Forum kategorier

FjordHest en Rigtig PruHest !

FjordHest en Rigtig PruHest !

Medlemmer: 230
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
vil i ikke hjælpe min pony ind? jeg ved godt at gruppen er til fjordheste, men vil i ikke hjælpe min anden pony ind? mit kære lille føl La'mia afventer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2016
Visninger:
459
aktivitet - skriv hvilken hest du ønsker mere aktivitet ved - gå ind og stem, kommenter og/ eller udforder de andre der har komm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2015
Visninger:
415
jeg søger min hests mor har du en hest der hedder Lotte? eller kender du en der har? er hun oldenborger/ fjordhestblanding og har fået et dejli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2015
Visninger:
372
den utrolige pony og rytter konkurrence *popcorn* alle kan deltage i konkurrencen da vi alle jo nok mener at vores hest/pony er utrolige....og self. er de ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2014
Visninger:
104
profil der står stille....det laver vi da lige om på hej, jeg har i en lang periode haft en stillestående profil, ved ikke om det har været det samme for jer :D jeg syn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2014
Visninger:
349
hjælp min hest ind vil i ikke nok hjælpe min skat ind??? http://www.hestegalleri.dk/galleri/305477-anden_s230rlig_race_hektor
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2014
Visninger:
1.160
ny hest hej jeg er så glad, da jeg lige har købt ny hest. men jeg kom lige til at tænke på, hvor længe der skal gå fra jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2014
Visninger:
258
Bomløs eller anden sadel? Hejsa Hvilke sadler bruger i? Har idag prøvet en lækker bomløs dressur contact og den var fantastisk, men overvejer og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2014
Visninger:
911
Bred man til smal man. Hej. Min(part) har en man der er bred man og jeg vil gerne have den smallere og "stiv" hvis i forstår hvad jeg mener?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2014
Visninger:
211
Giv et besøg og så for i et tilbage Hej Kunne i ikke tinge jer at besøge min (næsten) nyoprettede hest Archi og smide en kommentar og eller en bedømmels...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2014
Visninger:
149
hjælp hey søde heste venner vil i ikke hjælpe min lille Archi med at komme ind??? det vil betyde meget og efterlad derne en k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2014
Visninger:
274
Udregning af størelse på underlag Hej jeg har et problem.... Jeg har et underlag tilslag som aldrig har været brugt men der står ikke hvor mange tommer ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2014
Visninger:
502
hjælp mig med min projekt opgave i skal bare svare på disse spørgsmå, i må gerne sende den privar hvis i ikke vil have jeres svar ofentliggjort i bliver...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2014
Visninger:
622
bedæking Hejsa alle sammen, jeg kunne rigtig godt tænke mig at få føl på min fjolle, er der nogen af jer der har en fjord hingst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2014
Visninger:
319
Gamle bamse skal på banen igen! Begyndte søndags på genoptræning af min gamle bamsehest Oliver. I dag gik han som en drøm så stolt af ham :D<3 Hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2014
Visninger:
273
udfodringer hej alle jer fjordheste venner...kunne i ikke tinke jer at lave nogle udfodringer med mig og hinanden???i må rigtig ger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2014
Visninger:
314
endriner på galleri ja jeg har sat mig ned og forsøgt at rætte min lille basses profil igennem og fået nogle nye billeder på...vil i ikke v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2014
Visninger:
196
Hej venner Jeg vil gerne øve mig i at tegne heste på min ipad så hvis i vil kan i give mig et billede her i gruppen så vil jeg prø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. nov 2013
Visninger:
237
Spiser træpillerne? Heej Fjordheste folk! Håber virkelig i kan hjælpe mig! Min fjordhest spiser sine træpiller med det samme han kommer ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. sep 2013
Visninger:
493
Sjællandsmensterskab for fjordheste Hej, Er der nogle af jer der kommer til SM for fjordhest i denne weekend? Jeg kommer som fotograf, kontakt mig h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2013
Visninger:
262

Annonce