Forum kategorier

FjordHest en Rigtig PruHest !

FjordHest en Rigtig PruHest !

Medlemmer: 230
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hjælpe-Administrér ?!? Jeg skal bruge max 4 Hjælpe-Administrér.¨ er der nogle der har lyst til at værer det skal gører : *send ansøgning...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2010
Visninger:
270
Der skal da ske lidt i den nye gruppe! Jeg tænkte på omvi ikke skulle lave en konkurrence? Men kun hvis der er nogle som vil være med altså? xD Jeg tænkte ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
708
håber nogen kan hjælpe mig min dejlige fjordhest har lidt svært ved at vudere hvornår hun skal sætte af, hvordan kan jeg hjælpe hende ?? ved at l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2010
Visninger:
281
konkurance hej alle sammen jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en konkureance om et sjovt billed af hvors heste og så se hvem der...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
349
Hej kig :D Vil i ikke kigge forbi mit nye video klip det handler om min fjordbolle Freddy, der er kommet ud for en ulykke... det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
281
fjordheste avl ? jeg har lige købt en fjordhoppe, men den har ikke papirer, er der en mulighed at man kan finde ud af forældrene til hen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2010
Visninger:
624
Video? Kig!:-) Hej alle sammen, nu hvor der jo er SÅ mange der har fordomme for fjordheste, kunne det være fantastisk at lave en film ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. dec 2010
Visninger:
378
hej har opretet nogle nye videoklip hej jeg har opretet nogle nye videoklip som jeg gerne vil have i ser og i skriver en kommentar til
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2011
Visninger:
188
Dagen's fjorhest! Hej og velkommen til Dagen's fjordhest!Her kan i lægge et link om et billede af jeres hest.Hver uge kommer der en nyt b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2011
Visninger:
212
Hvad siger i til det ??? Hvad siger i til vis jeg vær uge, lavede nogle: Viste du og specielle Fakta´er om en vis hest. jeg havde tænkt mig f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2011
Visninger:
491
Flere! Hej igen :-D Vi bliver simpelthen nødt til at have nogle flere billeder, ellers vare filmen ikke særlig længe :D Hvis...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2011
Visninger:
296
Onsdagens heste Race... RaceInformation... Navn: New Forest pony. Størrelse:120cm-148cm i stg. Faver:Alle faver, men for det meste br...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2011
Visninger:
550
LAver billeder. Hejsa allesaammen.... Kig meget gerne i min annonce:) Jeg vil rigtig gerne redigere billeder af jer!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
235
Fredagens heste Race RaceInformation Navn: Fjordhest. Størrelse: 138-148cm i stang. Farve: dun, Gul eller gråbrun med en sort stribe (å...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2011
Visninger:
1.043
konkurrence om Profil billede til grup så er der konkurrence om et prifil billede til gruppeen. vinderen hesten vil få et x-høj fra mig konkurrence slut...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2011
Visninger:
386
jeg har brug for hjælp hvad betyder det her tegn: £ håber der er nogle der kan hjælpe mig
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
306
mandagens hesterace... Racebeskrivelse Navn: Pura Raza Española Type: let hest. Oprindelse: Spanien. Udbredelse: Europa, Amerika, Aust...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jan 2011
Visninger:
700
Ang. Udfordirng.! Overskriften siger jo det hele! Vil i ikke være rigtig søde at stemme, stemmer på jeres hvis i gør på mine, bare skriv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jan 2011
Visninger:
224
SÅ ER DET NU!!! NU KAN DER STEMMES OM PROFIL BILLEDE TIL GRUPPEN, I MIT FOTOALBUM OG MIT VIDEO KLIP
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2011
Visninger:
596
Stem... Så er i søde! Hejsa... vil i ikke være søde og stemme i min udford. så i søde:D Skriv hvis i har gjort de, så sender jeg en høj (jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
264

Annonce