Forum kategorier

Foto time gruppen ;)

Foto time gruppen ;)

Medlemmer: 206
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
hvad tar i med på ridelejr ? hvad tar i med på ridelejr ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2012
Visninger:
297
Oprettet:
1. jan 2012
Visninger:
198
FOTOTIME NUNUNUNU!!! JA KOM SÅ! VI SKAL HAVE EN FOTOTIME IGANG NU:-D - NOGEN DER ER MED? MIN 8
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
336
vil i hjælpe mig? Hej søde HG mennesker :D Vil i ikke hjælpe mig i en fotokonkurrence? stemmer self. igen vis i er med :) tak på forhånd...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2011
Visninger:
203
Fototime ? Hvis der er nogle der er friske på en fototime, så vil jeg lave en . Nogen der vil være med?(:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2011
Visninger:
439
~ Aften FotoTime! Så er der dømt Aften Foto Time!:-D.. - I kender jo nok reglerne, men mine egne regler kommer lige: ~ Du må kun have 2...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
826
foto konkurrence Vil i ikke gå ind og trykke synes godt om mit billede, er med i en foto konkurrence. stemmer self. igen vis i er med i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
268
:D Nogen der laver en foto time :-D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
255
Et kalle k vinter dækken, min pony kan desvære ik Et kalle k vinter dækken, min pony kan desvære ikke passe det :( skriv pb, hvis i er intra ;D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2011
Visninger:
1.007
Kig :) Hej HG :D Jeg skal have klippet min pony, og så tænker jeg, hvor meget grams dækken skal hun så have på :D HJÆLP H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2011
Visninger:
250
Nogen der er med? :) Jaa.. Så er det tid til en fototime xD **HUSK** AT LÆSE REGLERNE FØR DU MELDER DIG TIL!!! TAK :) | | Regler: 1. ET ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2011
Visninger:
265
Fototime? :D Nogen der vil holde en eller vi i så være med til en for så holder jeg gerne en xD Skriv :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. aug 2011
Visninger:
208
Fototime.. Ingen der vil? Er der ingen der vil lave en fototime ?? :)) eller nogen der vil være med for så skal jeg nok lave en :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2011
Visninger:
571
fototime, med præmier. kom og være med i min foto time. Her er linket: http://hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=782085
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. aug 2011
Visninger:
306
Fototime.. Med gode præmier!:) Reglerne for denne fototime: - I må bruge de heste i har oprettet - Dog kun en pr. emne. - Billederne skal være inde ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2011
Visninger:
392
nogen der laver? Nogen der vil lave en fototime :D?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2011
Visninger:
214
Ridestøvler Er der nogle der ved om de her er gode http://www.horze.dk/L%C3%A6derst%C3%B8vler-m/sn%C3%B8reb%C3%A5nd/38042,da_DK,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
238
Bis ) sydjysk Hej alle!:D skal i til sydjysk? Jeg regner med at jeg MÅSKE, (ikke sikkert) at jeg tar billeder, desvære er jeg ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2011
Visninger:
187
Så er der en lille foto time Lille foto time min 4 max 6 en hest pr rytter¨ går efter mit ur ingen sure miner og ingen blver sure hvis de ryge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
339
Hvad skal i så lave i Påskeferien? :) Hvad skal i så lave i Påskeferien? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2011
Visninger:
224

Annonce