{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

kom ud med dit lort! {{forumTopicSubject}}

øv hvor er jeg bare så pisse sur og trist lige nu smiley

Min matematiklærer har virkelig skudt sig selv i foden og har smidt mig på et matematikhold for "dem med problemer, som skal have have ekstra basis og almen matematik" - på trods af vi ingen screening har haft, og han ikke må sætte os på holdet uden en screening, og jeg FUCKING INGEN PROBLEMER HAR, OG JEG KAN FINDE 4 SOM JEG ER BEDRE END I MATEMATIK I MIN KLASSE, og øv hvor jeg er så fucking rasende jeg kan slet ikke magte det mand, at sige jeg har problemer, bare fordi jeg tudede en gang over vi skulle lave 3 grads ligninger og bad mig om at lave et fucking langt et, på trods af vi lige havde sagt vi kun var igang medat lære 2 grads ligninger, og når jeg bliver frustreret eller sur begynder jeg at tude, og øv og :(((((((((((((((((((

Er der andre som bare har noget øv de virkelig skal komme af med ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom ud med dit lort!
  • #1   6. sep 2013
    Så klag og sig du vil på et andet hold, lyttes der ikke så gå længere op i systemet :o).

Jeg klynker over at jeg er ledig, det gider jeg godt nok på ingen måde være. Ville meget hellere ha' et job, også selvom det gav mindre end kontanthjælp.

• #2   6. sep 2013 Sådan noget lort, altså!!

Jeg har ikke så meget at klage over, er lige skiftet skole for 7. Gang smiley

• #3   6. sep 2013 JA!
    Det har JEG! Min bedsteven igennem 6 f*cking år, har ÅBENBART fundet en ny bedsteveninde! UDEN LIGE AT INFORMERE MIG OM DET!!!
    Så det måtte jeg se på facebook. Jamen fedt for mig ikke? Synes bare det hele kører ned ad bakke lige nu med venskaber, pis også. Den hest jeg er ved at tilride var også bare en rigtig biiiatch i dag!
    #¤&Q#%¤"/%&/" - indsæt selv en masse bandeord der.

• #4   6. sep 2013 Kan godt forstå smiley
    Jeg har en matematik lære der ikke lærer os noget han rækker fu** efter de andre lære foran hele klassen han sagde til en elev at han måtte ha et sygisk problem fordi han bad om han måtte gå 5 min før pga. En bus... Han sviner elever til foran hele klassen smiley

• #5   6. sep 2013 Træls... smiley Tjoh... Jeg har været syg siden tirsdag og valgte så at smutte i skole idag... Ikke så smart. Så nu er jeg næsten tilbage, hvor jeg startede, men ellers kører det bare for mig (mærk ironien). smiley

• #6   6. sep 2013 Jeg er også ved at blive bims af at være ledig, og så har jeg glemt mine P-piller derhjemme -_- såk!

• #7   6. sep 2013 lige et emne jeg har brug for tusind tak!!
    jeg har lige fået afvide jeg ikke kan finde ud af at passe mine heste fordi jeg ikke er der to ud af 7 dage på en uge, nej hvor er jeg pist lige nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #8   6. sep 2013 Oven i det, skal jeg have min mens imorgen, yay! Livet er bare SKØNT!

• #9   6. sep 2013 Ja så vil jeg også brokke mig..
    Fuck hvor er det røv nedern at få afvide at galop heste har et lorte liv når man lige glædede sig MEGA MEGET til at komme i praktik på en væddeløbs bane! Mit dyre elsker hjerte kan ikke holde til det.. ØV!!

• #10   6. sep 2013 endlig var det kommet en ny pige i klassen efter sommeren, som ikke virkede totalt dullet... jeg hader alle piger i min klasse før hun kom, men nu, hvor vi sammen (begge to, mig og hende) har hjulpet hindanden med at få en drengs krærestes nummer fordi han ikke ville sige de var kærester, og det var mega tydeligt at de var det... men så skriver min veninde så med hende, og gør det så stadig, MEN hun fortæller ikke mig noget om det, jeg er mindst ligeså meget inde i det som hun er, og så må jeg f*cking ikke se hvad de har skrevet?!?
    og, og, og nu er hun fandeme begyndt at gå med høje hæle, makeud i hele fjæset (som i øvrigt er lagt mega grimt, og det kan selv jeg se som ikke bruger nogen former for make-up!) og næsten det værste er, at hun bestemmer VIRKELIG meget over mig, eller hun prøver i hvert fald... og nu er jeg begyndt at hade hende også... og hun vil ikke engang høre noget af det jegsiger til hende, som er vigtigt for mig, jeg skal altid høre om HENDES liv, om HENDES andre venner på hendes gamle skole, og bla bla bla! jeg er så træt af hende -.-

• #11   6. sep 2013 kommer bestemt også til at brokke mig - og et eller andet sted håber jeg at han får en kæmpe advarsel, for hold kæft hvor føler jeg mig bare ikke tryg pludselig, når han jo kan finde på sådan noget. Øv og øv smiley

Og ØV med jeres ØVheder! smiley

• #12   6. sep 2013 JA! Lægerne giver mig for meget medecin (staves) og der er ingen der gider at være sammen med mig fedt nok!!!!!!!!!!!! smiley

• #13   6. sep 2013 1) jeg har fået ikke mindre end 4 vabler efter 2 lange gåture med hundene idag
    2) det gør stadig avs i halebenet og på mit skinneben efter en lille afsidning i sidste uge
    3) kan ikke finde min cardigan som jeg havde besluttet jeg ville ha på imorgen når vi skal til fødselsdag hos kærestens chef
    4) nu ved jeg ikke hvad jeg så skal ha på
    5) mine forældres tæve er i løbetid og har fundet ud af hvordan man får sine underhyler af
    6)....
    7)......

• #14   6. sep 2013 de eneste der (måske!) gider være sammen med mig i skole, er 2 drenge, og så hende den irriterende... alle andre holder sig så langt væk fra mig som muligt... og selv den anden hestepige der er i klassen syntes det er MÆRKELIGT at jeg rider ?! hun rider selv! og jeg er mærkelig?!?!?!?!?!

• #15   6. sep 2013 Jeg er forkølet, der er lige startet en pigei min klasse, hun hedder det samme som mig, men er pænere, sødere og klogere..
    Jeg er meget træt og nede for tiden og får først svar på min blodprøve d. 20..

• #16   6. sep 2013 Har stresset hele ugen fordi jeg var bagude med lektiner (dog gav det pote da jeg fik 7 i dansk) og nu trænger jeg bare til weekend

men idag skulle jeg ud il min part, imorgen er der sådan noge tsports overnatnngsnoget jeg skal med til og søndag (når jeg er kommet hjem fra sports halløj skal jeg ned til DD

• #17   6. sep 2013 Jeg kan ellers normalt rigtig godt lide matematik, men efter jeg fik 02 i mundtilig og nogle som virkelig ikke ved hvad de snakker om fik 10, så blev jeg sku lidt sur. Lidt meget!

Btw. det lyder da godt nok MEGA prut for dig! Kan du ikke snakke, eller få en anden til at snakke med ham? smiley

• #18   6. sep 2013 Felina: 02! Det er da latterligt

DERFOR er jeg red for når vi for karaktere for matematik

nårhh ja også har hele 7. klasse være turbulent fordi vores klsse lære ikke kunne vlre der halvdelen af året hvor vi så havde en LORTE vikar. Nu er vi startet i 8. og nu er det vores matematik lære der er væk længe (hvad det er aner ingen) og vi skifter vikar mindst vær 3. dag

• #19   6. sep 2013 Min hest er muligvis ifol.. Syg røv.

Jeg er så sær at jeg ikke kan få en diagnose.
    Jeg hader skolen jeg går på.
    Jeg er 'snottet' året rundt - allergi længe leve.

Og 14 tusinde andre ting..

