{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Hjælp til annonce {{forumTopicSubject}}

Heeeej med jer, der endnu ikke er gået i seng!

Jeg har lige lavet en partsannonce på min pony, men jeg er simpelthen så meget i tvivl. Jeg føler jeg har glemt alt muligt, men jeg kan ikke lige finde ud af, hvad det er.... Hvor er det bare svært, at lave en god annonce!

Så nu vil jeg lige høre jer ad, er der noget, som lige slår jer, at jeg mangler? Jeg vil jo helst ikke mangle vigtige informationer! smiley
http://www.hestegalleri.dk/marked/Part/933115-dejlig-islaender-soeger-part?status=1

(Det er altså ikke for at reklamere for min annonce..... Hvis det kommer til at se sådan ud, at sletter jeg selvfølgelig emnet..... smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til annonce
  • #1   11. aug 2013 Ville få med om hvad hun kan fra ryggen. Altså lidt mere præcist, kan hun trave og galoppere?

Og så hvor helt nøjagtig det er i Vojens. smiley

Men ellers synes jeg det lyder som en meget seriøs, og fornuftig annonce smiley

• #2   11. aug 2013 -Og hvor er hun smuk! smiley

• #3   11. aug 2013 Gik lige ind på den, og det er slet ikke for at lyde hårdt eller noget, men orkede slet ikke at gå i gang med at læse det! smiley

Jeg ville nok stille alle informationer om hesten, krav til parten mv op lidt mere punktlig smiley
    Det er er så træls at sidde og læse en "roman" igennem, som egentligt lyder rigtig godt, men i tredje sidste linje står der at hesten er for langt væk, part skal være ældre end man er, hesten må forresten ikke bruges til lige det man søgte..
    Håber du forstår hvad jeg mener smiley
    Køn hest!

• #4   11. aug 2013 Den sorte pinto - Det har du ret i, det mangler jo faktisk! smiley
    Mange tak, jeg synes selv at det er vigtigt, at annoncen har de nødvendige oplysninger med og virker seriøs, for når jeg selv ser en annonce, så er jeg ikke interesseret, hvis den ikke virker seriøs, og hvis man skal spørge, for at få alle basale oplysninger at vide. smiley
    Tak for det, jeg synes også selv, at hun er rigtig fin, hæhæ! smiley

• #5   11. aug 2013 Hønsemusen - Jamen jeg havde også selv overvejet at sætte det op i punktform, men så kom jeg til at tænke på, at jeg ikke har nogle krav. Jeg er af den mening, at alle kan lære.... Både hesten, men også rytter. Men du har ret, jeg tror lige, at jeg vil sætte de hurtige oplysninger øverst! smiley

• #6   11. aug 2013 jeg tænkte straks på det første billede.. man kan ikke se den søde pony ordentlig, det tror jeg, at jeg ville skifte ud med en, hvor man ser hvor sød den ser ud:-)

• #7   11. aug 2013 Det retter jeg lige! smiley Tak for svar! :

Kommentér på:
Hjælp til annonce

Annonce