De der piger der bare kan det med drenge... {{forumTopicSubject}}
Ja, hej igen, igen..:)
Altså her på min efterskole (som nogen nok ved jeg hader efter alle de tråde om den..) går der nogen af de der populære piger som det virker som om alle kender og elsker og de er super gode til det med drenge og drengene sværmer bare om dem og de har altid noget at sige, kan slippe afsted med nærmest alt og allerede nu efter 4 dage opføre de sig som om at de har været her og kendt alle (specielt drengene) hele livet.. i ved, den smukke, fjollede, populære, ´billige´(undskyld hvis jeg fornærmer nogen) pige der bare ved hun er midt punkt i alt.. kender i hende? og bliver hun ved med at være så skide spændene og elsket? ja jalousi er en grim ting med jeg kan sku ikke rigtig gøre for det desværre, det virker bare så unfair at hun har det hele. F.eks små ting som idag i timen kunne hun bare tage en fyr hun egentlig ikke har snakket med´s kasket (hvorfor hugger de smukke altid kasketer) og de begynder at pjatte og grine og det samme gør de andre drenge, hvis jeg tog en eller andens kasket ville han blive sådan mærkelig og sige ´giv mig den lige?` eller sådan noget og bagefter ville de andre drenge hviske om hvem jeg da lige troede jeg var og sådan, her er det bare jo smukkere (eller egentlig mere sexet, lækker) en tøs er jo mere er hun elsket og accepteret.. ja, kender i ´mine shorts er så korte at jeg lige så godt kunne tage dem af´ tøserne? ..håb? nogen?
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Og så kan jeg nok identificere mig med den slags pige, for jeg må også alt ved de fleste, men der er grænser.
Men sexet og lækker, det er jeg ikke, min personlighed er bare elsket af mange.
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
jeg var den pige du omtaler.. jeg har altid og kan stadig sno mænd om min lille finger.. (er 25 i dag) det er faktisk ikke videre sjovt at være hende.. man ved aldrig, hvorfor det andet køn vil snakke med en.. og man blir tit taget på sit ydre og ikke det indre.. =/ men det vendte dog hurtigt i den alder, da fyrene fandt ud af at jeg ikke var nem og jeg faktisk sagde min mening.. så var mit ydre ikke så spændende igen, da jeg ikke bare tog de små shorts på, for at få opmærksomheden, men faktisk fordi det var varmt..
der er desværre mange smukke piger i dag, der ikke helt ved hvad "det billige" look medføre.. jeg vil rigtig gerne stå frem og sige at det "billige look" resulterede i for mig, at min daværende helt nye kæreste forgreb sig på mig.. selvom jeg ikke var klar/havde lyst.. alt har en skyggeside.. og tro mig pigerne som ser godt ud tænker TIT.. SÅ LAD MIG DOG VÆRE!!!! men endnu værre er at de ofte føler sig ensomme..
jeg træk mig fra de populærer hurtigt og gik over til de "loyale" og taler stadig med 3 af dem i dag.. og vi var en klikke på 6.. så det er ret gode odds.. fuck drenge.. de er bare til besvær.. og fuck sminkedukkerne.. de er bare smukke æggeskaller. find guldæggene på skolen..
feb 2012
Følger: 85 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 13 Svar: 319
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Og så er det efterhånden bredt kendt, at en pige/kvinde med selvtillid og højt selvværd, er mere attraktivt end en pige uden. Så hvis de piger har (eller lader som om de har) selvtillid og selvværd, så vil de automatisk være mere tiltrækkende. Hvis man blander det med, at de er pæne og ellers attraktive, er det jo næsten umuligt for drengene, at afvise dem
Men lad være med at være jaloux eller dømme dem. Du ved ikke hvilke problemer de bøvler med - og tro mig, de har præcis de samme problemer som andre har. Bare fordi man er smuk og er populær, betyder det ikke, at man er glad for sig selv eller sit liv. Nogle lader bare som om.
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Jeg er selv rigtig glad for en hel masse makeup, meget kort og nedringet tøj og jeg er så afgjort ikke billig Men opmærksomhed, ja, den får jeg ofte en del af. Både positiv og negativ.
Prøv måske at lære dem at kende og er de ikke til at holde ud, så fuck dem og find nogle andre venner, som du klikker med.
Det er meget muligt at jeg ser "billig" og arrogant ud, men det er meget langt fra sandheden og jeg vil personligt meget gerne have at folk har gjort en indsats for at lære mig at kende, før de vælger at sætte et label som værende billig, dum og snobbet på mig. Og de mennesker der gør det uden at sige et ord til mig, ja dem gider jeg slet, slet ikke bruge min tid på. Måske de piger har det på samme måde? At de får et dårligt vibe fra dig, fordi du allerede har en mening om hvordan de er?
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Men ofte handler det også om udstråling - og ikke kun hvordan de ser ud.
Jeg vil overhovedet ikke beskrive mig selv som den type pige du beskriver der, men jeg ville nu sagtens kunne tage en kasket fra en fyr, uden at der vil være noget galt i det. Her tror jeg det handler mere om min udstråling, end mit udseende. For havde det handlet om mit udseende, så var han nok blevet sur x)
Jeg vil gerne sige at det går over, men jeg tror aldrig det går helt over. I min alder, og i min omgangskreds af mennesker har jeg bare fundet ud af, at det faktisk sjældent er pigerne der gør noget ''forkert'', men derimod de fyre, som ikke tænker på andet end hvordan pigen ser ud.
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
jul 2012
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.111
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Og nej det er ikke altid sjovt at være den person, som fyrene går efter, for ofte er det helt andre ting de tænker på end blot et venskab, hvilket gør at min første gang var med tvang desværre..
