{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd
  • #1   10. mar 2012 Jeg havde sovet ved kæresten og vågnede fordi min mor ringede. Så vågnede han af at jeg snakkede i telefon, og vi lagde os i sengen og slappede af.
    Lidt senere går vi over og køber noget morgenmad som vi så spiser :b
    Jeg bliver hentet og kørt ud til hesten hvor jeg så muger i bund og derefter bliver hentet. Så har jeg ellers bare siddet herhjemme siden. Kæresten har lige ringet og spurgt om jeg ikke kom derud, men eftersom min bror har bilen duer det ikke rigtig -.-'
    Så nu har jeg lige oprettet en afspillingsliste på youtube med en masse Paramore, som så får lov at køre igennem.

Når den engang dør tror jeg at jeg vil se en film :D!

• #2   10. mar 2012 Okay Det lyder hyggeligt, bare trist du ik kan komme ud til kæresten smiley

• #3   10. mar 2012 Tjae, jeg har "boet" ved ham i mindst 4 måneder efterhånden. Hvor jeg måske sover hjemme 2 gange om måneden. Så mon ikke jeg overlever ;D

• #6   10. mar 2012 Strømpen: Jo sikkert smiley

Team T&T S: fed måde at tjene penge på smiley

• #8   10. mar 2012 T&T: Nice smiley
    Irina: Træls ;/ god bedring smiley

• #10   10. mar 2012 Jeg er lige kommet tilbage på mit værelse på efterskolen. Vi har holdt "bryllupsweekend", hvor vi havde en brud, brudgom, og ALLE mulige relationer til brudeparret, fordi vi er ca. 130 i weekenden smiley det var så sjovt, alle fik "roller" de ligesom skulle gå efter, og vi havde alle bryllupstraditionerne med. kæft det var sjovt smiley
    nu stener jeg lidt med mine veninder, hæ :i

Kommentér på:
Hyggetråd

Annonce