{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Argh! Så træt af det hele! {{forumTopicSubject}}

Altså, må lige ud med noget brok her.

Sagen er, at jeg søger en rytter til min unghest da jeg slet ingen kemi har med ponyen = ingen af os får en særlig god ridetur..

Jeg syntes VIRKELIG det er svært at finde en som kan komme minimum 3 gange i ugen? Altså, parten er gratis og er inkl. undervisning af mig - Tager normalt 100 kr pr. lektion - så meget det lyster. Man har næsten parten som sin egen, bortset fra de 1-2 dage om ugen hvor den anden part kommer og rider den også.

Han er ryttervandt i skridt og trav, og har stævnepotientale - Men alligevel er der ingen der melder sig?!

Uff altså!

Udover det, døjer jeg helt ekstremt med ryg problemer. Så sent som i morges vågnede jeg pga. helt ekstreme ryg smerter. Så er bare skide træt i dag. Jeg må ikke ride indtil tirsdag hvor jeg skal til lægen, så hun kan bedømme mig. Om jeg så skal sendes videre til røngten, ved jeg ikke.

Og ja, UDOVER det, er der en eller anden k*lling i den by jeg bor i, som render og spreder rygter om mig. Om at mine heste aldrig kommer ud, at jeg skylder 40000 kr(Wtf?!) væk i udstyr. Jeg har snakket med en HEL del fra byen af som slet ikke forstår hvordan rygterne er kommet igang. For jeg går meget op i hestevelfærd, mine heste står gerne ude fra 07-21 eller mere - Vis det er godt vejr, står de udenfor om natten også.. De har fri adgang til vand & hø på folden, og folden er meget stor ift. der kun står 4 heste på. Så hvad fanden har folk så ondt i røven over?

Det har gjort jeg har mistet kunder - Og venner.

Og ja, nu hvor jeg endelig er begyndt i skole igen, hvilket i forvejen stresser mig helt sindssygt, skal jeg tænke over det med min ryg, og hvad andre folk tænker om mig.

Argh! Måtte da seriøst lige ud med det!

Andre med en dårlig dag, uge, måned, år eller lign? For det kan da simpelthen ikke passe det her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh! Så træt af det hele!
  • #2   25. aug 2013 Har virkelig haft en lorte weekend. Min kæreste igennem et år slog op med mig igår. Problemet er bare at vi stadig kan lide hinanden, men det bare ikke går, da han er på efterskole. Har aldrig grædt så meget før.

• #3   25. aug 2013 Hannah:
    Bare virkelig, virkelig træls for får også sådan en dårlig samvittighed over at min unghest bare står og står når min parts pige ikke er her smiley

Stinne:
    Trælst! Et helt år med føleser, er lang tid. Håber du får det bedre - Hvem ved, måske finder i sammen igen når han er færdig på efterskolen?

• #5   25. aug 2013 Lulu - det håber jeg virkelig også smiley

• #6   25. aug 2013 Sandie:
    Orv, træls, 6 måneder er lang tid at gå med sådan noget!

Stinne: Lad os håbe det bedste! smiley

• #8   25. aug 2013 Nu er det ikke for at virke meget ond, men jeg ville ikke tage en part, hvor der kræves undervisning af en der er yngre end mig.. jeg føler ikke personen har ligeså meget erfaring og (ja undskyld) tager det seriøst. Specielt fordi jeg går så meget op i det. Jeg ville da helt klart slæbe mine egne undervisere med.

Desuden er jeg også typen der hader at dele part, specielt når det er en ung hest. Personerne der rider den, har sikkert hver deres måde at ride på, selvom det er den samme underviser.. og den stakkels unghest der bliver forvirret!
    Du er nød til at kigge på hvordan andre folk ser på det også jo.

Forstår ikke hvorfor du ikke sælger den når du ingen kemi har med den?

Men øv hvor er det træls for dig med din ryg :(. God bedring, og håber da du finder en part. Og skråt op med de tosser der spreder rygter, må de drukne i dem, se udenom det selvom det er svært, du har jo dit på det rene smiley

• #9   25. aug 2013 Babydoll:

Nej, der er vi jo så heldigvis forskellige smiley
    Jeg underviser mest i rytter coaching. Har kunne næsten alle øvelser op til LA6. Men pga. styrt og problemer med ryggen, holdt jeg mig til islændere da jeg ikke kunne holde til de store gangarter. I dag er det så blevet bedre, men lige nu går det tilbage igen.

Falcon er også tilsalg selvfølgelig.

• #10   25. aug 2013 Sandie: Kan kun anbefale dig at gå til psykolog eller lægesamtaler, det hjælper enormt meget smiley

• #11   25. aug 2013 Babydoll:
    Igen, jeg er ikke til alders diskrimation, da jeg selv ofte bliver forvekslet med en på 25-30 år. Af mange. Det kan være træls til tider, da der faktisk er opstået nogle læge fejl, men ikke alvorlige, heldigvis. smiley

Jeg ser også mange piger på 13-16 år der underviser bedre end en på 30, så det er jo igen så forskelligt smiley

• #13   26. aug 2013 Tak Anja! smiley

Og ja, lidt utroligt der ikke er flere købere, han er vurderet til 15-16000 kr.. Så han står lavt.. Og jeg bruger ham jo ikke! smiley

• #15   26. aug 2013 Det er lige det smiley Send Chance over til mig, så kan han gå og hygge sig her og så kan du købe Falcon smiley

• #17   26. aug 2013 Lulu & Flæskedyrene! :
    Så har du set de unge være gode. Jeg har ikke mødt en, der ikke er højrøvet og tror de kan det hele, men når det kommer til stykket kan de ikke hamle op..
    -men måske har jeg bare mødt de forkerte 'unge undervisere'. smiley

Anja A! Hende med damp hesten! :
    Så vidt forskellige. Nu runder jeg de tyve om lidt, og personligt, så ville >jeg< ikke få noget ud af sådan en undervisning. Kan ikke forestille mig hun kan sige noget jeg ikke allerede ved, eller kunne hjælpe mig videre med.
    Men derfor er det da dejligt for dig, at du får noget ud af det jo smiley

-og selvfølgelig ved jeg da, at når man har en part, følger ejer med.. Men at være ejer, og to ryttere til en ung hest, synes >jeg< bare ikke er smart. Smag og behag.
    Synes personligt selv, at rytter og unghest får mest ud af det hvis det er én som uddanner (rider) den, så kan man så få undervisning og hjælp fra jorden af. Det gør hesten stærkere og ikke så forvirret.

Kommentér på:
Argh! Så træt af det hele!

Annonce