Forum kategorier

Hg´s allerstørste og sjoveste konkurrencegruppe

Hg´s allerstørste og sjoveste konkurrencegruppe

Medlemmer: 841
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hvor meget er ponyen værd? I får en kort beskrivelse af ponyen 12 år, 13 i 2017 137stg 100% trafiksikker Rolig sind Aldrig dum eller stik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2016
Visninger:
419
Konkurrence FB (reklamere ikke FB, men et billed) - Hjælpe admin. :-) Nu er det sådan, at jeg simpelthen ikke kan fordrage konkurr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2015
Visninger:
532
Facebook side :-D! Hej søde heste mennesker!! :-D Vil i like min side på facebook? https://www.facebook.com/pages/Sara-Hestene/1418606...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2014
Visninger:
398
Udfordringer :) Ja som overskriften siger, søger jeg udfordringer :) Hvis i er med, kan i bare gå ind og udfordre nogle af mine :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2014
Visninger:
189
pony hej jeg kan ikke helt huske pony højder vis der er en der ved det kan i så ikke lige skrive det
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2013
Visninger:
987
EFTERÅRS KONKURRENCE. Første stemme runde. Jeps. Første stemmerunde er klar! Reglerne for at stemme står i fotoalbummet :-) http://www.hestegalleri.dk/fotoa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2013
Visninger:
288
Hestegalleri's Efterårs - Hest 2013! Hej Alle sammen! Jeg besluttede mig for at lave en kæmpe konkurrence, som går ud på at vi i fællesskab skal have kår...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. okt 2013
Visninger:
584
Fototime uden piont! Fototime! Højst 5 heste pr. person.. Der ryger en ud hver rundte.. vi begynder 21.40 eller der omkring.. JEG BLIVER...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2013
Visninger:
589
Bedømmelsesrunde :-) Man må kun have en hest/pony med. Man bestemmer selv om man ligger en kommentar. Jeg bedømmer jeres hest/pony når i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2013
Visninger:
184
Bedømmelse runde!! NU!! Hej alle hg´er... Jeg laver en bedømmelses runde nu. Husk´´¨¨¨ Der skal være link til den hest i har med, & man må høj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2013
Visninger:
240
Stævne på pony med 4 sko - ingen mordax?? Ja ville i "turde" melde til springstævne på en pony med 4 sko, som ingen mordax huller har? Jeg har lige fået ponyen h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2013
Visninger:
485
Gruppen er stille -> Bedømmelsesrunde? Nogle der er friske? Jeg synes nu godt nok at gruppen er MEGET stille lige p.t. Så ville høre om der ikke er nogen der er frisk på en bedøm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2013
Visninger:
465
HJÆLP : Nogle der har en 1'er pony? HJÆLP: Nogle der har eller kender nogle der har en en 1'er pony i "overskud" som de evt. vil låne ud til Hodsager 4 dag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2013
Visninger:
314
FOTOTIME - SKYND JER! Regler: - kun en hest per bruger. - det er MIG der er så flink at lave en, så hvis ikke du respektere mine valg osv ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2013
Visninger:
616
Dagens pony og hest:) Det forgår sådan at jeg skriver to spørgsmål og der ser fx sådan ud: Hest: dagens hest er over 1,60 cm Pony: dage...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2013
Visninger:
795
eksamen under emne forhold imellem hest og rytter hjælp hej :) jeg har eksamen snart og ville være glad hvis i ville hjælpe mig lidt ved at svare på de her spørgsmål :) hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
784
Fototime med x-høj!!!! Så holder vi en fototime. Du må kun have én hest med. Vinderen får en x-høj. Vi starter kl. 12.00 - så skynd j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2013
Visninger:
525
GÆT EN KENDT HEST - KONKURRENCE MED X-HØJ!!!! Jep, som sagt ville jeg jo holde en ''gæt en kendt hest'' konkurrence kl. 20.00, og det er den jo nu. REGLER: - det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
967
GÆT EN KENDT HEST - VÆR KLAR Ja, jeg så lige en der havde lavet sådan en konkurrence og jeg synes da den var lidt sjov, så nu laver jeg også en. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
1.175
Hesten Er det syn for heste. er der nogle der har set noget der er syn for en hest
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
325

Annonce