Forum kategorier

Foto, tegning, redigering & video!

Foto, tegning, redigering & video!

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Coverbilled søges Hejsa. :) Jeg søger en eller flere, som har lyst til at springe ud i noget leg med nogle billeder til et coverbilled på...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2015
Visninger:
92
Ny tegning Da vejret jo har været lidt trist, har jeg igen fundet blyanten frem. Jeg er ikke selv helt tilfreds, og vil gerne ha k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2014
Visninger:
333
Hjælp.. :-))) 2 sek. Ved ikke om dette er udenfor emne. Men i skal jo på en måde bedømme mine billeder.. derfor.. Vil det glæde mig, hvi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. dec 2013
Visninger:
455
Panasonic Lumix DMC-GF3 Er der nogle af jer herinde der har nogle erfaringer med dette kamera? Jeg søger et nyt kamera til fornuftige penge,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jan 2013
Visninger:
323
Mine billeder.. Hej alle sammen, jeg er helt ny her på siden, og ville bare lige meddele at jeg glæder mig til at hjælpe med ting og sa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2012
Visninger:
882
Redigering af billeder. Hej jeg redigere billeder! Læs meget mere om det, og betingelser her: http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2012
Visninger:
225
Øje - tegning ;-D Hej Gruppe.. Jeg har altid været god til øjne, og efter ét år, satte jeg mig atter ned og tegnede et øje! Den her gan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
1.687
Video! Min veninde og jeg lavede den her video for ca. en måned siden: http://www.youtube.com/watch?v=rH_CUbxRQ3g Jeg elske...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
243
Anders And - tegning! :) Hej gruppe. Ja jeg fik lyst til at tegne Anders And og her er resultatet: (link fjernet) Kom gerne med konstruktiv kr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
860
Nye billeder Har lige oprettet et album med nye billeder. Eller gamle billeder, jeg først har overført nu :D Hvad synes i?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
210
Blue Hors 2012 - Billeder Igen i år stod jeg klar til åbent hus på blue hors for at tage billeder af deres smukke hingste :D Her er nogle af de b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. mar 2012
Visninger:
298
Nogle der kan fjerne snore?? hej jeg søger nogle der er rigtig gode til af fjerne snore! på dette billede vil jeg næmlig gerne have fjernet de 2 sno...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2012
Visninger:
422
Paint tool SAI.... Hej alle! Jeg har her for ca. en måned siden downloadet en prøveverison af Paint tool SAI. Og nu her hvor prøvetiden er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2012
Visninger:
454
Tegning af hestehoved Jeg har givet mig i kast med en tegning af et gråt hestehoved for første gang. Tanken var et sort, men det var for svær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2012
Visninger:
4.127
Ny video: Maleri trin for trin Så fik jeg lavet min allerførste video! - om hvordan maleriet til Andreas Helgstrand blev til. Musikken var det sværes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
775
kreativ video Så har jeg fået sammensat en lille video med nogle af mine bedste heste billeder :) Håber i vil se den, nyd musikken og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2012
Visninger:
241
Billede-, video- og musik redigering I video redigeringen vil jeg gerne sørge om, om der er nogle der ved om man kan dempe musikken imens man har indtalt en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jan 2012
Visninger:
443
Grrr! Stjæleri! Eej, jeg er godt nok lidt hidsig lige nu! Sidder og hygger på det online hestespil Howrse, der er så en tegnekonkurr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
886
Tegning - Drage Nu fik jeg min nye tegneplade i brug, og hentet Gimp da jeg kunne mærke at Paint.NET ikke var så godt med tegneplade. A...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.819
Hvilket tegneprogram? Hvilket program bruger i til at tegne på computeren i? Bruger i tegneplade eller bare mus? Og hvad er der fordele/ulemp...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2011
Visninger:
1.615

Annonce