Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Nogen der vil redigere nogle billeder? Jeg har set mange billeder hvor nogle har sat en ramme eller hjerter ved deres heste, er der nogen der vil gøre det for...
Off Topic
Oprettet:
5. mar 2006
Visninger:
100
Mht. rytterhyggen.dk Så tror jeg desværre at jeg bliver nødt til at lukke siden :'( Jeg har brugt meget tid på den, alt for meget tid fak...
Off Topic
Oprettet:
20. feb 2006
Visninger:
262
www.123hjemmeside.dk/tusindfryd Så fik jeg bestemt mig til et HP navn, og er nu ved at putte ting ind på siden. Men hva' fa'en skal man skrive? Kom...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2006
Visninger:
136
»¦ Hjælp ? jo har verdens dejligste pony ;) den kan ALLE øvelserne . men der er en ting den har svært ved når JEg ridder ham ;( ...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2006
Visninger:
108
Håber meget! i vil hjælpe.. vil i ikke give gode råd om hvad der kan være på denne side `?? www.HforA.hestesider.dk det skal være en hjælpe ...
Off Topic
Oprettet:
5. jan 2006
Visninger:
171
Sindssyg dag idag.. Det startede med jeg var henne ved mulle alene idag og skulle hente hende men det ville hun bare slet ikke.. Så jeg sku...
Off Topic
Oprettet:
9. dec 2005
Visninger:
145
Advents- og julegaver til hesten? Hej. Sidste år gav jeg min pony advents- og julergaver... Adventsgaverne var bare små ting og Julegaven var en lidt ...
Off Topic
Oprettet:
20. nov 2005
Visninger:
164

Annonce