kom ud med dit lort! {{forumTopicSubject}}
øv hvor er jeg bare så pisse sur og trist lige nu
Min matematiklærer har virkelig skudt sig selv i foden og har smidt mig på et matematikhold for "dem med problemer, som skal have have ekstra basis og almen matematik" - på trods af vi ingen screening har haft, og han ikke må sætte os på holdet uden en screening, og jeg FUCKING INGEN PROBLEMER HAR, OG JEG KAN FINDE 4 SOM JEG ER BEDRE END I MATEMATIK I MIN KLASSE, og øv hvor jeg er så fucking rasende jeg kan slet ikke magte det mand, at sige jeg har problemer, bare fordi jeg tudede en gang over vi skulle lave 3 grads ligninger og bad mig om at lave et fucking langt et, på trods af vi lige havde sagt vi kun var igang medat lære 2 grads ligninger, og når jeg bliver frustreret eller sur begynder jeg at tude, og øv og :(((((((((((((((((((
Er der andre som bare har noget øv de virkelig skal komme af med ?!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Så klag og sig du vil på et andet hold, lyttes der ikke så gå længere op i systemet :o).
Jeg klynker over at jeg er ledig, det gider jeg godt nok på ingen måde være. Ville meget hellere ha' et job, også selvom det gav mindre end kontanthjælp.
mar 2013
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 212
Jeg har ikke så meget at klage over, er lige skiftet skole for 7. Gang
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
Det har JEG! Min bedsteven igennem 6 f*cking år, har ÅBENBART fundet en ny bedsteveninde! UDEN LIGE AT INFORMERE MIG OM DET!!!
Så det måtte jeg se på facebook. Jamen fedt for mig ikke? Synes bare det hele kører ned ad bakke lige nu med venskaber, pis også. Den hest jeg er ved at tilride var også bare en rigtig biiiatch i dag!
#¤&Q#%¤"/%&/" - indsæt selv en masse bandeord der.
nov 2010
Følger: 66 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 783
Jeg har en matematik lære der ikke lærer os noget han rækker fu** efter de andre lære foran hele klassen han sagde til en elev at han måtte ha et sygisk problem fordi han bad om han måtte gå 5 min før pga. En bus... Han sviner elever til foran hele klassen
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
nov 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 30 Svar: 444
jeg har lige fået afvide jeg ikke kan finde ud af at passe mine heste fordi jeg ikke er der to ud af 7 dage på en uge, nej hvor er jeg pist lige nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
Fuck hvor er det røv nedern at få afvide at galop heste har et lorte liv når man lige glædede sig MEGA MEGET til at komme i praktik på en væddeløbs bane! Mit dyre elsker hjerte kan ikke holde til det.. ØV!!
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
og, og, og nu er hun fandeme begyndt at gå med høje hæle, makeud i hele fjæset (som i øvrigt er lagt mega grimt, og det kan selv jeg se som ikke bruger nogen former for make-up!) og næsten det værste er, at hun bestemmer VIRKELIG meget over mig, eller hun prøver i hvert fald... og nu er jeg begyndt at hade hende også... og hun vil ikke engang høre noget af det jegsiger til hende, som er vigtigt for mig, jeg skal altid høre om HENDES liv, om HENDES andre venner på hendes gamle skole, og bla bla bla! jeg er så træt af hende -.-
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Og ØV med jeres ØVheder!
nov 2011
Følger: 70 Følgere: 66 Heste: 7 Emner: 44 Svar: 327
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 12 Emner: 19 Svar: 819
2) det gør stadig avs i halebenet og på mit skinneben efter en lille afsidning i sidste uge
3) kan ikke finde min cardigan som jeg havde besluttet jeg ville ha på imorgen når vi skal til fødselsdag hos kærestens chef
4) nu ved jeg ikke hvad jeg så skal ha på
5) mine forældres tæve er i løbetid og har fundet ud af hvordan man får sine underhyler af
6)....
7)......
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
Jeg er meget træt og nede for tiden og får først svar på min blodprøve d. 20..
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
men idag skulle jeg ud il min part, imorgen er der sådan noge tsports overnatnngsnoget jeg skal med til og søndag (når jeg er kommet hjem fra sports halløj skal jeg ned til DD
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 930
Btw. det lyder da godt nok MEGA prut for dig! Kan du ikke snakke, eller få en anden til at snakke med ham?
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
DERFOR er jeg red for når vi for karaktere for matematik
nårhh ja også har hele 7. klasse være turbulent fordi vores klsse lære ikke kunne vlre der halvdelen af året hvor vi så havde en LORTE vikar. Nu er vi startet i 8. og nu er det vores matematik lære der er væk længe (hvad det er aner ingen) og vi skifter vikar mindst vær 3. dag
jul 2011
Følger: 103 Følgere: 108 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 2.965
Jeg er så sær at jeg ikke kan få en diagnose.
Jeg hader skolen jeg går på.
Jeg er 'snottet' året rundt - allergi længe leve.
Og 14 tusinde andre ting..
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 245
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.499
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
Så spreder en maaaaasse love og karma, til alle jer der kæmper !
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 244
Nå det så er nævnt, så er der en ting eller to der pisser mig sindssygt meget af for tiden 1: Ungdomskort! I F*CKING HATE YOU! 2. Dullen der tygger drøv på sit tyggegummi bag kassen i Netto. Og ikke smiler eller siger hej, når man selv siger hej. Jeg er kunde, FFS, jeg forventer et hej eller i det mindste bare et smil. Du, Dulle, er Nettos ansigt ud af til, så SMIL dog, så kunderne får en god oplevelse i Netto, når nu tingene står hulter til bulter i butikken og der ikke er styr på en skid, for crying out loud!!
Til TS: Det lader da til, at din matematiklærer er utroligt uforstående overfor dig. Snak med ham ellers så, som det allerede er nævnt, tage kontakt til folk højere oppe i systemet.
Jeg har selv stået i samme sted som dig. Jeg havde en kvindelig matematiklærer der hed Bodil. Hun var så sur og irritabel en person. Jeg ønsker engang i 5.klasse hvor vi skulle arbejde i grupper på fem-seks stykker og vi skulle lave nogle regnestykker. Jeg havde ikke lige helt forstået det, så kommer hun hen til gruppen og stiller nogle spørgsmål, som jeg ikke lige kunne svare på og jeg sagde også til hende, at jeg ikke helt forstod det. Hvor til hun så svare:"Det kan ikke passe at der i denne gruppe er én ud af seks som ikke fatter opgaverne". Hun sagde det i mest nedladende tonefald jeg nogensinde har hørt indtil i dag. Jeg blev så ked af det, at jeg gik hjem efter timen. Heldigvis fik vi en ny matematiklærer i 6.kl. Han var nu okay, men ikke den bedste. Men helt ærligt, at snakke sådan til BARN, er jo sygeligt, at man ikke har forståelse for at ikke alle er lige hurtige til at opfange eller forstå hvordan nogle opgaver skal løses. Jeg er bare glad for, at jeg aldrig skal se hende igen.
Nå ja! Det blev så et af de længere indlæg xD
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 352 Svar: 1.924
jul 2013
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 440
kom ud med dit lort!