Forum kategorier

*The Jumping Stars*

*The Jumping Stars*

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Manfredi stævnejakke? Hej alle sammen, Jeg er på udkig efter manfredi, og har prøvet den, men kan simpelthen ikke huske hvad str. Kan dog ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2013
Visninger:
2.507
miniballer wrap Hvis du skal have lavet miniballer wrap i nordjylland så tjek www.wraphoe.dk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2011
Visninger:
346
SPRING (bomme+støtter) SØGES! Hej :-) Vi har nu længe talt og talt derhjemme om at bygge en springbane og det må ikke blive for dyrt, så søger noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
504
Optimalt stævne TUS i dec Hej alle stævneryttere. Jeg har et super tilbud til jer omkring et stævne på Tune Sportsrideklub. TUS har et godt omdø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2010
Visninger:
379
Spring og dressurstævne i Ringkøbing Heej allesammen . :) Ville bare li minde jer om at der er stævne i Ringkøbing i weekenderne : Spring : 17-19/ 9 og D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
353
kursus hjælp :O hej ;) er der nogen af jer der ved om der snart er et spring kursus :D?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2009
Visninger:
266
kom til ring og rid Hej alle sammen.. Kom til ring og rid d. 12-12-09 i RKH (rideklubben hinnitus.dk) det er i distrikt 12 og er både fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
338
Ridemærker Jeg ville høre om der er nogen af jer der har været selvstuderende i ridemærkeprøverne. Om det er til at overskue o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2009
Visninger:
310
Kom til stævne !!!!!!!!!!! hey allesamme kom til klubstævne i RKH d. 22-11 der er pokaler til nummer 1 i alle klasser med over 7 ryttere i !!!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2009
Visninger:
565
Distrikts stævner. Man skal da ikke være medlem af klubben når man starter distrikt stævne vel? Har stødt på noget propositioner hvor d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2009
Visninger:
472
JESSIE NEDSAT PRIS ' SUPER SPRING PONY Hun skal væk nu ! så derfor har vi har sat Jessie ned i pris! Super Spring, Military pony ! Kig forbi i annoncen (...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
768
Klippe hesten? Hej. Jeg ville bare hører hvor mange er jer da har klippet jeres hest. Jeg overvejer snart at gøre det, men ved ikke om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
913
SPRING PONY Er der ingen som mangler en spring på? det er en kat 1, og springer godt. til træning springer den MB baner, og til stæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
717
? hjælp :D nogen der ved hvor mine heste her kommet hen ? :D i må meget gerne hjælpe mig, en rød pony der hedder lucky og en stor ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
224
SØLVPIL TILSALG ( BILLIG ) !! Kat. III pony, frisk og freidig :D - utrolig billig da han skal sælges inden vinter, da ejer ikke har råd til opsta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
264
Praktik.. Hej ved godt det her nok ikke høre til her, men er nød til at have hjælp hurtigt ! er der nogen der kender et sted med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
254
Hvor mange gange om ugen springer i? Ville hører hvor mange gange om ugen i springer jeres hest. For nu har jeg givet min part lov til at springe en gang o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
373
JESSIE TILSALG Tag et kig på hende, hun har startet EM, NM, og flere gange DM .. 2plads og 3plads i DM og Sølv for hold i nordisk. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
210
hjælp krydstrense hej, jeg har lige fået en lækker krydstrense, problemet er: at jeg synes ikk at de der ringe i selve næsebåndet sider o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
363
HEST SØGES!! hjælp til gode heste? :) Min bedste veninde søger en hest. Miriam er en god rytter og har haft heste før, men problemet var desværre bare at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2009
Visninger:
651

Annonce