Forum kategorier

Vi med ungheste - 3 år +

Vi med ungheste - 3 år +

Medlemmer: 1.413
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Søger godt råd angående bid Jeg rider en 4 års pony, som er super sød og VIRKELIG blød i munden. Jeg har bare ét problem! Hun forsøger at "spise" b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2016
Visninger:
890
welsh Hejsa Går lidt og tænker på hvor meget en welsh på 5 år ca. Vokser mere. Nogle som ved noget om det ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2016
Visninger:
679
Unghest hingst Hej HG Jeg står og skal til at købe en 2års hingst og han skal kastreres før han bliver hentet, men mit spørgsmål er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2016
Visninger:
475
Western bomløs sadel - erfaringer? Hey der ude Min hingste pony skal til at tilrides og han er ret langt henne i vores pre-sadel øvelser Nu er ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2016
Visninger:
736
Ballonmave? Hej alle ved godt min hingst går under alderen 3-6år men ville hører om nogen har erfaring med ''ballonmave'' hos plag?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2016
Visninger:
922
Genoptræning/muskel opbygning Hejsa, jeg står i den situation at min 3 års (4 D. 12/4) har været skadet i bækken og korsled efter fald, men han er nu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. mar 2016
Visninger:
521
Fokus og jordarbejde Hey kloge hoveder, jeg har brug for jeres hjælp... I får lige en lille intro... Jeg har overtaget en hest i januar, hu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2016
Visninger:
1.015
3 års vallak - tilridning Hej alle :) Jeg er så småt gået igang med at høre min lille dreng ryttervant og han tager det bare super cool! :D men...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2015
Visninger:
806
Træning/øvelser? Hej Alle sammen! Da jeg hjælper min veninde med hedes 2 års plag som bliver 3 i det nye år spørg jeg til råds for hend...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2015
Visninger:
857
Hvad laver I Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2015
Visninger:
1.332
Hvilket bid undgår sår? Hej alle sammen Jeg har en 7 års efter heartbeat jeg er begyndt tilridning af her i sommers. Hun gik med et "tilri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2015
Visninger:
912
Stoppe ture eller blive ved selv om han stresser? Hej Hg :-) Jeg startede i foråret at ride ture på Tindur og det har blevet til rigtig mange kilometere siden da. Og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. nov 2015
Visninger:
473
Går under lod Hej alle sammen :-) Jeg håber jeg kan hente lidt hjælp. Jeg rider en fin lille unghest, som går suverænt fint i sin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2015
Visninger:
1.952
Manglende balance i gallop min hyp mangler balance og styrke i gallop, nogle gode øvelser? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2015
Visninger:
1.010
"dovne bagben i trav" hej jeg har en 4 års vallak der har en utrolig god og spændstig gallop og god skridt, men når jeg traver på ham bruger ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2015
Visninger:
318
Unghest changerer hele tiden Hej alle. Jeg er i gang med, at ride en 4 års vallak. Jeg har redet ham ca. 2-3 måneder nu. Mit problem ligger ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2015
Visninger:
388
Min nye 3 års Så er jeg blevet heste ejer igen og igen en unghest :D nemlig skønne 3,5 år Østersov's Safran .. Han er fjordhest, ca...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. okt 2015
Visninger:
682
Hvide hove Hej :) Jeg vælger at spøger om dette da der er flest medlemmer her :) Jeg tager til gå klasser med min hingste ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2015
Visninger:
515
På ture i by og skov :-) Hej igen :-) Jeg blev bare lidt nysgerrig på hvor mange af jer der har heste fra 2010 og senere er det der rider ture...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2015
Visninger:
448
Søren Slettebo jeg vil gerne høre om der er nogen som kan anbefale søren Slettebo? og ved hvad han tager for en vaccination? jeg led...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2015
Visninger:
2.560

Annonce