Men ja de findes alle steder, men er bestemt ikke sikkert de har det godt, jeg havde ingen selvtillid overhovedet og har heller ikke idag, men har til gengæld altid været god til at sige min mening, liiige indtil det kom til under dynen, der blev jeg ofte tvunget til ting jeg ikke ville fordi jeg ikke havde selvtillid nok til at sige fra..
Så bar fordi man ligner en der kan og vil alt, kan det sagtens være en facade på et hårdt liv omme bagved, sådan var det for mig..
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 679
Og der for er jeg nu kærester med den sødeste fyr jeg har mødt, og får bogstaveligt talt hade beskekeder fra piger der også ville have ham. Så ja, det ikke altid degnene kan lide det.
aug 2013
Men sådan tror jeg desværre det er færreste drenge der er..
Hvad gør man når man er ensom og alene på en efterskole? Jeg føler ikke jeg har nogen her, jeg snakker med okay mange men det er ALDRIG mig de kalder på eller kommer over til, jeg bliver fravalgt..
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Jeg kender det fra mig selv, at hvis der er folk omkring mig, så vil jeg da helst smile, grine, lave sjov og leve op til folks forventning om hvordan jeg er - i stedet for at være i dårligt humør og bidrage til dårlig stemning. Det er oftest kun overfor folk jeg kender gennem et par år at jeg kan være sur og tvær i deres selskab og stå ved det. Oftest vil man vel bare ikke skuffe sit publikum?
Hvis man er ensom og alene, så må man hanke op i sig selv og kaste sig ud i det. Der er ingen der kommer og tager én i hånden, for at hjælpe en til at være social. Man får nok tilbud om at være med her og der, men man må selv tage skridtet og sige "JA! Jeg vil faktisk mægtig gerne være med!". Hvis folk får et indtryk af, at man godt vil dem, så vil de oftest også én
dec 2009
Følger: 54 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 342
Ligesåvel vil jeg heller ikke vælge før de kender mig. for taget ud fra udseendet er det ikke sikkert man passer sammen. Og når man bor sammen, og de daglige gøremål skal overståes så er et match indeni med væremåde, holdninger og standpunkter noget mere værd og man kommer til at holde af personligheden fremfor udseendet..
så forstår ikke de drenge der bare går i fælden. De ved jo ikke hvilken evt so, eller solstråle de skal holde ud. Det er jo som at spille lotto...
taler af erfaring - men ja det er hårdt. men der er så mange andre værdier i livet end at bruge det på at få opmærksomhed, som er lige til at brække sig over.
Jeg har den erfaring at tit er det fordi nogle personer har brug for opmærksomhed for at føle sig selvsikker, og at de rent faktisk har dårlig selvværd hvis ikke de får denne opmærksomhed.
- jeg synes opmærksomhed er til at brække sig over på den måde. - så er man ikke sig selv.
- med det mener jeg at tit så midt i klassen så er de opmærksomhedskrævende piger en helt anden end hvis man sidder med en af dem helt alene og venter på bussen. Så snart man er sammen med "de seje" og resten af klassen igen, så ændrer hun karakter.
jeg generaliserer ikke! - det er mine erfaringer.!
mar 2008
Jeg var i folkeskolen (inden jeg startede på uddannelse og blev den fyrene flokkes om) lige som dig, tilbagetrukket, snakkede med folk men det var ikke mig de ville og valgte osv..
Da jeg startede på uddannelse tog jeg fat i mig selv og ja jeg blev sku nok den rapkæftede men stadig dygtige i skole.. jeg snakkede med alle, sagde min mening, jo mere jeg viste at jeg altså var til stede jamen jo mere så folk mig og jo mere blev jeg den folk var rundt om og snakkede med..
så ud og vis hvem du er, og at du altså er til stede i stedet for at gemme dig, vær med når de pjatter, vær med hvis der er ting og sager, det er okay at spørger om du må være med
aug 2013
mar 2008
Tja jeg begyndte bar at lade vær med at holde kæft, hvis der var noget jeg mente jeg skulle have sagt sagde jeg det, ville jeg være med til noget spurgte jeg om jeg måtte..
Så det er bar at sige nu er det nu og så mene det..
at du ikke mener du ikke har noget at sige og intet sjovt er bestemt ikke sikkert andre ikke synes jo..
Så det er bar med at tage sig sammen
aug 2013
mar 2008
aug 2013
mar 2008
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Sig din mening og prøv så vidt muligt at stå ved dig selv!
maj 2011
Følger: 94 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
Jeg er selv socialt akavet, har depression og den slags problemer, og ville da selvfølgelig ønske, at jeg bare kunne det der.
Nå, men hende her pigen fik så en diskusprolaps, der gjorde, at hun ikke kan dyrke alt det sport, hun gerne vil. Hun fik en ENORM depression og det begyndte at gå rigtig dårligt i gymnasiet (fagligt), hvilket var så synd, fordi hun virkelig er en ambitiøs og dygtig pige.
Synes, det er så ærgerligt at dømme folk for deres udseende og umiddelbare indtryk.
apr 2010
Følger: 93 Følgere: 90 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 780
apr 2010
aug 2013
apr 2010
Men har du prøvet at snakke med drengene, eller føler du bare at de ikke gider dig?
aug 2013
Ja det virker bare ikke så godt. Det har sikkert også meget at gøre med selvværd og selvtillid, alle ved at en pige der tror på sig selv er mere tiltrækkende;)
dec 2011
Følger: 96 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 1.094
De der piger der bare kan det med drenge...