616 visninger
|
Oprettet:
Hvordan synes du en annonce skal være? {{forumTopicSubject}}
Hvad synes du en god annonce, på f.eks hesteudstyr, er?
Hvad er med til at gøre en annonce god?
Hvilke ting synes du skal med i en annonce?
Hvordan skal billederne være i en annonce?
Tak til dem som gider at hjælpe
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Billederne skal være i stand til at vise varen, og gerne billeder fra alle vinkler.
mar 2009
Følger: 1729 Følgere: 533 Heste: 8 Emner: 201 Svar: 3.021
Kan f.eks. ikke tage hvis overskriften på en annonce er noget i retningen af:
''Skøn springpony sælges!!!!<3<3<3<3<3<3''
okt 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 968
beskrivelse: har en trense til salg af mærket kieffer. (der ville jeg som køber kræve et bille hvor jeg kunne se det er et kieffer). pandebånd er med lille svung med crystal ten og mangler ikke en eneste sten (der ville jeg som køber kræve billede af at der ikke mangler nogle sten). Næsebånd er standart sort trensen er en størrelse full (gerne et billede hvor der står det størrelse full hvis det altså kan ses på trensen) lædderet er som nyt (billede tæt på de forskellige steder du lukker remmene så jeg kan se hvor slidt lædderet er). På den måde og så selvfølgelig et lyst billede hvor du kan se detaljerne så det ikke er mørkt og uskarpt.
Forstår du hvad jeg mener
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Billederne skal være klare, tydelige og uden alt for mange ting på en gang (er det fx. en masse stykker tøj der sælges vil jeg helst have det på 5 forskellige billleder end 5 bluser på 1)
Og så vil jeg gerne have pris på en annonce. Dem der hvor man bare byder går jeg uden om, dem gider jeg ikke bruge min tid på. Også selvom det bare er en ca. pris og der skrives i annoncen at dette er en pris idé men den er til forhandling
jan 2012
Følger: 77 Følgere: 86 Heste: 10 Emner: 537 Svar: 3.226
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 34 Svar: 224
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Hvis der er poptøse sprog i annoncen går jeg også langt uden om.
Sådan noget i stil med dette som overskrift:
Min zuper zøde zpringponz sælgez.
Det kan give mig kriller
Og så sætter jeg derudover pris på at folk staver ordentligt
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
der er ingen der gider at læse kilometer lange tekster skrevet sådan her uden nogen chance for at få en pause for at trække vejret hvis man f eks skal læse teksten højt
Så skal annoncen være fri for stavefejl, og der skal beskrives hvordan varens stand er, hvad hesten kan, og så videre.
feb 2011
har redet hende fra en heste handler som har mishandlet hende...
det er med sørgende hjerte jeg skriver det her men må af med hende pga
hun har en smule buk hov.
hun elsker når vi går tur hun er ikke bange for at gå nye steder hen og går i stille og roligt tempo..
hun elsker børn. hun er ikke bange for hunde når de er tæt på hende.
tilridning er påbegyndt og der har siddet en på hende 5 gange og tredje gang travede hun og galopperede 4 gang rundt på hende. Man kan både ride letridning og nedsidning og hun står helt stille når man skal op. man kan ride uden longshe på hende uden hun siger eller gør noget.
jeg har prøvet at skridte på hende for første gang i dag så der har siddet 2 personer på hende nu og det siger hun intet til...
hun står 100 % stille hver gang man skal op på hende
har i sspørgsmål er i velkommen til at spørge..
Jeg får f.eks. stress af denne annonce. Der er mange andre måder hun kunne have formuleret sig og have skrevet det
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
feb 2011
Hvordan synes du en annonce skal være?