• #20   6. sep 2013 Det eneste positive, er at jeg har fået to ti taler i matematik, så mine årskarakterer sidste år er 10, 10, 12, 10, 10 smiley

• #21   6. sep 2013 min hund er en dum teenager, der hverken kan høre, eller forstå. han gør hvad der passer ham i de her tider og jeg får spat og lange patter af at høre på hans piven fordi han ikk har tommelfingre og selv kan åbne den forbandede dør... men jeg elsker ham.. så derfor rejser jeg mig hvert femte minut for at åbne for ham!

• #23   6. sep 2013 Min skole tager livet af mig, og jeg elskede ellers skole indtil jeg startede her. Møghamrende lorte-gymnasium. Får blister i munden, hvor det ikke kan være fordi jeg kommer til at bide, og lægerne mener at det er på grund af stress, hvilket jeg også tror det er. Taber håret, nok også pga stress (wuhu skole). Og så har jeg bare nået det stresspunkt hvor alt irriterer mig, små itsy bitsy ting.

• #24   6. sep 2013 Jeg er glaaaaaad og eeeelsker alt ved livet lige nu!:-))
    Så spreder en maaaaasse love og karma, til alle jer der kæmper !

• #25   7. sep 2013 Jeg har haft en relativ god dag. Jeg har nået en helt masse ting. Så har jeg hygget med kæresten inden han skulle af sted her i weekenden. Jeg har fået læst lektier til i næste uge, så jeg er fri for det i weekenden. Stræber?! Næh! Jeg vil bare gerne være fri for lektier hurtigst muligt og det gør jeg ved, at lave dem samme dag jeg kommer hjem xD Så har jeg mere fritid til alt muligt andet.
    Nå det så er nævnt, så er der en ting eller to der pisser mig sindssygt meget af for tiden 1: Ungdomskort! I F*CKING HATE YOU! 2. Dullen der tygger drøv på sit tyggegummi bag kassen i Netto. Og ikke smiler eller siger hej, når man selv siger hej. Jeg er kunde, FFS, jeg forventer et hej eller i det mindste bare et smil. Du, Dulle, er Nettos ansigt ud af til, så SMIL dog, så kunderne får en god oplevelse i Netto, når nu tingene står hulter til bulter i butikken og der ikke er styr på en skid, for crying out loud!!

Til TS: Det lader da til, at din matematiklærer er utroligt uforstående overfor dig. Snak med ham ellers så, som det allerede er nævnt, tage kontakt til folk højere oppe i systemet.
    Jeg har selv stået i samme sted som dig. Jeg havde en kvindelig matematiklærer der hed Bodil. Hun var så sur og irritabel en person. Jeg ønsker engang i 5.klasse hvor vi skulle arbejde i grupper på fem-seks stykker og vi skulle lave nogle regnestykker. Jeg havde ikke lige helt forstået det, så kommer hun hen til gruppen og stiller nogle spørgsmål, som jeg ikke lige kunne svare på og jeg sagde også til hende, at jeg ikke helt forstod det. Hvor til hun så svare:"Det kan ikke passe at der i denne gruppe er én ud af seks som ikke fatter opgaverne". Hun sagde det i mest nedladende tonefald jeg nogensinde har hørt indtil i dag. Jeg blev så ked af det, at jeg gik hjem efter timen. Heldigvis fik vi en ny matematiklærer i 6.kl. Han var nu okay, men ikke den bedste. Men helt ærligt, at snakke sådan til BARN, er jo sygeligt, at man ikke har forståelse for at ikke alle er lige hurtige til at opfange eller forstå hvordan nogle opgaver skal løses. Jeg er bare glad for, at jeg aldrig skal se hende igen.
    Nå ja! Det blev så et af de længere indlæg xD

• #26   7. sep 2013 jeg kan ikke finde en lærer plads. øv øv sur røv

• #27   7. sep 2013 Jeg kom forsent til min bus i morges og skal vente 1 time på at komme afsted igen... den heldigste dag(7-9-13) - min bare r*v...

Kommentér på:
kom ud med dit lort!

Annonce