Forum kategorier

Trakehner Hesten

Trakehner Hesten

Medlemmer: 90
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
trakehnerlogo Hejsa:-) Der er ikke lige nogen herinde, der har et hvidt dressurunderlag til salg med trakehnerlogo? Mvh Karina...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. okt 2014
Visninger:
228
billeder fra trakehner føl bedømmelsen i Vejen hej Jeg søger billeder, der blev taget til føl bedømmelsen i Vejen. Mit hingste føl Bugatti veyron gik fløj :-) Jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2014
Visninger:
468
Pilotka - stammen Er der nogen der ved hvor man finder et afkom efter Anna Aaby's Pilokta - stamme. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2014
Visninger:
145
Stutteri gadebjerg Jeg var ved at søge en mailadresse til Søren Nissen der havde/har stutteri gadebjerg ved skals. Jeg kan ikke finde noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
3.352
Bedste sadel til trakehneren? Hvilken sadel bruger du til din trakehnerhest??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2012
Visninger:
833
Mønstre Hej Kære Trakehnerfolk :) . Jeg mangler en der kan mønstre / løbe med min hest når hun skal kåres på Sjælland d. 30 ju...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
419
Kåring ? - Hvordan ? Hej :) . Jeg kan ikke huske om jeg for et år siden lavede en indlæg magen til det her. Men i så fald kan jeg ikke husk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2012
Visninger:
787
HJÆLP... hvilken hingst???? Endelig havde jeg fundet frem til, at jeg ville prøve at sætte min hoppe i fol i år, ved Okavango. MEN der så bare det,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
967
Stamtavle - Kan i mon finde jeres herinde ? :) Hej :) Jeg har fundet den her hjemmeside for et stykke tid siden, så synes lige jeg ville dele den med jer. http://w...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2012
Visninger:
355
HVILKEN TRAKEHNERHINGST Hej trakehnergruppe. :) Jeg har en smart udtryksfuld hoppe i avlen. Hun er efter K2 med Feingeist som morfor. Er der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
1.441
Det Fynske Dyreskue ?? Hej :) Jeg overvejer at melde min Trakehner til Det Fynske Dyreskue, så hun kan komme ud og opleve noget. Er der and...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
242
Video af Trakehner hingste Hej Nogle der kan hjælpe med hvor jeg finder video af følgende hingst: PASTEUR (TAF 0601) Kh Charlotte
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2012
Visninger:
1.275
Kåringstræning Jeg skal have min hoppe til kåring til sommer i Skanderborg, og jeg søger derfor nogle træningsmetoder. Hvordan plejer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
528
Hingste forslag til foråret 2012 Jeg håber meget på, at jeg når at få råd til at sætte min hoppe Blues i fol til foråret :-) Syntes meget godt om hin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2011
Visninger:
1.006
Afstamning Jeg mangler hjælp til at finde min hest's mor, Afera.. Se min hest's afstamning på hans profil.. Ville meget gerne hav...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. dec 2011
Visninger:
705
Bare et lille spørgsmål?? Jeg kom til at tænke på hvad min hest AppleJack kunne være værd? Han er ikke til salg og kommer det heller ikke, men s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2011
Visninger:
410
Mistet modet på ALT Hej... Jeg er mistet modet på alt snart hvad der hedder hest, jeg har altid ELSKET heste og det har været mit liv.. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2011
Visninger:
784
hjælp min hest er ustyrlig. Heej alle. Jeg er jo ejer a min skønne trakehner. men vi har endnu fået nogle problemer. hun render i gennem hegnet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2011
Visninger:
961
4 års hoppe vokser ikke. Hej alle sammen. Vil lige høre hvordan jeres 4års ser ud? min er desværre stadig meget skæv og er ikke vokset det sidst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
671
4 års hoppe vokser ikke. Hej alle sammen. Vil lige høre hvordan jeres 4års ser ud? min er desværre stadig meget skæv og er ikke vokset det sidst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
400

Annonce