Forum kategorier

Justin Bieber - Historier

Justin Bieber - Historier

Medlemmer: 25
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Ny novelle (link fjernet) Er igang med en Bieber novelle!:-) Følg gerne med i den hvis i vil. Og smid en kommentar om hvad du sy...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2012
Visninger:
1.777
Ariana Grande Danmark :* Plzz go and like! http://www.facebook.com/pages/Ariana-Grande-Danmark/296798437011099#!/pages/Ariana-Grande-Danmark/296...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
248
Nurh<3 http://www.youtube.com/watch?v=1cOQcVYhoRI Han er bare sååååå sød<3
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2012
Visninger:
285
"Alle i en, min udgave" opdatering :-) Hej kan i huske min første den der er 10 kapitler i ? :-) (Link: http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2012
Visninger:
422
En oplevelse for livet. :-) Klokken var 18:02, jeg sad og så Disney XD, med benene op på stue - bordet, og så sad jeg på computeren.. Jeg var på he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
746
Ny start :-) Hva' det er længe siden vi har fået lavet noget herinde i denne gruppe.. Så nu tænkte jeg om den skulle " skudes " igan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
269
? :D <3 Hva' skal vi alle begynde på et frisk? ;P & så få gang i denne gruppe igen? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2011
Visninger:
369
Hvorfor skete det ? Del 10 Del 10 Det var Justin, jeg kiggede hurtig på klokken den var 3 om natten. JB: Shawty?, Julie? Han ruskede i mig J: H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2011
Visninger:
1.122
Hvorfor skete det? Del 9 Del 9 Det var min mor, hun lå midt på gulvet? Jeg løb over til hende J: Justin, jeg tror hun er død, jeg græd! JB: ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2011
Visninger:
861
Hvorfor skete det? Del 8 Del 8 Han tog min hånd også flettede vi fingere! Da vi næsten var ved stranden, kom der en masse Paparazzier og spurgt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2011
Visninger:
804
Hvorfor skete det? Del 7 Del 7 *Biiip Biiip* Jeg kiggede på min mobil kl var 9:30, og jeg havde fået en sms fra min mor? Mor: Hej skat, hvor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. aug 2011
Visninger:
401
Hvorfor skete det? Del 6 Del 6 Da vi ankom til Restauranten åbnede Justin døren for mig, han rakte sin hånd til mig jeg tog den og kyssede den....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. aug 2011
Visninger:
666
Hvorfor skete det del 5 Del 5 Jeg glemte lige og skrive det er næste dag nu. Mor: Julie der står en dreng i døren, han vil snakke med dig.? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
347
Hvorfor skete det del 4 Der stod han så, næsten lige foran mig jeg blev så glad. Hvor kunne det være fedt og snakke med ham, bare blive hans ve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
714
Hvorfor skete det del 3 Del 3 Jeg stod lidt og kiggede ind i mit WIC (Walk in closet) jeg vidste ikke hvad jeg skulle tage på, da jeg kiggede ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
386
Hvorfor skete det Del 2 Del 2……… Jeg begyndte og gå hjem af, da jeg kom hjem skrev jeg til ham drengen jeg måtte bare vide hvad han hed? J: H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
635
Hvorfor skete det? Hvorfor skete det? Hovedpersoner: Julie, Justin bieber Andre: Julie’s forældre, Justin’s mor (Pattie) Chaz og Ryan (...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
1.037
Ad - ikke Justin Bieber! (Historie ting..) Nu vil jeg prøve at lave en Justin Bieber historie:D (Jeg er ikke fan ikke hater så undskyld hvis nogen ting ikke passe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2011
Visninger:
1.222
"er" jeg go' nok Justin? " kap. 6 Jeg vågnede tidlig, da min mobil ringede. Der var aligevel kun få minuter til mit vækeur ringede. Jeg satte mig op, og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
780
" Er jeg go' nok Justin? " kap.5 Vi sad og kiggede lidt på hinanden, " klokken er ved at være mange... Vi skal jo være friske i morgen " Han smilede til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
503

Annonce