{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Fundet min drømme hest! {{forumTopicSubject}}

Uha jeg sidder her over i USA og var igår oppe igen og ride på den mest fantastiske hest, virkelig godt reddet!
Og temperamenet ja det var bare SÅ fantastisk! Dog speceilt! Som ejeren siger jamen hun kan ikke lide alle og snart kan hun jo bedre lide dig end mig, så må du pakke hende ned i kufferten smiley

Det er lige sådan en hest jeg vil ha' når jeg skal ud og kigge på hest! Har faktisk aldrig følt sådan en følelse før rigtig, slet ikke efter at Avanti.

Har i mødt jeres drømmehest? eller har i en drømmehest i tankerne som ikke er jeres egen (for missya, shaman & skalle er jo mine drømmeheste) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet min drømme hest!
  • #3   9. aug 2013 Tager du hende med hjem? smiley

• #4   9. aug 2013 den ser meget sød ud:-) ja, jeg mødte min drømmehest for 2 år siden, men jeg måtte ikke få hest, jeg var så ked af det, men idag ejer jeg min dejlige drømmehest:-) hun er bare den dejligste smiley skal du have hende??

• #5   9. aug 2013 Lille Unner er jo selvfølgelig drømmen Jeg Ikke vidste jeg havde:-), men ellers har jeg en hoppe Jeg mødte for omkring 10 år siden, en dejlig knap tilredet palomino hoppe, hun havde så skønt temperament på trods af Hun kun var fire, hun stod opstaldet i en stald jeg arbejdede i og ejer var syg så jeg red hende og passede hende, jeg stoppede dog med at arbejde i stalden og jeg ved hun fik et par føl efterfølgende bla. Golden gurantee der fungerer som avlshingst i dag, men ejer døde så ved ikke hvor hun er henne af i verden:-(

• #6   9. aug 2013 Tja, da jeg fik hende, var hun ikke min drømmehest. Men vi har tilpasset os hinanden i løbet af de sidste 6 år, og nu ønsker jeg hende ikke anderledes, så hun er blevet til min drømmehest. smiley

• #7   9. aug 2013 årrh hvor skønt! smiley

Og til dit spørgsmål.. Ja jeg HAR min drømmehest. Alfred blev nemlig hverken valgt på udseende eller noget.. for han var det jeg kunne få eller ingenting dengang. Siden da har hesten overrasket mig mere og mere for hver dag på grund af hans fantastiske sind! og temperament! smiley

(link fjernet)

• #8   9. aug 2013 Til alle nej, har ikke råd til få opstaldet hest endnu først når jeg er 18 (måske) og så er hun slet ikke til salg smiley Det er fordi min morsters venindes mor har denne hest som jeg så er så heldig at få lov til at ride på smiley Skal også ride på hende imorgen hvor jeg igen får undervisning af hende smiley

Nu spurgte jeg endelig ikke om jeres egne smiley hehe smiley

Men NØJ hvor ville jeg gerne have hende med hjem!!! smiley

Idag var jeg blandt andet oppe og springe på en anden gård pga nogen af vores nye venner her over doneret en springtime til mig smiley

Jeg blev også tilbudt et sommer job næste år med at træne heste op smiley

profilbillede
  • #9   9. aug 2013 Om du vil det eller ej.. men jo det har du faktisk spugt om? smiley

:"Har i mødt jeres drømmehest? ELLER har i en drømmehest i tankerne SOM ikke er jeres egen.

Du stiller 2 spørgsmål i samme sætning.
    Vi andre bekræftede bare dit første spørgsmål smiley

• #10   9. aug 2013 Det lyder helt lyserødt :D. Ser ogs ud til at være en dejlig hyp :).

