Dyrlæge studie i velfærden blandt voksne heste og ponyer i Danmark? {{forumTopicSubject}}
Kære hesteinteresseret
Som en del af mit speciale (sidste opgave) på dyrlægestudiet, sender jeg det nedenstående online spørgeskema.
Det henvender sig til heste- og ponyejere, af heste og ponyer på 15 år (pr. 1. januar 2013), og opefter.
Spørgeskemaet tager maksimalt 5 minutter at udfylde. Udover spørgeskemaet vil der være mulighed for at tilmelde sin hest/pony, til en gratis helbredsundersøgelse, hvis hesten/ponyen udvælges, som foretages der hvor hesten/ponyen står opstaldet. Derudover kan der også være mulighed, for at hesten/ponyen bliver udvalgt, til en videre undersøgelse, med en enkel blodprøve. Det udføres af en erfaren dyrlæge og er ikke skadeligt for hesten. Alle undersøgelser er selvfølgelig gratis.
Jeg håber du/i vil dele linket til spørgeskemaundersøgelsen, med så mange hesteinteresserede som muligt.
Svar ønskes senest d. 18 september 2013
Mange tak for din deltagelse
Hilsen dyrlægestuderende Sabine Nielsen
https://docs.google.com/forms/d/11bd_GasWwXSqde8OPJTuEqKx3IFuEcdbiiPzaBupQPI/viewform
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
jul 2008
Følger: 48 Følgere: 48 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 46
maj 2006
Følger: 38 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 98 Svar: 1.123
Tror vi...
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
Jeg kender en del med heste over 15, så jeg kan da også lige dele den på Facebook for dig hvis det er (:
I punktet med ormekuren har jeg forresten bare svaret 1 gang årligt, men ville egentlig gerne have svaret efter behov, da de bliver tjekket for orm et par gange om året og kun får om nødvendigt, i hh til lovgivningen, så vidt jeg er orienteret (:
mar 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Vi havde regnet med omkring 100, men har fået næsten 1.000.
Virkelig flot og super godt gået.
Nu skal svarene sorteres og en stikprøve skal udvælges til videre undersøgelse.
Mange tak
Dyrlæge studie i velfærden blandt voksne heste og ponyer i Danmark?