794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Muledyret!
Muledyret!
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Problemer.. Problemer..

Hej alle, dette er min anonyme bruger, men jeg håber at i vil høre..
- Bare så i ved det så er jeg 12.

- Det startede for cirka 2 år siden. For 2 år siden fik jeg afvide af mine forældre at de skulle skilles. Det tog hårdt på mig, men jeg kom videre. Både min mor og far fik sig en kæreste. Jeg kan rigtig godt lide min mors nye kæreste, som også har 3 børn. De er flyttet sammen her får et år siden, og vi er lige flyttet i hus. Men min far har selvfølgelig også fået ny kæreste. Hende er jeg så mindre glad for. Mig og min familie plejede at bo i en lille by i et dejligt stort hus, med 2 hunde, nede ved alle mine venner. Nu bor jeg så ret langt ude på landet, uden hunde, væk fra alle mine venner. Nå, men min far plejede at være en rigtig rar, sjov og sød mand at være sammen med, men efter at han er kommet sammen med hans nye kæreste, er han bare blevet sur, gnaven og ingen ting får man lov til.. Han er flyttet sammen med sin kæreste nede ved Stevns, og der skulle jeg flytte med. Igennem det her forløb med min mor og min far, så har jeg gået på 3 forskellige skoler, boet 5 forskellige steder, og derefter blev det besluttet at jeg skulle bo hos min far, og kun se min mor hver anden weekend - det var mod mig, og min mors valg. Men i den tid jeg boede hos min far har jegbare fået nok. Hver aften har jeg ringet grædende hjem til min mor, fordi at min papmor igen har styret min far. Jeg har været sur og indebrændt, og virkelig ked. Altså, efter min far og min papmor er flyttet sammen, er det ikke længere ham der tager valgene. Hvis jeg spørger ham om nået, så skal han lige sige det videre, og det er så hende der kommer med det endelige svar. Hvis jeg svarer HENDE igen, fordi hun virkelig går mig på, så bliver han pissesur og sender mig ind på værelset og snakker desideret GRIMT til mig. Hun er vegetar, og det har jeg selvfølgelig ikke noget imod. Men at vi får fiskefrikadeller hver dag, og føj.. Intet er jeg blevet mindre træt af. Og hvis jeg så begynder at spise kød, så får jeg straks et langt fordrag over hvad det er jeg sidder og spiser, og hvad det er det er lavet af, selv min far gør det og det gør mig virkelig ked af det. Håber at i kan sætte jer ind i det og ikke er for roddet..

- Nogle der har prøvet det samme?.. Havde bare brug for at komme ud med det, da det virkelig går mig på..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer..
  • #1   21. sep 2013 Har også haft en mor med en træls kæreste, hun slog godt nok op med ham bla på grund af hvordan han behandlede mine søskende og mig, men imens det stod på var jeg da også rigtig træt af ham. Jeg gjorde ikke noget fordi han (på det tidspunkt) gjorde min mor glad hvilket var meget vigtigt for mig, men kan godt forstå dig. Jeg syntes du skal tale med din far om hvordan du har det, hvis hun gør ham glad må du jo nok desværre finde dig i hende, dog syntes jeg ikke det er acceptabelt at hun behandler dig sådan og det må der da laves om på!..

I øvrigt skriver du da super flot af en 12 årig smiley

• #2   21. sep 2013 enig med Swips i at det er flot, det som du skriver af en 12 årig, du er allerede rigtig god til at sætte ord på dine følelser! smiley

Men jeg synes os at du skal tage en snak med din far om det 'alene' og hjælper det ikke på nogen måder, så kunne din mor måske tage en alvorlig snak med din far?
    - Det skal ikke gå udover børnene at deres forældre vælger at blive skilt, og din papmor behandler dig tydeligvis rigtig dårligt.
    held og lykke til dig!

• #3   21. sep 2013 Har du slet ikke mulighed for at kunne flytte hen til din mor hvis det var?

Og ellers så skal hun eller din far da godt nok ikke bestemme hvad du skal kunne lide at spise eller ej.. din krop! dit valg! ikke deres!

men ellers er jeg enig med de overstående..
    Jeg var nok flippet ud og sagt min mening i sidste ende og flyttet hjem til min mor hvis det var mig.

men håber de får det løst så det kan fungerer for dig! smiley

• #4   23. sep 2013 Det lyder præsic som min far og hans kæreste. Min far er blevet en hel anden. Jeg føler mig så alene den eneste dere R hos mig er mi. Elskede hun (Angel) vær gang jeg er virkelig sur eller ked pga. Min papmor er minhund der for mig smiley men jeg kan virkelig godt sætte mig ind i hvordan du har det

• #5   24. sep 2013 Mener da at man som 12årig må bestemme hvem man vil bo ved?

Kommentér på:
Problemer..

Annonce