{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

brogaardens build up {{forumTopicSubject}}

hej alle.

jeg skal nu endelig i gang med genoptræning af min hest som har stået skadet rimelig længe. den har mistet en masse muskler og jeg vil derfor gerne fodre med noget ekstra foder for at musklerne opbygges hurtigere.
jeg har læst mange steder at Brogaardens Build Up skulle være rigtig godt, men jeg ville lige høre hvad jeres mening om produktet er?? og ved i evt hvor henne nær Esbjerg man kan købe det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brogaardens build up
  • #1   2. aug 2013 Det er virkelig godt! Kan kun anbefales. Da min hest skulle genoptrænes købte vi det ved Horze i Aabenraa smiley

• #2   2. aug 2013 Det et fint nok foder dog syns jeg ikke jeg havde den ønsket effekt og er nu gået over til hjemme blandet igen også givet ham Soya skrå istedet som har vist et flot resultat på min basse

• #3   2. aug 2013 Hvis man skal give soya strå, hvor meget skal man så give dem om dagen?

Tak for svarene smiley

• #4   2. aug 2013 Det meget forskelligt hva folk giver men nogen siger 100-150g pr fodring andre 300-500 g om dagen

• #5   2. aug 2013 Da MD var 3 1/2 år fik han en skade som tog alle muskler fra ham ud over venstre balle da han gik på 3 ben en del tid vi begyndte så med genoptræning som 4 års hvor han fik build up og tog mega lang tid før han var pæn igen da han var 5 år så han okay ud igen men her i vinters har han så haft en pause både fordig vi ikke havde de vilde ride muligheder men os for at udvikle sig og her i vinters har han så fået soyaskrå og har de flotteste muller og liner en der virkelig har kæmpet for at nå sine mål uden faktisk at ha gjort noget smiley

Kommentér på:
brogaardens build up

Annonce