Tror i på skæbnen? {{forumTopicSubject}}
Har i oplevet noget, hvor det næsten virker for godt til at være sandt, eller som man siger det er skæbnen?:-)
Jeg vil sige at jeg tror på det grundet denne hændelse:
Jeg ledte efter min gamle pony, og var så desperat at jeg kørte fra rideskole til rideskole ved Djursland og spurgte efter hende, og mens jeg er på vej mod en rideskole, så kigger jeg tilfældigvis ud på en mark og bum. Der står hun! Altså. Hvad er chancen! At køre rundt på landet og så faktisk finde hende! Hvad hvis hun ikke lige havde været ude den dag, eller stået på marken bagved deres gård?:-)
Så ja, jeg købte hende
Og det eneste faktisk med at mine forældre købte en gård, nu vi havde to heste. Det havde de nok ikke gjort hvis det bare var den ene hest
Men ja, kan ikke lade være med at tænke, at det da er skæbnen jeg lige skulle finde hende igen. !
jan 2012
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 103
Men heldigt for dig!
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
nov 2010
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 181 Svar: 1.135
Åh måske.. mit hesteliv har bare været lort.. midstet 3 højt elskede parter på et år fx .. + mit privatliv har aldrig været så indviklet, som det har i år..
Jeg har nu gået hesteløs i et par måneder, og har virkelig været ved at give op.. intet har funket, alle heste optagede osv osv.. der var INTET!
Men så skriver en af mine gamle veninder, som jeg endelig ikke har kontakt til mere, at hun vidste at jeg var hesteløs og om jeg evt gad låne hendes pony til jeg blev 16? Svæger jeg aldrig har været så lykkelig.. og da jeg prøvede ham var han bare DRØMME hesten! Jeg takkede ja, og alt faldt på plads.. det perfekte opstaldnings sted, til den perfekte pony! Skrev under i fredags, og får ham hjem om to uger! Det er simpelthen et mirakel!! Dog er mit privat liv ikke lige det bedste, men det her hjælper VIRKELIG!
Åh. har aldrig klinget så godt med en hest før.. glæder mig som et lille barn!
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Har prøvet et par få gange at hav%e drømt noget, som et års tid efter er sket.
F.eks. er jeg 110 % sikker på at det var det helt rigtige for mig at tage på landbrugsskole, og at det var forudbestemt for mig.
Sad en dag på værelset og lavede lektier, med headphones på og høre one republik stop and stare imens min roomie stod og lagde tøj på plads i hendes skab, og så fik jeg sådan en fornemmelse, lidt lige som deja vu, og så alligevel ikke, for straks kom jeg i tanke om at det var noget jeg havde drømt laaaaang tid for inden
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
Åh hvor heldigt, forstår godt du glæder dig !:-)
nov 2010
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 181 Svar: 1.135
Hun skrev så på vejen hjem :I
jul 2005
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
jul 2005
Ja lige præcis! Vildt som ens liv lige kan tage en drejning
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Jeg tror at der er en vej som er forud bestemt for en, og man følger den mere eller mindre simpelt: Man skal følge sit hjerte!
Det gjorde jeg f.eks. da jeg tog på landbrugsskole, selvom min mor prøvede at tale mig lidt fra det.
Men man kan gå en anden vej end den der bestemt en, så jeg tror ikke at skæbnen er 100 % fast lagt.
Hvis jeg havde valgt noget andet end landbrugsskolen, så ved jeg ikke hvor jeg var havnet, men jeg havde i hvert fald ikke fulgt mit hjerte.
Men så var der en anden vej det var meningen jeg skulle gå.
Jeg tror på at når en dør lukkes, så åbnes en ny, og omvendt, når en dør åbnes, lukkes en anden
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Næ, livet former sig efter de valg man tager :o).
Det er ikke skæbnen at jeg har mødt de mennesker jeg har, eller at jeg har fået fat i Fleur, det er valg jeg har taget der har gjort det.
Var jeg ikke sammen med min kæreste, var jeg aldrig flyttet til Odense, så havde jeg aldrig fundet en part i Odense, for så at opsige den og finde en anden der blev fjernet fra stedet også blev jeg tilbudt Fleur der ikke kunne rides.
Tror i på skæbnen?