{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva' for noget makeup bruger i?
  • #1   31. jul 2013 Jeg bruger en concealer(staves?) til at dække render under øjnene eller andre urenheder. Også lidt eyeliner og mascara.. smiley

• #3   31. jul 2013 Jeg bruger lidt af det hele smiley
    Øjenskygge, eyeliner, mascara, lidt concealer til de mørke steder på huden, og så en pudder til at jævne ud med. Ofte også noget blush smiley

• #4   31. jul 2013 Lilylolo, det er uden parabener og alt det andet skidt og lort. Dog også lidt mere pricy, men et helt fantastisk mærke!

Kan anbefale KC Beauty i Aalborg der forhandler det.

Mvh

• #6   31. jul 2013 Af mærker, har jeg lige prøvet at købe fra ELF (eyeslipsface.dk). Det er billig make up, og det er ikke DIOR kvalitet, men det er fantastisk til prisen! Jeg er så positivt overrasket og min makeup holder hele dagen.

• #7   31. jul 2013 OG: ELF tester ikke på dyr! smiley

• #8   31. jul 2013 Jeg bruger ikke makeup...:)

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #9   31. jul 2013 Det bedste du kan bruge dine penge på er mineral pudder - Thank god for that. Jeg er vild med Young bloods smiley
    Og så er Cliniques mascara High Impact Simpelthen guld værd!

• #10   31. jul 2013 Jeg bruger mest L´Oreal og Max Factor. Mine make up børster er fra Nilens Jord, de er rimlig dyre men er hele prisen værd! smiley

Til hverdag bruger jeg concealer til at dække mørke render under øjne samt pudder til at undgå at min hud skinner samt for at få concealeren til at holde længere og så selvfølgelig mascara smiley

• #11   31. jul 2013 Bruger en studio fix pudder fra MAC og mascara fra Rimmel eller L'OREAL smiley

• #12   31. jul 2013 Bruger L'oreal (den blå og guld farvede) og så lidt til at tegne mine øjenbryn op med da jeg er rødhåret og mine øjenbryn er hel lyse smiley ellers ikke noget da jeg synes det bliver for meget

• #13   31. jul 2013 Maybelline og Mac er helt klart mine yndlingsmærker smiley
    Men nu arbejder jeg jo også med makeup.... YouTube guru - derfor skal det gerne være kvalitet. Noget man har lyst til at fremvise, med flotte resultater.

Jeg går til hverdag med dagcreme fra Neutral som base. Derefter tager jeg foundation på Maybelline som har en airbrush finish. Derefter sætter jeg det hele med Maybelline's dream mat powder. For at markere mine kindben bruger jeg min Match Perfection ultra cremy compact powder fra Rimmel, som bronzer og slutter af med en blush fra Mac i farven style. Så er ansigtet færdigt! Derefter bruger jeg enten en mascara fra Bobbi Brown eller fra Maybelline, og der bruger jeg ikke ret meget, da jeg går efter et naturligt look. Så fylder jeg mine øjenbryn ud med mit øjenbryns kit fra Mac, som er i farven brunette. Sidst men ikke mindst bruger jeg enten en EOS læbepromade til at fugte læberne, eller også bruger jeg Carmex læbepromaden. Slutter af med at duppe min læbestift på fra Mac, som er i farven Viva Glam Nicki 2. Super flot naturlig "barbie" farve.

Håber I kunne bruge denne længere uddybelse af hvad jeg bruger, og måske kunne blive inspireret til jeres makeup? smiley

I videoen jeg har indsat kan i se resultatet, af de makeup produkter jeg bruger. Jeg har nemlig looket på denne dag! Det er mig til venstre i den grønne crop-top.

Husk at se i HD for bedste kvalitet.

http://www.youtube.com/watch?v=yf9eWqeypVg

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #14   31. jul 2013 Pudder fra young blood, og ellers så mac smiley

Men set er sjældent jeg beuger sminke, kun hvis jeg skal noget

• #15   31. jul 2013 Jeg bruger en transparent pudder fra Manhattan clearface, ved godt den er til "bumset" hud men det er nu engang den der fungere bedst på min sarte hud;-). Ellers lys øjenskygge fra gosh og mascara fra Dior (Black shadow et eller andet hedder den vidst), når jeg skal andet end arbejde bruger jeg en concealer fra Armani og eyeliner fra gosh, skal det være vampet aften makeup sværger jeg stadig til en bronze/guld roll-on øjenskygge som var med det allerførste bazar blad der udkom, jeg har ikke kunne finde en ligeså god i butikkerne endnu som den så tømmer altid venindernes makeup pung for at se om de skulle have en endnu fra dengang:-), desværre tror jeg at Jeg må ud at kigge efter andre alternativer når jeg har brugt denne op som jeg har da det jo efterhånden er 10 år siden den kom:-(

• #16   31. jul 2013 Jeg bruger mascara til hverdag og så Foundation, lipgloss, pudder, rouge og mascara ved festlige lejligheder smiley alt er fra Helena Rubinstein

• #18   31. jul 2013 ÅHHH hvis bare der var en sephora i danmark.. Den butik er fantastisk (ved ikke om den findes i kbh eller sådan men den er hvertfald ikke i odense

• #20   31. jul 2013 Men )))): Den BURDE også være i odense så.. eih! Den butik er FANTASTISK!! Har kun været i den i paris og rom

• #22   31. jul 2013 Bruger slet ikke makeup smiley Ikke fordi jeg har noget imod det, men mascare klær mig slet ikke, og det er vildt irreterende at have på sys jeg smiley

• #23   31. jul 2013 Til hverdag bruger jeg først en ansigtscreme fra nivea, så en foundation og evt. lidt concealer for at dække pletter og ujævnheder, og highlighter under øjnene, ved næsen, hagen og under brynene. Lidt pudder på de steder, hvor huden skinner, og så bronzer på kindbenene og lidt i panden, kæberne og halsen, og evt. blush på kindbenene. Mascara og evt. eyeliner - men det er mest til fest. Sjældent øjenskygge, da mine øjne ser tunge ud, med for meget makeup omkring dem. Og så tegner jeg det ene bryn en lille smule op med en brun eyeliner - fordi hårene ikke vokser så tæt på det bryn, så det er for at fylde ud. smiley

På læberne bruger jeg enten en god læbepromade, eller en lys læbestift/lipgloss

• #25   31. jul 2013 Jeg bruger en eyebrow pen fra Rimmel, jeg plejede at bruge Maybellines 24-hour Super Stay flydende foundation, men her om sommeren kan jeg godt lide en let makeup, og bruger derfor pt. bare Sephoras egen, matte pudder. Nogle gange en concealer af Sephoras eget mærke. Til øjenskygge plejer jeg normalt at bruge Naked 2-paletten oven på en ELF eyelid primer. Derefter en billig, flydende eyeliner fra H&M Divided, som faktisk er super god. Og en almindelig eyeliner fra GOSH. Mascara varierer lidt, men typisk dem fra Maybelline.
    Jeg bruger en "healthy glow bronzer" fra ELF, som egentlig ikke afgiver så meget farve, men er fin nok i forhold til prisen. De har også en fin highlighter, har den dog ikke selv. Jeg bruger også en blush fra Rimmel.
    Til at sætte det hele bruger jeg en vitamin E-spray fra Body Shop smiley

• #26   31. jul 2013 jeg bruger en foundation fra apoteket der hedder La Roche-Posay, en mascara fra Nilens Jord.

• #27   31. jul 2013 Til hverdag bruger jeg foundation, concealer, eyeliner og mascara smiley Min foundation er fra Max Factor, concealer fra H&M, eyeliner fra Max Factor og mascara fra Rimmel

• #28   31. jul 2013 Til hverdag bruger jeg min "Hide the blemish" concealer fra Rimmel, som er sååå perfekt til render under øjnene og andre lidt mørkere steder. Og så en mascara smiley

• #29   31. jul 2013 Jeg bruger gerne ting der enten er mega billigt og holder, eller noget dyrt og sundt. Jeg kan ikke lave det der er imellem.

Stargazers er et mega billigt mærke, som minder lidt om H&Ms make-up, bortset fra det holder hele dagen lang! smiley Og når det kommer til øjn'-blyanter, spare jeg gerne penge ved at købe en til 25 kr, i eksempel H&M. Bortset fra når det kommer til en sort eyeliner. Så køber jeg gerne lidt (meget) dyre. Så køber jeg en stift eyeliner fra Clinque, da den holder meget bedre. Plus den er meget sundere for ens øjne, da make-upen ligger så tæt på øjn'æblet.

Når det kommer til mascara, er jeg kritisk. Max Factor, Rimmel og andre en den "prisklasse", er typisk mere usundt for dine øjnevipper end de er sunde. De tører dem ud. Derfor køber jeg gerne fra den lidt dyre prisklasse, som eksempel Nilens Jord. Det skader ikke øjnevipperne så meget.

Øjneskygge er jeg egentlig rimelig ligeglad for det meste. SÅ LÆNGE DET IKKE ER GOSH! Gosh er nok det mest fake produkt til håret og ansigtet der findes. Så kan du lige såvel smide Nivea creme i både hoved og hår, og det vil hjælpe mere.

Læbestift er jeg ligeglad, så længe det giver bløde læber, og flot farve. Og det jeg kan det her super gode tip så det holder i super lang tid!
    Put først læbestift på. Derefter ligger du et puder lag OVERPÅ. Også igen læbestift. Det vil føles mærkeligt i starten, men det holder skam næsten gennem en hel dag! smiley

Det der med øjnebryn blyant.. Pfff, hvem har brug for det. Brug en mørk øjneskygge! smiley Hvis den er god, holder den lige så godt smiley

• #31   31. jul 2013 Jeg bruger eyeliner (rimmel, den flydenede) mascara (pt rimmel og nogle gange max faktor meget forskelligt med mascara, da jeg elsker at prøve nogle forskellige), concealer (rimmel) dog synes jeg l'oral også har en fin concealer, pudder (chanel) dog ska jeg snart prøve en fra gosh da det er en del billigere.
    Øjenskygger er det meget forskelligt, da jeg sjældent bruger det og kun til byture, foundtaion bruger jeg ikk smiley

• #32   31. jul 2013 Lancôme mascara og en bb cream fra maybelline smiley

Kommentér på:
Hva' for noget makeup bruger i?

Annonce