Forum kategorier

Kontrast-babyer

Kontrast-babyer

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
FACEBOOK er der nogen af jer der er på face book så skynd jer gå ind og sys godt om den gruppe der hedder os med hest/afkom fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2012
Visninger:
223
Så er det da vist tid til en opdatering Jeg kan starte med at fortælle at Purple er udlånt til Hedensted ridecenter og de er rigtigt glade for hende.. Pride h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2012
Visninger:
486
Opdateringer Hej allesammen Jeg ville lige høre, hvordan det går med jeres heste? det er jo længe siden, vi er blevet opdateret. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2012
Visninger:
425
La Cardo er nu rask :-D Hej alle Uhh lige et glædes indlæg herfra. Som nogle af jer måske ved, så gik La Cardo i hegnet for 2 år siden og fik ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
811
Velkommen til nye Hej alle. Vil lige gribe muilgheden for at byde nye medlemmer i denne gruppe velkommen :-) Dejligt at se at flere ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2011
Visninger:
350
To års udvikling Hej alle Lige lidt super nyt fra La Cardo og jeg, til jer der ikke har hørt det. La Cardo gik jo i hegnet for 1 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2011
Visninger:
328
Boston Ja hvad er der egentligt blevet af Boston? Kan se han ikke er i pintos hingstekatalog for 2011.. Hvordan går det el...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2011
Visninger:
863
ÅRETS HEST 2010 Kan se at min er den eneste hoelgaard's hest der inde tænkte på om i ikke ville stemme på sha nell der inde i så fald. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2010
Visninger:
355
La C, uanvendelig i dressur Hej alle Hermed en trist nyhed fra La Cardo og jeg. La Cardo er dags dato blevet erklæret uanvendelig i dressur, m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
900
Opdatering fra La C Hej alle Så det vist på tide, at der kommer en lille opdatering på min hest. Det går rigtig fint med La Cardo :-) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
742
død gruppe er der ikke nogen flere der vil poste indlæg her inde syntes den er ret død vores gruppe ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jun 2010
Visninger:
269
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
407
hvordan går det? og hva er planerne for 2010??? ja jeg kan jo starte med mig selv:-) Breaker har lige haft kulde kolik så hun har li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
791
JULENYT FRA OS I ØLSTED :D KIG ALLE DE DEJLIGE JULEBILLEDER OG LÆG EN KOMMENTAR :D (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. dec 2009
Visninger:
279
løsspring... :) nyt fra os sha nell sprang 50 - 70 - 80 & 100cm. idag hun klare det som det letteste i verden.¨ der er desværre kun video fra 70c...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
366
hej alle har lige fået af vide at kontrast står i hedensted... andre der har hørt at stutteriet har solgt ham ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
350
matrialeprøverne så var der lige 3 stk kontrast afkom der blev medaljevinderere til materialeprøverne:-) det var bare så fint så bl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
359
Kontrast søn til salg Hej jeg har en Kontrast vallak på 3 år og 160 cm som er til salg. Han er brunbroget og fuld af spilopper. Han vokser st...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
339
Så løs sprang nellepigen(: ja sha nell løssprang for første gang igår rigtigt. har lavet en video med lidt at det hun smagte på for nogen mdr. si...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
257
La Cardo Ja så kommer der endnu en opdatering fra mig og min hest og jeg vil gerne opfordre jer andre til også at smide en lille...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
809

Annonce