{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

R.I.P min elskede chaval {{forumTopicSubject}}

vil gerne dele min historie med jer om den dag jeg mistede min elskede chaval i en frygtelig ulykke nåede kun at have 2 år med ham smiley

i dag d. 22 august 2011 skete det mest frygtelig der kunne ske chaval var brudt ud af sin boks og derefter fået åbent benbrud og der var blod over alt selv op af væggene så forfærdeligt at komme ud og opleve han gik i chok pga blodtabet og blev aflivet en halv time efter da dyrlægen edelig kom frem.

trøsteord fra min søster !

Regnbuebroen

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

Ved ikke om du kunne bruge den med regnbuebroen til noget. Ved ikke om det lyder mærkeligt, men kan fornemme på chaval at han har det godt, der hvor han er nu og han er taget herfra med fred i sindet. Han er taget over på den anden side, hvor Star også befinder sig, og der hygger de sig på de frodige græsmarker og galoperer rundt sammen.

Har et lille digt, som jeg skrev den dag vores gamle hund Tarzan blev aflivet. Den kommer her.

Langt i det fjerne
så jeg en stjerne
som åbnede sit sind
da du sov ind.

Du ledte den smerte
som sad i mit hjerte
gennem den sorg
som bandt mig i alle disse år.

God bedring søs. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P min elskede chaval
Kommentér på: