Galop over marken - drømmen {{forumTopicSubject}}
Kender i det der med, at man har noget der kripler i maven. En oplevelse man sammen med sin hest vildt godt kunne tænke sig fx. en galop over markerne, hvor man næsten er i drømmeland.
Min har altid været:
En kølig vinterdag, en kold-skinnende-sol. Lys over markerne i eftermiddags-vinter-solen. Skyfri himmel, men stadig er det køligt. Hesten har tæppe på og man selv har varmt tøj på. Og så ellers en stille, rolig og kontrolleret galop over marken, i den tilstand. Alene i verden, det hele føles som drømmeland. Smuk natur. Flot udsigt.
Den har altid lagt hos mig^
Og i går fik jeg den. Den oplevelse!
Amigo og jeg skulle ud og ride for første gang i næsten 1 måned. I ved jo hvorfor..... Sammen med min søster og hendes kæreste. Vi skulle ride en tur hjem sammen (hendes kæreste har aldrig redet, men han ville med så han fik en gammel fjolle på 23 og i ka tro de hyggede sig - han var helt vild med at travexD).
På hjemvejen blev vi enige om at tage stupmarkerne, over kælkebakken.
Det var køligt og eftermiddagssolen stod over os. Det smukke lys lagde sig over markerne. Amigo havde tæppe på, jeg mit varme tøj.
Amigo var ivrig og frisk, men måtte holdes tilbage i skridt. Da vi kommer et godt stykke af marken, sætter fusserne under ham atter i galop på stedet - men denne gang gav jeg efter. Vi galopperede i en rolig og kontroleret galop, og af bakken, vi var redet foran de andre og følte os alene. Det gav et sus i maven - jeg følte jeg var i drømmeland! Amigos bevægelser under mig, han var glad og frisk. Vi standsede på toppen, der var den smukkeste udsigt over skovene og byen. Så flot!
Godnat alle - nu fik i min rideoplevelsesdrøm, som gik i opfyldelse, med på vejen
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
har prøvet at galopere afsted en vinter aften med klar måneskind, på min drømmepony kaido(desværre solgt nu) det var bare fantastisk..
Ved egentlig ikk hva min drøm er mere... jo, at få min drømme pony tilbage, men ellers ved jeg egentlig ikke, der er en del forskellige ting.. men ja, finder vel ud af det engang..
Blogger
Følger: 221 Følgere: 267 Heste: 8 Emner: 1 Svar: 3.032
Bare kun os to, årh det ku være nice.
Iiih det er nok min største drøm
jan 2006
jan 2006
Blogger
Du er heldig. Min drøm kommer aldrig til at gå i opfyldelse, desværre...
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
ja det ku så - ærgeligt brormand ikke lige fulgte med tilbage, for han er ne,lig hjemme fra KBH her i julen og har sit kamera til 20.000 med - hehe så ja, pænt gode billeder =)
jan 2006
hvorfor ikk..?
jan 2006
Blogger
Fie er rideskolepony på min rideskole og har ikke råd til at købe hende - Desuden har jeg afsluttet mine ponyår, så halvpart på hende må jeg sikkert heller ikke få.
jan 2006
min pony valgte jeg os at sælge, for at kunne købe Bonnie...
Blogger
Jeg regner med at her når det bliver forår/sommer, så tager jeg ud på sådan en tur på Gunner i stedet for ;D.
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
jan 2006
okay.. hehe
Galop over marken - drømmen