595 visninger
|
Oprettet:
hvad synes du??? {{forumTopicSubject}}
hvordan synes du dette hjemmelavet dressur program hænger sammen???
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=176231
har jeg fået lagt for meget skridt ind og for lidt trav????
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
vi vil gerne have en smule der høver sværheds graden, som begge heste kan (det er jo par dressur)...
overvejer at skrotte skridt schenkelvigningerne og erstatte med noget mere trav????
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
sep 2006
men tak for rådene/ideerne
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
sep 2006
da vi jo er 2, skal programmet jo passe til begge hestes niveau... entertainer er snart klar til de lave LA klasser, men min makker rider stadig LC niveau (en enkelt LB1 har hun redet på den)... så sværheds graden er nød til at passe til begge heste...
vi rider diagnoalt af hinanden, sådan at den ene rider højre volte og den anden rider venstre... og så er det gjort sådan at entertainer og jeg altid skal ride yderst, da han er væsentlig større gående end den anden, og min makker derfor lettere kan korte hendes hest ind..
de små volte, og den der "changement" igennem et par travtrin, det havde jeg overvejet... men skrottede det igen, fordi jeg simpelthen var for bange for at vi skulle brage ind i hinanden ha ha
vi har ændret lidt i programmet, og droppet den fri skridt af langsiden, og traver der istedet... og så laver vi fri skridt i volte tilbagen istedet... plus vi har slettet slangebuen, og erstattet med en halvvolte, og så direkte til parade/hilsen
hvad synes du???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside