{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan synes du en annonce skal være?
  • #1   30. sep 2013 Kort og præcis tekst, der beskriver varen alder, stand, farve og størrelse.

Billederne skal være i stand til at vise varen, og gerne billeder fra alle vinkler.

• #2   30. sep 2013 Ingen tegn i form af herter, kyssemunde, en masse udråbstegn/sprøgsmålstegn/punktumer lige efter hinanden (f.eks. 8-10 stykker) osv. Det finder jeg simpelthen alt for useriøst, også hopper jeg ganske stille og roligt bare videre:-)

Kan f.eks. ikke tage hvis overskriften på en annonce er noget i retningen af:
    ''Skøn springpony sælges!!!!<3<3<3<3<3<3'' smiley

• #3   30. sep 2013 Billeder: god kvalitet se diverse detaljer f.eks: Du sælger en trense så vil jeg gøre sådan:

beskrivelse: har en trense til salg af mærket kieffer. (der ville jeg som køber kræve et bille hvor jeg kunne se det er et kieffer). pandebånd er med lille svung med crystal ten og mangler ikke en eneste sten (der ville jeg som køber kræve billede af at der ikke mangler nogle sten). Næsebånd er standart sort trensen er en størrelse full (gerne et billede hvor der står det størrelse full hvis det altså kan ses på trensen) lædderet er som nyt (billede tæt på de forskellige steder du lukker remmene så jeg kan se hvor slidt lædderet er). På den måde og så selvfølgelig et lyst billede hvor du kan se detaljerne så det ikke er mørkt og uskarpt.

Forstår du hvad jeg mener smiley

• #4   30. sep 2013 Kort præsis, gerne lidt beskrivelse af varen (om det er en hest eller udstyr er det rart at vide noget om det)

Billederne skal være klare, tydelige og uden alt for mange ting på en gang (er det fx. en masse stykker tøj der sælges vil jeg helst have det på 5 forskellige billleder end 5 bluser på 1)

Og så vil jeg gerne have pris på en annonce. Dem der hvor man bare byder går jeg uden om, dem gider jeg ikke bruge min tid på. Også selvom det bare er en ca. pris og der skrives i annoncen at dette er en pris idé men den er til forhandling

• #5   30. sep 2013 Tak for svarene! smiley smiley

• #6   30. sep 2013 altså når man skal sælge en hest syntes jeg at man skal skrive hvorfor man vil sælge den, der behøver ikke at være meget beskrivelse i men fx sådan her:" jeg har valgt at sælge Princess (fx) fordi jeg simpelt hen ikke har tiden. sådan så dem der er intra kan se om det er pga tidsmangel eller om det er hesten der er et problem med smiley

• #7   30. sep 2013 Jeg vil lige tilføje noget til Cecilies indlæg: smiley
    Hvis der er poptøse sprog i annoncen går jeg også langt uden om.
    Sådan noget i stil med dette som overskrift:
    Min zuper zøde zpringponz sælgez.
    Det kan give mig kriller smiley

Og så sætter jeg derudover pris på at folk staver ordentligt smiley

• #9   30. sep 2013 Jeg synes også det er vigtigt, at der i annoncen bliver skiftet imellem store og små bogstaver de rigtige steder, og at der er komma og punktum.

der er ingen der gider at læse kilometer lange tekster skrevet sådan her uden nogen chance for at få en pause for at trække vejret hvis man f eks skal læse teksten højt

Så skal annoncen være fri for stavefejl, og der skal beskrives hvordan varens stand er, hvad hesten kan, og så videre. smiley

• #10   30. sep 2013 ''hest'' er en lille hoppe blanding af race/race.
    har redet hende fra en heste handler som har mishandlet hende...
    det er med sørgende hjerte jeg skriver det her men må af med hende pga
    hun har en smule buk hov.
    hun elsker når vi går tur hun er ikke bange for at gå nye steder hen og går i stille og roligt tempo..
    hun elsker børn. hun er ikke bange for hunde når de er tæt på hende.
    tilridning er påbegyndt og der har siddet en på hende 5 gange og tredje gang travede hun og galopperede 4 gang rundt på hende. Man kan både ride letridning og nedsidning og hun står helt stille når man skal op. man kan ride uden longshe på hende uden hun siger eller gør noget.
    jeg har prøvet at skridte på hende for første gang i dag så der har siddet 2 personer på hende nu og det siger hun intet til...
    hun står 100 % stille hver gang man skal op på hende smiley
    har i sspørgsmål er i velkommen til at spørge..

Jeg får f.eks. stress af denne annonce. Der er mange andre måder hun kunne have formuleret sig og have skrevet det smiley

• #11   30. sep 2013 Cille: Jeg fik fnidder efter de 5 første linjer eller noget i den stil :i

• #12   30. sep 2013 Lige præcis Bumble! smiley

Kommentér på:
Hvordan synes du en annonce skal være?

Annonce