Blogger
16. sep 2007 Følger: 226 Følgere: 2144 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 198 Svar: 2.471
Drømmehesten er bare fundet <3 Drømmehesten er bare fundet <3
Jamen altså Missya det er bare min drømme hest over dem alle!
Vi var nede på stranden idag og der ok langt der ned og vi er nød til at ride lidt på en lidt større vej, så jeg red på Misse og hendes ejer på Rebella (mor til Missya). Om hesten som kun er 3 år vrikker med et øre? nej hun går rundt og nyder naturen og turen og hovedet køre rundt til begge sider for at holde øje med alt ting!
Hun synes dog lige at der var en sten der var farlig og de der bus stoppe steder er lidt farlige, men pyt skidt med det, vi rider bare lidt hurtigere forbi så vi kan komme op til mooooar
Nede på stranden skulle hun lige overtales til at komme ned i vandet, men da vi så kom der ned var livet bare som en fest som det er hver dag for Missya! Men nøøøj hun synes det var hyggeligt! Ja og det synes jeg da også!
Det var så lige den først strand tur i år og Missyas første strand tur nogen sinde!
I starten troede jeg endelig aldrig at jeg ville komme til at passe Missya, da jeg så for første gang har hun bare været min drømme hest lige fra starten, haha det var kærlighed ved første blik
Eeej jeg er så taknemlig at jeg må passe og hjælpe med til at ride og hygge med hende!
Og så tænker jeg bare det måtte da være svært og dele sådan en fantastisk hest nogen gange haha.
Det snakkede ejeren og jeg også om idag.
Nøøj hvor følger jeg mig heldig når jeg er sammen med Missya!
Andre der har det på den måde?
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 222
Drømmehesten er bare fundet <3