Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til partannonce.
  • #1   21. sep 2013 Tænker problemet måske er den pris du har skrevet (ved ikke om det bare er et eksempel), men det lyder for mig af meget når det er 2 dage om ugen, på en hest der endnu ikke er oppe på andet niveau end LC, når man helst skal modtage undervisning (som der ikke står om du eller en selv betaler) 1 af gangene. Især når underviser ikke er en man selv kan vælge.

• #3   21. sep 2013 Valhall, har prøvet at rette til efter hvad du har sagt, vil du evt. kigge igen?

rynkerosinen, personlig syntes jeg ikke prisen er unfair. Alt andet lige, så finder jeg det fair nok at part også får bare en minimal del af udgifterne. (og nej vil ikke være økonomisk afhængig af en part, ser det mere som et tilskud til min undervisning, hvis man kan sige sådan?) Men vil da også sige at prisen evt. er til forhandling ved rette part, men dette syntes jeg er svært at skrive i en annonce, for hvem er rette part?
    Jeg ser helst at ejer og part bruger samme underviser, da man så kommer til at ride mere efter samme principper, hvilket i min optik må være mest optimal for hesten. Det næste er så at opstaldningsstedet ikke ønsker at der bruges andre undervisere end dem selv.

• #4   21. sep 2013 Jeg kommer så også fra Jylland af, hvor du generelt kan få tingene billigere end sjælland hvad heste angår i hvert fald. smiley
    For mig lyder det bare rigtig dyrt for "så lidt" hvis man kan sige det sådan. smiley
    Jeg kan godt forstå du gerne vil have lidt for det, det er ikke det smiley

• #5   21. sep 2013 Rynkerosinen. For mig kommer faciliteterne også lidt med i prisen. Og her får du som part et stk hest til rådighed, samt super gode faciliteter.
    Men som du selv er lidt inde på, så er der prisforskel på Jylland og Sjælland, så hvad jeg syntes er en fair pris, kan du jo sagtens finde dyr. smiley
    Men det er svært, for hvis rette part kom, og kun kunne gi 300, ville jeg ikke lade dette skulle skille os ad, men den er bare svær at skrive ind i annoncen. smiley
    Jeg vil nok sige, at hvis parten bare er den helt rette, og hvor jeg også ser at jeg får noget ud af det (fx hvis rytteren er super dygtig, og kan uddanne hende), ja så kunne den for den sags skyld være gratis, men det er bare svært at skrive i en annonce, for så forventer folk det jo nærmest. ÆHh håber det giver bare en smule mening?

• #6   21. sep 2013 Der står bare ikke noget om hvad faciliteter der er (i hvert fald ikke så jeg bed mærke i det). smiley

Ja, det giver fin mening.. Men tror bare godt prisen kan skræmme nogen væk når det kun er 2 dage i ugen hvor den ene (som jeg læser det) skal være med en underviser du bestemmer smiley

• #8   21. sep 2013 Eller skriv i annoncen "Pris idé" så ved folk at du er villig til at finde ud af noget hvis det er smiley

• #9   21. sep 2013 Kan man godt bare skrive, prisen snakker vi om?

• #11   21. sep 2013 Tak Line. smiley

• #12   21. sep 2013 Ja sagtens smiley

• #13   21. sep 2013 Så er der rette osv. hvad siger i så?

rynkerosinen, slutningen er mest til dig. smiley Kan man skrive sådan?

• #14   21. sep 2013 Sagtens smiley

En sidste ting er måske at det billede der vises først, bør være et dressurbillede når det er en dressurhest der søger part.
    Men ellers synes jeg den giver et meget bedre indtryk nu smiley

• #15   21. sep 2013 Jah har du nok ret i, den eneste grund til jeg valgte et andet, var fordi den længe har ligget med et dressurbillede meget ala det i annoncen, så for at folk ikke bare ser annoncen og tænker "den igen".
    Men mange tak for hjælpen. smiley

Kommentér på:
hjælp til partannonce.

Annonce