{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Hyggetråd :-). {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle hesteglade mennesker!
Hvad har i så lavet i dag?
Jeg har købt mig fattig i hesteting! smiley Strigler, træktorv, grimer osv. Osv. :D.
Lige nu ligger jeg under dynen med iPadden, og hygger lidt :-).
Men hvad har i så lavet? :-).

Og forresten! - Send gerne en venneanmodning! Har ikke nogle venner :/.

-Stine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd :-).
  • #1   31. jul 2013 Jeg har været på arbejde hele dagen :c

• #2   31. jul 2013 Været på arbejde, trænet kontragalo med hesten der gjorde det til UG! (Stolt!) gjort bil ren og klar til at køre langt imorgen. Snakket med en person jeg aldrig troede jeg skulle høre fra igen! Alt i alt en dejlig dag! smiley

• #3   31. jul 2013 Hvor lyder det skønt!
    Jeg gik også lige en tur med Prinsessen i dag, og et par enkle gange satte vi op i trav <3.

• #4   31. jul 2013 Har slappet af, ordnet vores terrasse også kom der selvfølgelig torden og lyn, en time efter så den blev helt grisset til igen.. smiley Så har jeg været ude og ride på min pony og trænet min unghest Pascal. smiley Lige nu skriver jeg med kæresten og hører musik... smiley smiley

• #5   31. jul 2013 Hvis i har tid og lyst, må meget gerne byde Karina velkommen! Hun har indtil videre 33 som har bud hende velkommen.. Men hun står altså ret stille :/.

• #6   31. jul 2013 Kathrine
    Åh, elsker at skrive med ens kæreste! :D.

• #7   31. jul 2013 Har været ude og kigge på forskellige sadler og longeret dyret smiley Han er lige begyndt genoptræning (:

Fik også lagt sadel på ham, for første gang idag! Dyyyyygtig dreng!
    - Han har været meget plaget efter en dårlig tilpasset sadel hos gamle ejer, så stod han i 2-3 mdr uden sadel og idag havde han sadel på for første gang. Helt uden at vippe det mindste med øret!

Nu tror jeg virkelig på at jeg får en ridehest igen! smiley

Her til aften gik min far og jeg amok, og lavede hjemmelavet lakrids is! mmh :b

• #8   31. jul 2013 Pinsharp
    Åh hvor lyder det skønt med drengen, og virkeligt lækkert med isen! - En anden kan invitere du mig lige på besøg når i laver is! :D.

• #9   31. jul 2013 Hvor lyder det hyggeligt alle sammen! smiley

Og TS, der er smidt en venneanmodning i din retning :b

Mig og min søster var ovre hos hesten tidligere i dag for, at tage billeder til Intershowhorse. Da vi skulle have hende i trav på banen viste det sig desværre at hun var halt smiley - men det blev til nogle fine stilbilleder, som vi nåede at tage inden 'dommen'. Hun haltede nemlig hverken i skridt eller på blødt/hårdt underlag.. Jeg håber bare at hun har det bedre i morgen smiley
    - Jo og det dårlige vejr senere i aftes medførte at jeg hele TO gange skulle op med stigen for at få min ene killing ned, der havde søgt læ oppe i de 5 meter høje grantræ xD

- Trine

• #10   31. jul 2013 Trine
    Åh.. Træls det med hesten :(. Krydser fingre for at det er bedre i morgen!
    Hehe, og den er godkendt :3.

• #11   31. jul 2013 Mange tak! Hun har stået skade meget det sidste stykke tid grundet foldskader - så jeg synes altså godt at 'skæbnen' kunne være lidt sødere ved hende :b

Og det lyder super smiley

- Trine

• #12   31. jul 2013 Lavet agility bane til hundene og trænet med dem, nydt mine fem heste, slappet af og nydt vejret ^^. Ooooog så var jeg lige ude og ræse i folden med min motorcross her til aften. Der findes også andre hestekræfter og damn dte var godt at være tilbage i ''sadlen'' :D. Nu skal de bare have høstet markerne og så skal der fræses ^^

• #13   31. jul 2013 jeg har passet hund og nørdet FB

skriv inde på en af mine sider idag at jeg nok ville prøve og finde en part igen da jeg savner at ride
    og indtil nu har jeg fået 6 henvisninger om part
    og har ikke engang nået at lave en annonce endnu smiley vildt !

men så kom jeg ind på hg til dette syn
    hehe det er vidst tydeligt at jeg ikke er på hg så tit mere smiley

profilbillede
  • #14   31. jul 2013 Freja
    Wooooow :O.

• #15   31. jul 2013 Stod ret sent op idag, tror klokken var omkring 14, da jeg endelig kom ud af sengen smiley

Pludselig øsede det bare ned og lynede og tordnede...
    Anton(til jer der ikke ved det, så er det en kanin) er ræd for torden, så ham sad jeg og beroligede i 1-2 timer, til sidst lå han bare og slappede af smiley
    Da det var klaret op, hoppede jeg lidt med Felur(også en kanin) kunne godt mærke på hende, at hun var blevet ført at min veninde de sidste 2-3 hun har hoppet...
    Det var også sidste hoptræning inden bebser smiley

• #17   31. jul 2013 Idag skal jeg flytte grise, pudse seletøj, pakke til rytter lejr, vaske hale og man på Ditte:D glæder mig super meget til i morgen!!! RYTTER LEJR HER KOMMER JEG!!!!!!:D

• #18   31. jul 2013 Det bliver spændene med beboer Lulle! Leo kan ikke vente til at komme på en fræk date med Felur! :D.

Kommentér på:
Hyggetråd :-).

Annonce