{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Vil DU være med til at skabe en netheste side? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har længe gået med tanken om at starte en realistisk netheste side op. Da der ikke var en aktiv gruppe så blev den placeret her i off topic, håber det er i orden!

Siden vil omhandle 2 koncepter. Avl eller konkurrence. Man skal vælge én af de to linjer. Hestene er tegnede heste men HVER hest får sin HELT egen skabelon sådan at hver hest er unik.
Jeg tegner selv hestene, men det ville være fantastisk hvis du som medejer kunne farve og tegne skygger. Jeg kan godt farve, men er ikke den bedste og jeg kan allerede indrømme at jeg gerne vil have en erfaren og dygtig person indenfor området da jeg er lidt perfektionist hvad det angår!

Jeg har et alderskrav som ligger på min. 15 år. Det er både for ikke at få en "lille" (undskyld) pige som kun er interesseret i det en måned eller sådan og så fordi jeg har brug for at kunne føre en dialog med en person som ser realistisk på tingene. smiley Du må meget gerne have noget erfaring med at skabe hjemmesider (koder osv.) men det er overhovedet ikke noget krav. smiley

Hvis man skal have sådan en hjemmeside så kommer det nok til at koste penge da der ikke er gratis hjemmesider hvor man kan skabe et ordentligt look. (I mine øjne) Så derfor kan der også være tale om lidt penge. Men det bliver højest 100-150 kr. smiley

Du skal selvfølgelig være åben, tålmodig, glad og frisk på det! smiley Som man kan hører har jeg rimelig høje forventninger til den her hjemmeside og jeg er meget opsat på at den skal være flot og realistisk samt unik! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil DU være med til at skabe en netheste side?
Kommentér på:
Vil DU være med til at skabe en netheste side?

Annonce