Jep, jeg har to. Den ene er min og den anden er rideskolehest, som jeg drømmer om at købe fri. At det nok aldrig vil ske er så en anden ting :b

• #11   9. aug 2013 De to jeg har er mine drømmeheste. Min islænder har jeg selv avlet og jeg er så heldig at hun umiddelbart indeholder alle de kvaliteter jeg håbede på. Min dv hjalp jeg tidligere ejer med at genoptræne efter en skade og red ham er par år efter. Hun tilbød mig at købe ham da hun skulle sælge, men det var ikke muligt for mig at købe ham dengang. Jeg glemte ham aldrig og han stod mig meget nær. Pludselig en dag 10-12 år senere) var der et ubesvaret opkald på min Tlf. Jeg ringede tilbage og det var den forrige ejer. Hun havde købt hesten tilbage af årsager jeg ikke behøver uddybe her, men hun ønskede ikke at beholde ham. Blot sikre ham en god tilværelse resten af sin tid. Hvis jeg ville have ham var han min og hun ville komme og aflevere ham. En køretur på 380 km. Det tog mig ikke lang tid at sige ja tak og finde en ledig boks så min basse kunne komme i min varetægt igen.

• #12   9. aug 2013 Sikke en sød hest!
    Ja, det har jeg smiley
    Hun var min part i 2 år, men så kunne jeg ikke længere holde tanken ud om at hun ikke var min egen, så jeg stoppede parten.
    Det er så surt, når drømmehesten ejes af en anden, som ikke vil sælge smiley

• #13   9. aug 2013 Jeg har min drømmehest smiley Første gang jeg så Flexness blive redet i dressuren var jeg helt fortabt. Selvom han ikke har de største gangarter, var der bare et eller andet ved ham der gjorde, at jeg syntes at han var fantastisk.

Jeg fik så lov til at prøve ham både i spring og dressur, og da hans rytter fik en fibersprængning i maven, fik jeg lov til at ride ham som min egen, under betingelsen af, at hun underviste mig en gang om ugen. For søren han har givet mig mange gode ture og oplevelser. Han er helt speciel. Han gør ALT for sin rytter, så længe jeg er med på den og han har det mest fantastiske sind. Han er min bedste ven! Har haft ham i 3 år, og selvom han aldrig bliver en mega stjerne i dressuren, så er han efter min mening en helt suveræn og unik hest! smiley

• #14   9. aug 2013 Har forelsket mig i en pony, som jeg ikke skal forelske mig i! Jeg var på ridelejr, og skulle ride på denne smukke sorte hoppe. Den var kun lige blevet 4 og var stadig lidt ny under rytter. Første dag var sen værste. Hun hev tøjlerne ud af hænderne på mig, løb hurtigt i trav, skridt og galop, mine fingre var ødelagte, da jeg havde glemt handsker. Jeg var lige ved at bede om en ny hest, for jeg hadede den! Men heldigvis gjorde jeg det ikke. Jeg gav den en chance. Den var jo bare ung. Og det er jeg fandme glad for jeg gjorde. Aldrig har jeg følt sådan, efter Ginger, som har kostet millioner af tårer. Hun var fantastisk. Smuk i dressur, flyvende i spring og perfekt i tærrenet. Alt jeg nogensinde har drømt om.
    Jeg har spurgt om ejeren af hende, vil sælge. Det kunne komme på tale, men de skal lige snakke først. Problemet er bare det, at jeg er mounted games rytter. Og der vil man gerne have en så lille pony som muligt, og den jeg har forelsket mig i, er max 1. Måske en lille hest. Alligevel vil jeg give det et forsøg. Den pony er det bedste! Vi vandt en tredje plads! Mit første military stævne og hense første stævne overhoved! Seje sild. Så nu håber jeg, at de vil sælge, og vi har råd til hest. smiley
    Hun er min drømme hest!

Undskyld hvis det blev lidt langt. smiley

• #15   9. aug 2013 Jeg rider og passer min drømmehest. Jeg regner med jeg køber hende når jeg har fået min børneopsparing om 21årig.

• #16   17. aug 2013 Ja Bento min sorte oldenborg.. Min dejlige sorte klumpe dumpe... Men han er dsv. Elevhest:-(

Kommentér på:
Fundet min drømme hest!

Annonce