677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad udstyr rider du med? (Kedsomheds emne :D) Hvad udstyr rider du med? (Kedsomheds emne :D)

Ja smiley Hvad rideudstyr rier du med? smiley

Jeg rider feks med

Sonny:

-Dressur: MørkeBrun Kentaur Trense, MørkeBrun Kieffer lech ll Sadel og et todelt Anatomisk trensebid

-Spring: Sort House trense, Hubertus flatseat special og gummistang pelham

Amadeus:

-Dressur: Sort Kieffer Madonna Trense, MørkeBrun ieffer Lech ll Sadel og et todelt Herman Sprenger Turnado trensebid

-Spring Sort Saso Trense, Sort Hubertus Flatseat special sadel Og et tredelt Anatomisk Pessoabid

Hvad har i?? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad udstyr rider du med? (Kedsomheds emne :D)
  • #1   25. aug 2013 Barefoot Cheyenne Drytex sadel og min kapsun smiley Både dressur og spring smiley

• #2   25. aug 2013 På Isabella ride jeg med en sort Riders Company trense, med en gammel brugt sort lortesadel smiley og et lækkert lilla underlag jeg ikke ved hvor kommer fra ;D

• #4   25. aug 2013 på daydream ridder jeg med, i dressur: Caprillie 17" dressur sadel, riders Company trense med sd pandebånd. underlag (forskelliige) ægte lammepad, og catago forbens spring gamcher og alm. dressur gamacher på bagben.

i spring/terræn/tur/jagt ridder jeg med: en sort springsadel (kan ikke huske mærke) alm. krydstrense, med hjemmelavet pandebånd, underlag (forskellige) ægte lammepad, og spring gamacher både på for og bagben. fortøj med aftagelig martingal (fortøj kun på tur og terræn, jagt er martingalen også på)

• #5   25. aug 2013 en cordeo smiley

- på tur bidløst hovedtøj og bomløssadel smiley

• #6   25. aug 2013 en cordeo smiley

- på tur bidløst hovedtøj og bomløssadel smiley

• #7   25. aug 2013 Barefoot physio underlag
    Christ lammeskindssadel
    Og så skifter det mellem rebgrime eller hackamore-kapsun. Normalt rebgrime, men prøver pt noget nyt, så har på det sidste brugt min hackamore-kapsun. Skal også prøve alm. grime og kapsun. Egentlig var det meningen, jeg skulle ride fast i min bosal.

Og så engang imellem til pynt: bandager.
    Engang red jeg fast med Catago neopren klokker eller Woof Wear klokker ((link fjernet) men de gik i stykker og måtte sige hej til skraldespanden smiley og Catago performance gamacher, men så satte jeg gamacherne på hylden og senere også klokkerne af gode grunde smiley

• #8   25. aug 2013 Med sadel også hoved:D Ej hoved tøjet er en størelse mellem pony og cob, og mærket er Cheval. Sadel er en kunstlæder sadel. Jeg rider med et tyndt to-delt bid:)

• #9   25. aug 2013 Beauty :
    På tur er det uden sadel og med hackemore
    Dressur/springe er det en kieffer aachen kombisadel, og en flot trense med muffebid.
    Ian:
    Han har en håndsyet showtrense med tilhørende stangbid (show)
    Sadlen er Isabell Werth, og en kandartrense med 1 bid (muffe) smiley (så det er et flot bredt næsebånd)

• #10   25. aug 2013 Spetter: køresele, lange liner og sulky
    Fleur: sadel, trense, glide tøjle og gamacher

• #11   25. aug 2013 Annabell: Kentaur dressur sadel, grønt underlag, Hannoveransk næsebånd på min horseline trense.

Isette: Combi sadel, RBH underlag, Hannoveransk næsebånd.

Kommentér på:
Hvad udstyr rider du med? (Kedsomheds emne :D)

Annonce