768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

flytning af hest flytning af hest

jeg skal have flyttet min hest da den står et sted hvor der er for meget støv. jeg har fundet et sted nede ved min kusine, meeen de har grise og det har vi også. hende der har stalden siger at der er for stor en smittefare. kan det hjælpe hvis jeg flytter min hest i en måneds tid?

min hest tænker ikke så meget over hvor han står, da han er en meget positiv hest. så jeg tror godt at det er fair over for ham.
men hvad skal jeg gøre? det er det perfekte sted til min hest

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flytning af hest
  • #2   12. sep 2013 Hvis i har grise, og det sted du vil hen har grise, så vil smittefaren stadig være der, da du vil fungere som smittebærer.

Også selv om du flytter hesten hen til et sted i en månedstid, hvor den så vil blive ren. Da det er dig, der vil fungere som smittebærer.

• #3   12. sep 2013 Så længe hesten ikke står inde i svinestalden, (OG det gør den jo ikke), så sker der altså ikke noget! Hesten tager ikke sygdomme med sig som den ikke har været i nærheden af. De mennesker som går i stalden sørger jo efter LOVPLIGTIGE regler at gå i bad efter de har været i stalden, så derfor er de også fri for evt smitbare sygdomme.

• #4   12. sep 2013 Vil du flytte din hest væk fra der hvor du står nu, i en måned og flytte tilbage igen? Eller er det mig der har misforstået spørgsmålet? smiley

• #5   12. sep 2013 jeg vil flytte ham væk fra mig og så skal han stå et andet sted i en måneds tid, og så skal han flyttes fra det sted og så ned til min kusine smiley

• #6   12. sep 2013 jeg er ikke selv inde i vores stald.

• #7   12. sep 2013 Hvis han og du ikke har været i nærheden af grisene, er der ingen smittefare. Så længe reglementer med at vaske sig efter man har været i svinestald, og at man ikke bruger det tøj man har på udenfor, inde i svinestalden, så burde smitte intet problem være.

Kommentér på:
flytning af hest

Annonce