
Visninger:
746
Dowload Photoshop CS2 gratis - her! Adobe gjordt sådan at deres ældre programmer, dvs. man kan nu downloade dem helt gratis! :) http://www.adobe.com/dow...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2013
Visninger:
793

Annonce