Forum kategorier

Fotografering

Fotografering

Medlemmer: 238
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hundebilleder Har været på fotokursus sidste weekend -et kursus med fokus på fotografering under svære forhold, actionbilleder i dårl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. dec 2014
Visninger:
845
Søger fritidsfotografer til fotodag i Dansk Bullmastiff Klub Er du fritidsfotograf? Vil du gerne have mere erfaring, gratis reklame og mulighed for at tjene lidt ekstra? Så kig med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2013
Visninger:
822
Blue Hors 2012 - Billeder Igen i år stod jeg klar til åbent hus på blue hors for at tage billeder af deres smukke hingste :D Her er nogle af de b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. mar 2012
Visninger:
216
Joyce i fotokonkurrence - stem? Joyce er med i en konkurrence om Smukkeste Hovedportræt. Jeg ville være glad hvis I ville stemme på hende, det gøres ve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
266
Nyt profilbillede - hjælp! :-) Heej alle! Tænker lidt det er på tide med et nyt profilbillede på faceren, men kan virkelig ikke finde ud af hvilket! ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
320
Pletskud! Var ude for nogen dage og tage billeder af Sofie og hendes hest baloo. Sofie har part i Cæsar, og der fik jeg det perfe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2011
Visninger:
288
Video af fotodag Jeg var på HORC i 2 dage og fotografere. en god Kammerat lave derefter denne video af dagende. Den vil jeg gerne del...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
801
Nikon D90 vs. Nikon D3100 Jeg står og skal have nyt kamera da Gunnar (Mit højt elskede Nikon D40) er gået i stykker. *Snøft* Valget står melle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2011
Visninger:
535
roskilde dyrskue nogen som har billeder af frederiksborghestene (:?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2011
Visninger:
271
Problemer med autofokus Jeg har lige fået nyt kamerahus, et canon EOS 50D, og jeg syntes det virker som om der er lidt problemer med autofokus....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2011
Visninger:
509
redigering af RAW billeder Hvad bruger i til redigering af billeder i RAW format?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2011
Visninger:
795
Billeder fra DM 2011 Springning Hej alle sammen - jeg ville hører om ikke I havde lyst til at tage et kig på nogle af de billeder jeg to til DM i weeke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
464
Billeder fra i går :-) Halløj foto-freaks! (-: - Ville lige høre om hvad i syntes om de her billeder, jeg tog i går med mit nye kamera: Nikon...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
399
Konfirmations fotografering.. ? På søndag skal jeg tage billeder til min kusines konfirmation. Og jeg har bare fået frie hænder.. Derfor kunne jeg god...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
307
Ødelagt ekstern harddisk? Hej HG Jeg er ved at gå i panik. Min eksterne harddisk vil ikke tilslutte sig til min computer :/ ALLE mine billeder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
1.474
Mangler du et spejlreflekskamera? Mangler du et spejlreflekskamera? Jeg sælger mit, pga. opgradering. For mere info, skriv pb.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2011
Visninger:
373
Tom for ideer ?? :p Hvad gør i for at holde ideerne igang ? Eller tager i bare cyklen og kameraet med jer ? Personligt er jeg ikke god ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. mar 2011
Visninger:
240
sælge mit kamera. hvilken pris? Hej. Jeg vil sælge mit Sony a 350 da jeg hellere vil have et andet. Men da hvad tror i det er værd? det er et år gam...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
701
Billigt digital kamera til at filme. Jeg vil gerne have anskaffet mig et digital kamera der kan filme - så hvordan kvaliteten af billederne er, det er ful...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2011
Visninger:
501
Billeder i ridehus Hej alle kamera- og fotonørder! (A lovely name, I know! ;) ) Kan i hjælpe mig? Jeg har et spejlrefleks: Olympus ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2011
Visninger:
319

Annonce