Forum kategorier

HGs sjoveste gruppe..!/Mellem himmel og jord!

HGs sjoveste gruppe..!/Mellem himmel og jord!

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Følg hinanden! :-D Hey alle sammen! :-D Jeg tænkte det ville være meget "hyggeligt" hvis vi kunne følge hinanden og være venner med hina...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. aug 2012
Visninger:
441
Hestehandler, eller heste tilsalg? HJÆLP Hej HG. Jeg står og skal have ny hest, men jeg er næsten ved at opgive det, da der ingen heste er som passer til det j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2012
Visninger:
531
Robbin TILSALG Kender I nogle gode hjemmesider som man kan sætte sin hest ind på. Robbin er inde på: Gul og gratis, hestenettet og hes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
230
Help me! :-p Hej alle sammen! :-D Jeg vil rigtig gerne skrive en sang til min veninde, og jeg er ikke ret god til at skrive sange!...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2012
Visninger:
230
Projekt om mode hjælp! Hej HG'er. Mig og mine veninder er ved at lave et projekt om mode. Men vi er kommet i en vanskelig situation, med vores...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
1.021
udfordringer vil i ikke stemme i mine udfordringer stemmer gerne igen og kigger forbi jeres heste! :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2012
Visninger:
202
Pandebånd søges jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde nogle så derfor vil jeg spørge om der er nogle af jer HG'er som laver pandebån...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2011
Visninger:
202
fototime??? Nogen der vil lave en fototime?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. sep 2011
Visninger:
161
HJÆLP VIGTIGT - HJALLERUP RIDEKLUB !!!! **** hej ! Jeg skal ud på Hjallerup rideklub om 2 timer, men jeg ved ikke hvad den nye adresse er ? Jeg vil blive MEGET takn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
235
Udfordringer + bedømmelser :D Hej heste mennesker Stem i min udfordring, og jeg stemmer i alle jeres, eller bedømmer jeres hest/pony :D -L...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
143
efterladte traver jeg ved godt det ikker er her jeg burde gøre det herinde på grupperne men det er ret vigtigt da jeg fik en opringing i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2011
Visninger:
224
amerikansk'flag trøje? HJÆLP :-D piger! HJÆLP! det haster! :-D jeg skal have sådan en top med sådan amerikansk flag på, i ved hvad jeg mener! så tog ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
1.635
*Sadlemager søges HASTER* Hej! (-: - jeg vil egentlig bare høre om i kender en god og billig sadelmager som kommer til Brønderslev (Nordjylland)...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2011
Visninger:
442
tømmermænd, HJÆLP ! hej jeg har voldsomt tømmermænd, kender i noget der hjælper på det ? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2011
Visninger:
255
Forskel? Hej jeg kom bare lige i tanke om, hvad et forskellen på en tyroler Haflinger og en Haflinger? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
354
kan man godt starte jagt selvom? Jeg vil egentlig bare høre om man godt kan starte jagt selvom ens hest har forkert galop og at han er traver. - & hva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
336
Opfriskning af regler For det første, er der nogle der vil være hjælpeadmin? Så til reglerne; * Ingen annocer * Ikke reklamere for andre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
284
ryttermærker Heej alle.. jeg skal til at tage ryttermærker. nogen der ved hvor og hvornår man kan tage det? skal helst være i Jyllan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2011
Visninger:
276
Bedømmelsesrunde ;-] Vil i ikke være med til en bedømmelses runde ;-) ALLE skal bedømme 3 heste/ponyer på hinandens profil. - og jeg gider...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
142
Nye fotoalbum :D Hej jeg har næsten lige sat 3 nye fotoalbum ind, i må meget gerne kigge i dem og måske skrive en kommentar. Hilsen La...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
171

Annonce