{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes du???
  • #1   20. nov 2009 nej det er ikke et disideret "kür" program... og der skal ikke være noget speciel sværhedsgrad smiley

vi vil gerne have en smule der høver sværheds graden, som begge heste kan (det er jo par dressur)...

overvejer at skrotte skridt schenkelvigningerne og erstatte med noget mere trav????

• #2   20. nov 2009 Fint program, men erstat evt. den ene schenkelvigning med noget middel/øgning af traven, for at få lidt mere sværhedsgrad i, og du kan, i stedet for at tage ned i trav og ride slangegang efter galoppen, så kan du lave en volte tilbage for at få vist lidt kontragalop?

• #3   20. nov 2009 min makkers hest kan desværre ikke kontra galop smiley

men tak for rådene/ideerne

• #4   20. nov 2009 Jeg tænker mest på de ca 18 m der er tilbage ned ad langsiden? Det behøver ikke at være rundt i hjørnet ;o) Ellers kan I så ikke lave skråt igennem med en overgang til trav midtpå og så en overgang til galop ummidlbart efter? Så får I skiftet volten og så behøver I ikke lave resten af programmet om ;o)

• #5   27. nov 2009 mange tak for dine super gode råd smiley

da vi jo er 2, skal programmet jo passe til begge hestes niveau... entertainer er snart klar til de lave LA klasser, men min makker rider stadig LC niveau (en enkelt LB1 har hun redet på den)... så sværheds graden er nød til at passe til begge heste...

vi rider diagnoalt af hinanden, sådan at den ene rider højre volte og den anden rider venstre... og så er det gjort sådan at entertainer og jeg altid skal ride yderst, da han er væsentlig større gående end den anden, og min makker derfor lettere kan korte hendes hest ind..

de små volte, og den der "changement" igennem et par travtrin, det havde jeg overvejet... men skrottede det igen, fordi jeg simpelthen var for bange for at vi skulle brage ind i hinanden ha ha smiley

vi har ændret lidt i programmet, og droppet den fri skridt af langsiden, og traver der istedet... og så laver vi fri skridt i volte tilbagen istedet... plus vi har slettet slangebuen, og erstattet med en halvvolte, og så direkte til parade/hilsen

Kommentér på:
hvad synes du???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce